Shrnutí měsíce květen 2024

Shrnutí měsíce květen 2024

Léto nám už klepe na dveře, ale jeho příchod je každoročně doprovázen i poklesem prodejů. Lidé tráví více času na zahradách, na výletech nebo na dovolených a přirozeně méně nakupují. Nadále se však těšíme z meziročního srovnání výsledků. V květnu si publisheři oproti minulému roku vydělali na provizích až o 15 % více. 😊

Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:

 

Výsledky měsíce květen 2024

  • Počet konverzí: 73 186
  • Provize publisherů: 342 692 €
  • Celkový obrat e-shopů: 5 479 654 €

Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.

 

Zastoupení segmentů v květnu 2024

 

Top 6 segmentů      

Ostatní segmenty

 

Porovnání segmentů v měsících duben vs. květen 2024

 

Podle počtu konverzí

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

V květnu se dařilo zejména kampaním ze segmentu Dětské zboží a hry, kde vidíme až 40 % nárůst v počtu konverzí. Mezi nejoblíbenější kampaně patří Szalaykonyvek.hu, Bezvaplenky.cz, Regiojatek.hu a Najlepsiehracky.sk. Vysoký meziměsíční nárůst však pozorujeme i v kampani Hrackomat.cz.

Kromě toho rostly konverze i v segmentech Dárky a papírnictví (+8 %), Domácnost a zahrada (+7 %) a Sport (+6 %).

Na druhé straně, uplynulý měsíc nepotěšil publishery s projekty ze segmentu Auto-moto, kde pozorujeme pokles konverzí o 16 %.

Poklesy vidíme také v segmentu Multishop (-9 %), Erotika (-8 %) a Hobby a cestování (-5 %).

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

V segmentu Auto-moto vidíme pokles v průměrné hodnotě objednávky, a to o 21 eur. Pokles o 10 eur nastal i v kampaních zaměřených na Dětské zboží a hry. V obou segmentech však přišel tento úpadek po výrazném nárůstu v dubnu.

Lidé více investovali do finančních a jiných služeb, kde vidíme nárůst o 18 eur. Průměrná hodnota objednávky rostla také v segmentu Multishop, a to o 11 eur.

 

Podle průměrné výše provize

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

V segmentu Hobby a cestování klesla průměrná provize o více než polovinu (o 3,94 eur), ale až po stejně vysokém nárůstu v předchozím měsíci.

 

Skokani května

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání dubna s květnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v dubnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Born2Be.com.ro +263 %
  2. Medenceorias.hu +259 %
  3. ENbook.pl +238 %
  4. MyProtein.sk +154 %
  5. Mobilfox.hu +116 %

    První trojici květnových skokanů sestavili CSS partneři, kterým se mimořádně daří v rumunské kampani Born2Be.com.ro, maďarské Medenceorias.hu a polské Enbook.pl.

     

    Nejlepší výdělky publisherů v květnu 2024

     

    Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

    1. Moebelix.cz
    2. Moebelix.sk
    3. Árukereső.hu
    4. Voyo.cz
    5. 4Home.cz
    6. Helveti.cz
    7. eyerim.pl
    8. eyerim.cz
    9. Wolt.com/cs/cze
    10. Planeo.sk

    Do žebříčku kampaní, které publisherům přinášejí nejvyšší výdělky, se vrátila kampaň Helveti.cz.

    Objevila se zde i polská eyerim kampaň, a to dokonce o místo výše nad českou.

     

    Publisheři s nejvyššími výdělky

    Typ

    Provize

    Ostatní

    24 505 €

    Ostatní

    21 420 €

    Obsah

    15 876 €

    Ostatní

    13 868 €

    Ostatní

    13 543 €

    Obsah

    10 692 €

    Ostatní

    8 811 €

    Ostatní

    8 794 €

    Ostatní

    7 877 €

    Ostatní

    7 765 €

    Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
    „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

     

    Co propagovat v letních měsících? Dámské šaty, dětské sandálky i zdravé pamlsky

     

    Starstyle.sk

    E-shop Starstyle.sk nabízí módní kousky a inspiraci pro ženy i muže.

    Kromě širokého výběru šatů, plavek, pantoflí, sandálků a dalšího zboží, které doplňují každý týden, pravidelně nabízejí zajímavé akce a výprodeje. Navíc je veškeré zboží skladem a odesláno do 24 hodin.

    Kampaň je k dispozici pro slovenský, českýmaďarský trh a čeká vás v ní provize až 12%.

    Průměrná hodnota objednávky za letošní rok je 29,60 eur a konverzní poměr 3,79 %.

     

    Prezuvky.sk

    Na e-shopu Prezuvky.sk najdete ručně vyráběné bačkůrky, botičky a sandálky známé a kvalitní značky RAK.

    Jde o slovenskou firmu s 30letou tradicí, která obula do ikonických textilních bačkůrek již nejednu generaci školkařů a školáků. Dnes už nenabízejí jen bačkůrky, ale botičky do všech ročních období včetně letních sandálků, tenisek nebo capáček pro první krůčky.

    Kampaň je vhodná pro projekty zabývající se dětským zbožím a módou, s provizí až 7,5 %.

     

    Slowlandia.com

    Zdravé a kvalitní mlsání, to je Slowlandia. Produkty z prémiových ořechů, kakaa a zdravých sladidel jsou vyrobeny v Nitře na Slovensku ve světové kvalitě, o čemž svědčí nejen jejich chuť, ale i prestižní ocenění.

    Bestsellerem je lískovcovo-kakaová Slowtella, která je dnes již legendou mezi oříškovými másly, ale zákazníci si oblíbili také oříškové krémy, ořechy v čokoládě nebo další snacky.

    Produkty je vhodné propagovat jako tip na dárek, zdravé mlsání pro sportovce nebo jako alternativu běžných sladkostí pro děti.

    V kampani vás čeká provize až 15 %.

    Vydělávající affiliate web
    E-book zdarma

    Vydělávající affiliate web

    Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

    Další články, které by tě mohly zajímat

    Které inzerenty u nás najdete?