Shrnutí měsíce květen 2024
Léto nám už klepe na dveře, ale jeho příchod je každoročně doprovázen i poklesem prodejů. Lidé tráví více času na zahradách, na výletech nebo na dovolených a přirozeně méně nakupují. Nadále se však těšíme z meziročního srovnání výsledků. V květnu si publisheři oproti minulému roku vydělali na provizích až o 15 % více. 😊
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce květen 2024
- Počet konverzí: 73 186
- Provize publisherů: 342 692 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 479 654 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v květnu 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících duben vs. květen 2024
Podle počtu konverzí
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
V květnu se dařilo zejména kampaním ze segmentu Dětské zboží a hry, kde vidíme až 40 % nárůst v počtu konverzí. Mezi nejoblíbenější kampaně patří Szalaykonyvek.hu, Bezvaplenky.cz, Regiojatek.hu a Najlepsiehracky.sk. Vysoký meziměsíční nárůst však pozorujeme i v kampani Hrackomat.cz.
Kromě toho rostly konverze i v segmentech Dárky a papírnictví (+8 %), Domácnost a zahrada (+7 %) a Sport (+6 %).
Na druhé straně, uplynulý měsíc nepotěšil publishery s projekty ze segmentu Auto-moto, kde pozorujeme pokles konverzí o 16 %.
Poklesy vidíme také v segmentu Multishop (-9 %), Erotika (-8 %) a Hobby a cestování (-5 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
V segmentu Auto-moto vidíme pokles v průměrné hodnotě objednávky, a to o 21 eur. Pokles o 10 eur nastal i v kampaních zaměřených na Dětské zboží a hry. V obou segmentech však přišel tento úpadek po výrazném nárůstu v dubnu.
Lidé více investovali do finančních a jiných služeb, kde vidíme nárůst o 18 eur. Průměrná hodnota objednávky rostla také v segmentu Multishop, a to o 11 eur.
Podle průměrné výše provize
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
V segmentu Hobby a cestování klesla průměrná provize o více než polovinu (o 3,94 eur), ale až po stejně vysokém nárůstu v předchozím měsíci.
Skokani května
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání dubna s květnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v dubnu alespoň 50 a více konverzí.
- Born2Be.com.ro +263 %
- Medenceorias.hu +259 %
- ENbook.pl +238 %
- MyProtein.sk +154 %
- Mobilfox.hu +116 %
První trojici květnových skokanů sestavili CSS partneři, kterým se mimořádně daří v rumunské kampani Born2Be.com.ro, maďarské Medenceorias.hu a polské Enbook.pl.
Nejlepší výdělky publisherů v květnu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- Voyo.cz
- 4Home.cz
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- eyerim.cz
- Wolt.com/cs/cze
- Planeo.sk
Do žebříčku kampaní, které publisherům přinášejí nejvyšší výdělky, se vrátila kampaň Helveti.cz.
Objevila se zde i polská eyerim kampaň, a to dokonce o místo výše nad českou.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Ostatní |
24 505 € |
Ostatní |
21 420 € |
Obsah |
15 876 € |
Ostatní |
13 868 € |
Ostatní |
13 543 € |
Obsah |
10 692 € |
Ostatní |
8 811 € |
Ostatní |
8 794 € |
Ostatní |
7 877 € |
Ostatní |
7 765 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Co propagovat v letních měsících? Dámské šaty, dětské sandálky i zdravé pamlsky
Starstyle.sk
E-shop Starstyle.sk nabízí módní kousky a inspiraci pro ženy i muže.
Kromě širokého výběru šatů, plavek, pantoflí, sandálků a dalšího zboží, které doplňují každý týden, pravidelně nabízejí zajímavé akce a výprodeje. Navíc je veškeré zboží skladem a odesláno do 24 hodin.
Kampaň je k dispozici pro slovenský, český i maďarský trh a čeká vás v ní provize až 12%.
Průměrná hodnota objednávky za letošní rok je 29,60 eur a konverzní poměr 3,79 %.
Prezuvky.sk
Na e-shopu Prezuvky.sk najdete ručně vyráběné bačkůrky, botičky a sandálky známé a kvalitní značky RAK.
Jde o slovenskou firmu s 30letou tradicí, která obula do ikonických textilních bačkůrek již nejednu generaci školkařů a školáků. Dnes už nenabízejí jen bačkůrky, ale botičky do všech ročních období včetně letních sandálků, tenisek nebo capáček pro první krůčky.
Kampaň je vhodná pro projekty zabývající se dětským zbožím a módou, s provizí až 7,5 %.
Slowlandia.com
Zdravé a kvalitní mlsání, to je Slowlandia. Produkty z prémiových ořechů, kakaa a zdravých sladidel jsou vyrobeny v Nitře na Slovensku ve světové kvalitě, o čemž svědčí nejen jejich chuť, ale i prestižní ocenění.
Bestsellerem je lískovcovo-kakaová Slowtella, která je dnes již legendou mezi oříškovými másly, ale zákazníci si oblíbili také oříškové krémy, ořechy v čokoládě nebo další snacky.
Produkty je vhodné propagovat jako tip na dárek, zdravé mlsání pro sportovce nebo jako alternativu běžných sladkostí pro děti.
V kampani vás čeká provize až 15 %.