Shrnutí měsíce červenec 2024
Nacházíme se v polovině letních prázdnin. Věříme, že si je užíváte tak, jak se patří a tyto novinky čtete na pláži nebo na zahradě u bazénu. 😊
První polovinu léta hodnotíme úspěšně i navzdory mírnému meziměsíčnímu poklesu prodejů. V červenci 2024 jste si na provizích vydělali více než minulý rok (+8 %) i jako předminulý rok (+3 %).
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce červenec 2024
- Počet konverzí: 68 321
- Provize publisherů: 304 307 €
- Celkový obrat e-shopů: 4 926 919 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v červenci 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících červen vs. červenec 2024
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V červenci pozorujeme zvýšený zájem o dětské zboží a hry. V tomto segmentu došlo k nejvýraznějšímu nárůstu konverzí (+32 %), přičemž se mimořádně dařilo zejména kampaním Regiojatek.hu a Oxybag.cz. Počet konverzí v nich vzrostl o více než dvojnásobek.
Nadále rostou i segmenty Erotika (+21 %), Sport (+12 %), Elektronika a světla (+11 %) a Finance a služby (+10 %).
Naopak, výrazněji poklesl počet konverzí v segmentu Auto-moto (-22 %) a Móda a doplňky (-22 %), což je však přes léto běžným trendem.
Pokles vidíme také v segmentech Potraviny a nápoje (-19 %), Dárky a papírnictví (-15 %) a Hobby a cestování (-10 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná hodnota objednávky se v červenci výrazně nezměnila. Za zmínku stojí nárůst o 7 eur v segmentu Potraviny a nápoje nebo, naopak, pokles o 10 eur v segmentech Sport a Domácnost a zahrada, což mohou mít na svědomí letní výprodeje.
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná výše provize narostla téměř o celé euro v segmentu Elektronika a světla. Publisheři si nejlépe vydělali v kampaních Klarstein.hu, Planeo.sk a Klarstein.sk.
Skokani července
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání června s červencem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červnu alespoň 50 a více konverzí.
- GymBeam.sk +160 %
- Oxybag.cz +140 %
- Regiojatek.hu +137 %
- Klarstein.hu +134 %
- Vagyaim.hu +110 %
Žebříčku skokanů po červnu kraluje i tento měsíc kampaň GymBeam.sk, za což vděčíme čistě obsahovým publisherům.
Nejlepší výdělky publisherů v červenci 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Arukereso.hu
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Voyo.cz
- Klarstein.hu
- 4Home.cz
- Planeo.sk
- 4Home.sk
- Helveti.cz
- Klarstein.sk
Nováčky a příjemným překvapením v žebříčku kampaní, které publisherům přinesly nejvyšší výdělky, jsou kampaně Klarstein.hu a Klarstein.sk. Za toto umístění můžeme vděčit inzerentové podpoře TOP partnerů.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
26 543 € |
Ostatní |
12 312 € |
Ostatní |
12 277 € |
Obsah |
11 175 € |
Obsah |
9 908 € |
Ostatní |
9 725 € |
Obsah |
8 056 € |
Ostatní |
7 312 € |
Ostatní |
7 247 € |
Ostatní |
5 408 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Holokolo nabízí ty nejlepší věcičky na kolo
Holokolo přináší ty nejlepší věcičky na kolo – od světových cyklistických značek s bohatou historií přes mladé a nadšené značky s budoucností až po jejich vlastní kolekci Holokolo.
V nabídce najdete bohatou nabídku oblečení, treterů, přileb a brýlí, příslušenství, komponentů i sportovní výživy.
Momentálně probíhá velký letní výprodej se slevami až do 40 %. Navíc nabízí nákup setů za zvýhodněnou cenu.
Otevřenou máme slovenskou, českou a slovinskou kampaň s provizemi až 10 %.
Dublez spojuje lásku k přírodě a krásu ukrytou v detailech
V kampani Dublez najdete největší výběr exkluzivních dřevěných bytových dekorací, které jsou nejen krásné, ale také funkční.
Jejich kolekce zahrnují dřevěné obrazy, mapy, hodiny, fotorámečky, citáty na zeď, dekorace na dorty, svatební i sezónní dekorace. Výrobky jsou vytvořeny precizním a odborným způsobem tak, aby se zajistila jejich dlouhá životnost.
Kampaň je vhodné propagovat na projektech zaměřených na bydlení a dekorace, ale také jako inspiraci do dárkových nebo svatebních průvodců.
Otevřenou máme slovenskou, českou a rumunskou kampaň s provizemi až 15 %.