
Shrnutí měsíce březen 2025
V březnu jsme oficiálně přivítali jaro – období, které přeje zejména kampaním z oblasti sportu, módy a auto-moto. E-shopům jsme společně přinesli o 11 % vyšší obrat v porovnání s únorem. 🙂
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce březen 2025
- Počet konverzí: 60 302
- Provize publisherů: 246 454 €
- Celkový obrat e-shopů: 4 433 768 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v březnu 2025
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících únor vs. březen 2025
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V březnu lidé začínají s přezouváním pneumatik, což se odrazilo v 86 % nárůstu konverzí v segmentu Auto-moto. Nejvíce objednávek evidujeme v kampaních Pneumatiky.cz a Autodielygafa.sk.
Nezaháleli ani sportovci. V segmentu Sport pozorujeme 21% nárůst konverzí s nejoblíbenějšími kampaněmi Gymbeam.sk a Decathlon.sk.
Nárůsty se ukázaly také v segmentech Móda a doplňky (+ 10 %) a Potraviny a nápoje (+ 15 %), ve kterém se daří zejména kampaním Zdravestravovani.cz a Alko90.sk.
Naopak, 30% pokles vidíme v segmentu Dárky a papírnictví a 22% pokles v segmentu Erotika.
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná hodnota objednávky meziměsíčně nejvýrazněji vzrostla v segmentu Auto-moto, a to až o 56 eur. Nárůsty však vidíme iv segmentu Dětské zboží a hry (+16 eur) a v segmentu Elektronika a světla (+ 17 eur).
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná výše provize nejvýrazněji narostla v segmentech Auto-moto (+0,86 eur) a Dětské zboží a hry (+0,84 eur).
Naopak poklesla v segmentech Finance a služby (-1,86 eur), Hobby a cestování (-0,97 eur) a Dárky a papírnictví (-0,71 eur).
Skokani března
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání února s březnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v únoru alespoň 50 a více konverzí.
- Alko90.sk +277 %
- eyerim.cz +217 %
- InternetovaZahrada.cz +213 %
- Restorio.sk +174 %
- Pneumatiky.cz +172 %
Nejlepší výdělky publisherů v březnu 2025
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Árukeresö.hu
- Planeo.sk
- Zdravestravovani.cz
- 4Home.cz
- 4Home.sk
- MerkuryMarket.sk
- Helveti.cz
- eyerim.pl
- Baumax.cz
- Nutraceutics.sk
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
23 772 € |
Ostatní |
13 009 € |
Ostatní |
11 925 € |
Ostatní |
8 831 € |
Obsah |
7 758 € |
Ostatní |
7 313 € |
Ostatní |
6 188 € |
Obsah |
5 503 € |
Obsah |
5 061 € |
Obsah |
4 363 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Přechod do nového Dognet systému je v plném proudu 🚀
Od 10. 3. 2025 je k dispozici nový Dognet systém. Pokud jste do něj zatím neprošli, můžete tak udělat ještě do konce tohoto měsíce. 🙂
Pro úspěšný přechod do nového systému je zapotřebí:
- Aktivovat si svůj účet v novém systému
- Vytvořit si reklamní kanál/reklamní kanály
- Nahradit původní odkazy novými
Na nové odkazy musí přejít každý registrovaný publisher do 1. 5. 2025.