Říjnové novinky pro publishery

Říjnové novinky pro publishery

Září je za námi a pomalu se už přibližuje i nejsilnější sezóna roku. Pojďme se tedy společně podívat na to, jestli už se začínající sezóna odrazí i na statistikách v září, nebo má tento rok pomalejší nástup.

Říjnové novinky v podobě videa i podcastu vám přináší Štefan a Michal.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa, ale také jako podcast

Dříve než se dostaneme ke standardním statistikám, na které jste v novinkách zvyklí, máme pro vás ještě jednu novinku, kterou věříme, že spustíme v nejbližších dnech. Jde o komunikační modul přímo v administraci, díky kterému se budou moci publisheři spojovat a komunikovat přímo s inzerenty a naopak.

Samozřejmě to bude možné jen u inzerentů, kteří s touto formou komunikace budou souhlasit. Budete si tak jednodušeji a rychleji moci dohodnout nějaké extra spolupráce, nebo získat přesnější informace o produktech, o e-shopu, získat specifické materiály a podobně. Věříme, že se nám to podaří spustit už v průběhu října a zefektivníme tak celkovou komunikaci během Black Friday a vánoční sezóny. Všechny potřebné informace se samozřejmě včas dozvíte. Stačí sledovat naši komunikaci na sociálních sítích a naše newslettery.

Zastoupení trhů v září 2021

V posledních měsících se poměr počtu konverzí jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí v síti ustálil a zůstává v podstatě beze změny. Slovensko se stále podílí největším objemem konverzí, a to až 49 %. Český trh nasleduje s 37 %, za ním následuje Maďarsko s 9 % , rumunský trh se 3 % a polský s podílem 2 %.

Zastoupení segmentů v září 2021

Segment bydlení a nábytku je stále nejsilnějším i nejvíc rostoucím segmentem v Dognetu, jehož poměr si i v září zvýšil o 2 %. Ostatní segmenty zůstaly +/- stejné. V těsném závěsu za sebou je to segment Ostatní, za ním Móda a krása, Zdraví a výživa, Elektro a o něco méně Sport.

Tento měsíc ke klasické statistice zastoupení segmentů podle počtu konverzí přibyla i stejná statistika, ale podle vyplacených provizí. Ta potvrzuje, že aktuálně je segment Bydlení a nábytek absolutně nejsilnějším segmentem. Na počtu konverzí se podílí „pouze“ 37 %, ale tvoří až polovinu z celkových vyplacených provizí v síti.

Změny v segmentech září 2021 vs. srpen 2021

Vypadá to tak, že začátek sezóny bude mít tento rok pomalejší náběh. V září můžeme pozorovat dokonce pokračující mírný pokles v některých segmentech, jako například Móda a Krása, Zdraví a výživa nebo Ostatní. Naopak Bydlení a nábytek a Elektro si mírně polepšily.

Změny v segmentech září 2021 vs. září 2020

Celkový výkon sítě meziročně stále stoupá, v září až o +35 %, i když právě v porovnání září 2020 a 2021 tomu tak nebylo v každém segmentu.

V segmentu sportu jsme tentokrát zaznamenali meziroční mírný pokles v počtu konverzí. Ale naopak ve všech ostatních segmentech se počet konverzí zvýšil. Nejvýrazněji v segmentu Bydlení a nábytek.

Skokani

Skokani jsou kampaně, které procentně nejvíc rostly při srovnání srpna a září. Pro relevantnost výsledků jsme brali do úvahy jen kampaně, které měly už v srpnu aspoň 50 a víc konverzí.

  1. GymBeam.sk +110 %
  2. NanoSpace.cz +77 %
  3. Reserved.com/cz +75 %
  4. SMDledzarovky.cz +62 %
  5. Johnc.sk +59 %
  6. Botovo.cz +56 %
  7. Ochutnejorech.cz +40 %
  8. MerkuryMarket.sk +40 %
  9. TPD.sk +39 %
  10. Pneumatiky.cz +38 %
  11. ManuTea.cz +33 %
  12. Profimed.cz +30 %
  13. Helveti.cz +30 %
  14. Houseland.sk +28 %
  15. Moebelix.sk +27 %
  16. Prozdravi.cz +26 %
  17. Kitos.cz +26 %
  18. Onlinemarkaboltok.hu +26 %
  19. Wilsondo.sk +24 %
  20. Proteinaco.cz +24 %

Tento měsíc se na vrchol žebříčku skokanů dostala sportovní kampaň GymBeam.sk, která si polepšila až o 110 %. Na druhém místě se umístila kampaň Nanospace.cz nabízející respirátory a roušky a jiné produkty na ochranu a na třetím fashion kampaň Reserved

Kampaně s největšími výdělky 

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. MerkuryMarket.sk
  4. 4home.cz
  5. Svetla24.cz
  6. Baumax.cz
  7. 4home.sk
  8. AndreaShop.sk
  9. Decathlon.sk
  10. Svetla.sk

V seznamu nejlépe vydělávajících kampaní se objevují stále ty samé kampaně. První dvě místa dlouhodobě obsazují nábytkové e-shopy Moebelix.cz a Moebelix.sk. Na třetím místě vystřídal MerkuryMarket.sk českou kampaň Baumax. Ze seznamu tento měsíc vypadla oblíbená kampaň Kondela.sk, namísto ní se v něm objevila kampaň AndreaShop.sk.

Nejlepší výdělky publisherů za září 2021

Typ Počet prodejů Provize
Obsah 4018 20876.67
Obsah 3185 17976.19
Obsah 2458 12350.30
Ostatní 1607 12314.67
Obsah 4940 11811.38
Ostatní 1450 11540.87
Ostatní 3614 9181.37
Ostatní 1998 6717.17
Ostatní 2570 6537.61
Ostatní 1042 6374.71
Obsah 1219 6198.98
Ostatní 725 3467.55
Obsah 968 3313.01
Ostatní 1535 3171.94
Obsah 477 3044.18

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback / voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback voucher i CSS partnery.

V Dognetu mezi top publishery dlouhodobě vedou obsahoví publisheři. Tentokrát obsadili první 3 pozice. Nejlepší publisher si za měsíc září polepšil o téměř 21 tisíc eur. 

Tip na říjen – zaměřte se na zdraví

Je tady říjen a s ním přichází podzim v plném proudu. Méně slunce a světla, sychravé počasí, déšť a mlhy. A s tím ruku v ruce přicházejí sezónní nachlazení a „chřipečky“, které tu vždy byly a budou. Proto je už standardem, že se zvyšuje prodej vitamínů, doplňků na podporu imunity, ale také volně prodejných léků na léčbu prochladnutí, nebo různých alternativních a přírodních přípravků. 

Zařaďte tedy články s tipy na podporu imunity, zdravé stravování, jak se vyhnout prochladnutí či domácí léčbu lehkých onemocnění. Máte přitom na výběr z velkého množství kampaní ze segmentu zdraví a výživy. Například klasické lékárny jako Benulekaren.sk, přírodní léky a výživové doplňky v e-shopech jako BabičkinaZáhrada.sk nlebo Herbatica.sk /Herbatica.cz i zdravá výživa a zdravý životný styl s kampaněmi jako GymBeam.sk, MyProtein.sk / MyProtein.cz a mnoho dalších. 

Celý seznam doporučených kampaní spolu s konverzním poměrem a průměrnou provizí najdete v tabulce.

Kampaň Odkaz na produkty Provize Detail kampaně Konverzní poměr Průměrná provize
BabičkinaZáhrada.sk Produkty 8% Zobrazit 2,18% 1,81€
Benulekáreň.sk Produkty Až 15% Zobrazit 16,23% 0,85€
BiotechUSA.sk Produkty 8% Zobrazit 7,14% 3,81€
Bohatstvo-prírody.sk Produkty 7% Zobrazit 3,33% 2,75€
Dobrapriroda.cz Produkty 20% Zobrazit 0,8% 4,66€
Eshop.hillvital.eu Produkty 17,5% Zobrazit 11,69% 4,76€
eFitness.sk Produkty 7% Zobrazit 0,78% 17,56€
eFitness.cz Produkty 7% Zobrazit 1,16% 13,41€
eTabletka.sk Produkty Až 10% Zobrazit 32,14% 0,87€
Fitvýživa.cz Produkty 7% Zobrazit 1,12% 9,99€
Grizly.sk Produkty Až 10% Zobrazit 3,2% 1,52€
Grizly.cz Produkty Až 10% Zobrazit 11,29% 1,40€
GS Klub.sk Produkty Až 11% Zobrazit 16,00% 0,96€
GymBeam.sk Produkty Až 8% Zobrazit 7,20% 1,53€
Herbatica.sk Produkty Až 13% Zobrazit 2,97% 3,90€
Herbatica.cz Produkty Až 13% Zobrazit 1,54% 5,40€
Kompava.sk Produkty Až 12% Zobrazit 12,5% 3,93€
LekáreňDoma.sk Produkty Až 15% Zobrazit 4,38% 3,77€
LekárenTriVeze.sk Produkty Až 8% Zobrazit 0,83% 1,79€
Lieky24.sk Produkty Až 15% Zobrazit 0,90% 3,27€
Mastichaterapia.sk Produkty 12% Zobrazit 3,59% 8,77€
Mastichashop.cz Produkty 12% Zobrazit 3,83% 7,30€
MedPharma.sk Produkty Až 15% Zobrazit 4,88% 1,23€
MedPharma.cz Produkty Až 15% Zobrazit 1,59% 1,35€
MyProtein.sk Produkty Až 8% Zobrazit 5,57% 2,89€
MyProtein.cz Produkty Až 8% Zobrazit 8,27% 2,96€
Najlekaren.eu Produkty 5% Zobrazit 1,31% 1,93€
Neonutrition.sk Produkty Až 10% Zobrazit 2,56% 2,49€
Neonutrition.cz Produkty Až 10% Zobrazit 3,13% 1,62€
Nutraceutics.sk Produkty Až 30% Zobrazit 5,39% 6,55€
Prezdravie.sk Produkty Až 10% Zobrazit 1,85% 1,77€
Protein.sk Produkty Až 10% Zobrazit 3,48% 1,67€
Protein.cz Produkty Až 10% Zobrazit 1,69% 2,68€
Proteinaco.sk Produkty Až 8% Zobrazit 20,00% 1,15€
Proteinaco.cz Produkty Až 8% Zobrazit 25,20% 1,42€
Prozdravi.cz Produkty Až 10% Zobrazit 3,61% 2,38€
Vitaminyprezdravie.sk Produkty Až 10% Zobrazit 6,59% 2,47€
Vitanella.sk Produkty 12% Zobrazit 1,95% 1,69€
VitasLife.sk Produkty Až 20% Zobrazit 6,25% 1,83€
VitasLife.cz Produkty Až 20% Zobrazit 10,87% 4,52€

Na závěr chci ještě jednou připomenout, abyste právě v tomto období intenzívně sledovali naši komunikaci na sociálních sítích na FB stránce Affiliate network Dognet a skupině Affiliate Podpora Dognet, přes administraci a naše newslettery. Máte tak jistotu, že vám neuniknou žádné důležité informace, které vám mohou pomoci vytěžit z blížící se sezóny absolutní maximum. 

Přejeme vám hodně konverzí a děkujeme, že jste s námi. 

Júlia Bačíková
Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?