Shrnutí měsíce červen 2024
Máme červenec a s ním i začínající letní prázdniny, čas strávený u vody, na dovolených nebo v přírodě. Letní měsíce pro e-commerce znamenají převážně „okurkovou sezónu“, která je doprovázena poklesem prodejů, ale i přes tento letní trend je pozitivem, že si letos v červnu publisheři vydělali až o 20 % více na provizích ve srovnání s minulým rokem. 😊
Výsledky měsíce červen 2024
- Počet konverzí: 70 978
- Provize publisherů: 317 725 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 258 910 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v červnu 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících květen vs. červen 2024
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
I když na meziměsíčním srovnání vidíme příchod letního počasí, které má na svědomí mírný pokles prodejů napříč segmenty, v červnu pozorujeme v segmentu Finance a služby nárůst až o 80 % v počtu konverzí, na čemž má zásluhu zejména kampaň Portsystem.sk.
O 14 % si polepšil i segment Erotika, kde mezi nejoblíbenější kampaně patří IntimneNakupy.sk, Ruzovyslon.sk, Szeresdmagad.hu a iSexshop.sk.
Minulý měsíc si polepšily i segmenty Sport (+8 %) a Elektronika a světla (+7 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V červnu vidíme nárůst průměrné hodnoty objednávky v segmentu Erotika, která se zvýšila o 9 €.
Přestože počet objednávek vzrostl, průměrná hodnota objednávky klesla v segmentu Finance a služby o 56 € a v segmentu Sport o 13 €. To znamená, že lidé nakupovali více, ale za nižší částky nebo si vybírali levnější produkty. Pokles průměrné hodnoty objednávky nastal i v segmentu Auto-moto o 15 €.
V ostatních segmentech se průměrná hodnota objednávky výrazně nezměnila.
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Nižší hodnota průměrné objednávky v segmentu Finance a služby se odráží i v nižší výši provizí, kde klesla o 2,12 €.
Skokani června
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání května s červnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v květnu alespoň 50 a více konverzí.
- GymBeam.sk +227 %
- Exisport.hu + 212 %
- Dermacol.cz +196 %
- Medenceorias.hu + 188 %
- Sussvelem.com + 160 %
Letní měsíce motivují lidi ke sportovním aktivitám, což se odráží i na prvních dvou příčkách červnových skokanů, které obsadily oblíbené sportovní kampaně – Gymbeam.sk s nárůstem o 227 % a Exisport.hu s nárůstem o 212 %.
Nakolik jsou bazény v tomto horkém období aktuálním tématem, kampaň Medenceorias.hu se drží v žebříčku skokanů i během června. V kampani naleznete bazény různých typů, robotické vysavače na čištění bazénů a široký sortiment bazénového příslušenství a doplňků. Velmi dobře funguje CSS partnerům.
Nejlepší výdělky publisherů v červnu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Arukereso.hu
- Moebelix.sk
- Planeo.sk
- Voyo.cz
- eyerim.cz
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- 4Home.cz
- Medenceorias.hu
V žebříčku kampaní, které publisherům přinášejí největší výdělky, se z minuloměsíčního posledního místa úspěšně probojovala kampaň Planeo.sk a v červnu obsadila příjemné čtvrté místo.
Poslední místo obsadila kampaň Medenceorias.hu.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Ostatní |
19 474 € |
Obsah |
18 904 € |
Ostatní |
18 691 € |
Ostatní |
10 681 € |
Ostatní |
10 176 € |
Ostatní |
10 047 € |
Ostatní |
8 799 € |
Obsah |
7 917 € |
Ostatní |
7 208 € |
Obsah |
6 928 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Jak propagovat kampaň Faxcopy.sk?
Společnost Faxcopy je na trhu od roku 1991 a zaměřuje se nejen na profesionální a tiskařské služby, ale také na prodej kancelářských potřeb a fotodárků na jakoukoli příležitost.
Kampaň můžete propagovat:
- v rámci dárkových vyhledávačů – personalizované dárky,
- v článcích a katalozích v oblasti elektroniky – fotoaparáty, kamery a příslušenství,
- v článcích a katalozích zaměřených na vybavení do kanceláře/potřeby do školy – tiskárny, školní potřeby,
- v recenzích a ve srovnávačích služeb – tisk, zpracování dokumentů,
- na tematických webech – svatba, studenti a stužkovák.
V kampani vás čeká až 8 % provize podle kategorie produktů. Kromě obsahových projektů je kampaň vhodná k propagaci na cashbackových a kuponových portálech a také má povolenou propagaci pro přímé PPC a Google Shopping.
Aktuálně ve Faxcopy probíhá Velký letní výprodej až do 1. 8. 2024. Navíc, všechny probíhající akce najdete na podstránce Akce.