Říjnové novinky pro publishery

Říjnové novinky pro publishery

Máme zde říjen a spolu s ním shrnutí výsledků za uplynulý měsíc. 🙂 Letos bylo v září netradičně pěkné až letní počasí, a tak se pojďme podívat na to, jak se to odrazilo na nákupním chování.

Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Říjnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Lubo. 🙂

 

    Představujeme reklamní systém Inserta

    V létě se náš tým rozšířil o nového kolegu Luba, který má na starosti vývoj nových nástrojů. Těšíme se, že vám společně můžeme představit novinku – revoluční reklamní systém Inserta.

    Inserta je nástroj, který na základě klíčových slov ve vašem článku vybírá ze všech kampaní, ve kterých jste schváleni, ty nejrelevantnější produkty a dosazuje je do responzivního produktového banneru/boxu.

    Reklamní box si můžete nastavit tak, aby vám na web přirozeně zapadl, a umístit jej velice jednoduše – jen pomocí dvou kódů. Jedná se o velmi efektivní a přitom jednoduchý nástroj pro zvýšení konverzí, který můžete začít používat hned teď.

    Inserta je vhodná zejména pro různé obsahové weby, blogy či magazíny s tématicky zaměřenými články nebo podstránkami. Kreativitě se však meze nekladou ani u našich kuponových nebo cashbackových partnerů. 🙂

    Pokud vás Inserta zaujala, neváhejte kontaktovat Luba na misik@dognet.com

     

    Shrnutí měsíce září 2023

    • Počet konverzí – 80 426
    • Vyplacené provize publisherům – 292 110 €
    • Celkový obrat e-shopů – 5 356 404 €

    Do celkového počtu konverzí je započteno přes 6 000 konverzí z kampaně Árukereső.hu, ve které konverzi nepředstavuje dokončená objednávka, ale proklik z Árukereső.hu na některý z e-shopů, jejichž produkty tento nákupní portál nabízí.

     

    Zastoupení segmentů v září 2023

    Nejsilnějším segmentem v září byl opětovně Bydlení a nábytek, přestože jeho zastoupení na celkovém počtu konverzí pokleslo o 3 procentní body a zastoupení na celkové výši provizí pokleslo o 2 procentní body.

    Nárůst o 4 procentní body v zastoupení na celkovém počtu konverzí vidíme v segmentu Ostatní, což má na svědomí kampaň Árukereső.hu.

    V ostatních segmentech vidíme jen mírné změny, a to ve výši maximálně 1 procentního bodu.

     

    Porovnání segmentů v měsících srpen vs. září 2023

     

    Podle počtu konverzí

    V meziměsíčním srovnání nás příjemně překvapil segment Zdraví a výživa, ve kterém vidíme až 18 % nárůst v počtu konverzí. Konverze zde rostly téměř ve všech kampaních, přičemž nejoblíbenějšími nadále zůstávají lékárny Benulekaren.sk a eTabletka.sk.

    Vzhledem ke konverznímu modelu v kampani Árukereső.hu pozorujeme nestandardně vysoký nárůst (19 %) i v segmentu Ostatní.

     

    Podle průměrné hodnoty objednávky

    Průměrná hodnota objednávky v září poklesla téměř ve všech segmentech.

    V segmentu Elektro ovšem vidíme výrazný nárůst v průměrné hodnotě objednávky, a to až o 12 eur. Počtem objednávek a vysokou průměrnou hodnotou objednávky nás překvapila kampaň Danimani.sk.

     

    Podle průměrné výše provize

    Průměrná výše provize nás v září nepotěšila, protože poklesla napříč všemi segmenty.

    Dobrou zprávou však je, že tento pokles v téměř žádném segmentu nepřekročil výši 50 centů.

     

    Skokani září

    Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání srpna se zářím. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v srpnu alespoň 50 a více konverzí.

    1. nabbi.sk +156 %
    2. Planeo.sk +146 %
    3. Zoohit.sk +136 %
    4. Pneumatiky.cz +108 %
    5. EverGo.cz +97 %

    Ve srovnání srpna a září nejvýrazněji vzrostl počet konverzí v kampani Árukereső.hu. Jelikož se zde však počítá konverze jinak než v ostatních kampaních, rozhodli jsme se ji z oficiálního žebříčku skokanů vynechat v tomto i v příštích měsících.

    Zářijový žebříček skokanů nás nepřekvapil, jelikož znovuspuštěná nabbi.sk byla mimořádně oblíbená i v minulosti. V kampani Zoohit.sk se v srpnu zase zajímavě měnily a zvyšovaly provize. Pokud tyto kampaně ještě nepropagujete, určitě stojí za to se na ně podívat. 🙂

     

    Nejlepší výdělky publisherů v září 2023

     

    Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

    1. Moebelix.cz
    2. Moebelix.sk
    3. Svetla24.cz
    4. 4Home.cz
    5. Mall.sk
    6. 4Home.sk
    7. MerkuryMarket.sk
    8. Planeo.sk
    9. MojNabytok.sk
    10. Zdravestravovani.cz

    V září je žebříček kampaní, které vám přinesly nejvyšší výdělky, téměř identický se srpnovým žebříčkem.

    Vrátili se do něj však kampaně Planeo.sk a Zdravestravovani.cz.

     

    Publisheři s nejvyššími výdělky

    Typ

    Počet prodejů

    Provize

    Ostatní

    2 356

    21 847 €

    Ostatní

    1 571

    15 149 €

    Obsah

    1 789

    13 704 €

    Ostatní

    2 307

    ‎9 889 €

    Obsah

    5 021

    ‎8 780 €

    Obsah

    5 894

    8 472 €

    Ostatní

    1 539

    8 064 €

    Ostatní

    3 791

    7 921 €

    Obsah

    2 307

    7 753 €

    Ostatní

    2 544

    ‎7 620 €

    Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
    „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

     

    Důležité informace a tipy na říjen

     

    Aktualizace VOP

    K 1. 11. 2023 aktualizujeme všeobecné obchodní podmínky systému Dognet. Aktualizace se týká hlavně zavedení paušálního poplatku za správu kampaní. Paušální poplatek se týká pouze inzerentů, publisheři nadále žádné poplatky neplatí.

    Poplatek zavádíme po 10 letech fungování jako poslední z affiliate sítí v našem regionu. Přesto očekáváme v nejbližším období zvýšený počet ukončených kampaní. Jedná se o přechodné období, které by nemělo trvat déle než do konce roku.

    Při ukončení kampaní postupujeme běžným způsobem a každý partner obdrží o termínu jejího vypnutí včas všechny informace. Pokud propagujete větší počet kampaní a máte obavy z toho, že neustříhnete všechny změny, neváhejte nás kontaktovat na riglerova@dognet.sk a zašleme vám celkový sumář kampaní, které budou v tomto období ukončeny.

     

    Blíží se Black Friday

    Pomalu, ale jistě se blíží naše oblíbené období s názvem Black Friday. I letos pro vás chystáme souhrn všech Black Friday akcí, které naši inzerenti chystají a který vám, samozřejmě, dáme k dispozici.

    Pokud již nyní víte, s kým byste chtěli navázat během tohoto období spolupráci nad rámec propagování běžných Black Friday akcí, neváhejte nás kontaktovat na riglerova@dognet.sk.

     

    K podzimu neodmyslitelně patří šálek dobré kávy

    S příchodem podzimu nás čeká chladnější období a tmavší rána, při kterých se většina lidí neobejde bez šálku dobré kávy. 🙂 V Dognetu máme mnoho zajímavých kampaní zaměřených právě na tento segment. Kvalitní kávovary a vynikající kávu najdete například v kampaních:

     

    Zaměřte se na kvalitní kosmetické výrobky

    Změna počasí vyžaduje také změnu v péči o pleť. Připočteme-li k tomu blížící se svátky, v nejbližších měsících očekáváme nárůst popularity kosmetických výrobků.

    Stoprocentní přírodní produkty z pravých sladkovodních perel najdete v kampaních JustPearls.sk, JustPearls.cz a JustPearls.hu, jejichž cílem je přinášet kvalitní péči o pleť nejen pro ženy.

    Ve slovenské a české JustPearls kampani jsou momentálně navýšeny provize až do konce roku o +50 %, díky čemuž si můžete vydělat až 18 % ze zprostředkovaných objednávek.

    Přírodní kosmetiku z Bulharska založenou na růžovém oleji a růžové vodě najdete v kampani Bioruza.sk a Bioruze.cz s provizí 12 %. Bohatou nabídku přírodní a ekologické kosmetiky nabízí také kampaň Avel.sk s provizí 8 %.

    Přejeme vám mnoho říjnových konverzí a krásné dny. 🙂

    Vydělávající affiliate web
    E-book zdarma

    Vydělávající affiliate web

    Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

    Další články, které by tě mohly zajímat

    Které inzerenty u nás najdete?