Říjnové novinky pro publishery

Říjnové novinky pro publishery

Říjen je už tady as ním přichází podzim v plném proudu. Srpen byl překvapivě silný měsíc, tak se společně podívejme na to, jak dopadlo září v síti Dognet.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa, ale také jako podcast. Zářijové novinky pro publishery vám ve videu přináší Julie a Šimon. 🙂

 

Zastoupení trhů v září 2022

V září mírně poklesl poměr slovenského trhu na celkovém počtu konverzí v síti a to ze 47% na 46%. Naopak podíl českého trhu vzrostl z 37 % na 39 %. Maďarský trh zůstal beze změny, rumunský klesl na 2 % a polský stoupl na 5 %.


Shrnutí měsíce září 2022
Počet konverzí – 78 460
Vyplacené provize publisherem – 337 306 €
Celkový obrat e-shopů – 6 302 941 €

 

Zastoupení segmentů v září 2022

Je to neuvěřitelné, ale nejsilnější segment Bydlení a nábytek i tento měsíc o něco stoupl. V podílu na počtu konverzí o 2 % – na 35 % a ve výši vyplacených provizí také o 2 %, tedy na 54 %.

Na podílech ostatních segmentů se udály jen minimální změny.

 

Změny v segmentech srpen 2022 vs. září 2022

Uplynulý měsíc to bylo jako na kolotoči a můžeme v jednotlivých segmentech pozorovat poklesy i nárůsty. Celkově ale byly změny jen velmi mírné.

Poklesy sledujeme v segmentech Móda a krása, Sport, Finance a velmi malá změna směrem dolů se udála iv segmentu Elektro a Ostatní.

Naopak segmenty Bydlení a nábytek a Zdraví a výživa si polepšily.

 

Průměrná hodnota objednávky podle segmentů

Stejně jako tomu bylo ve změnách v počtu konverzí v předchozím grafu, i v průměrné hodnotě objednávky sledujeme poklesy i nárůsty napříč jednotlivými segmenty.

Průměrná hodnota provize vzrostla v segmentech Móda a krása, Finance i Ostatní. Poklesla v segmentech Bydlení a nábytek, Elektro, Sport a beze změny zůstala v segmentu Zdraví a výživa.

 

Průměrná hodnota provize podle segmentů

Stejně tomu bylo i ve změnách průměrné hodnoty provize v jednotlivých segmentech. Aktuálně nejvyšší průměrná provize je v segmentu Bydlení a nábytek, která je po mírném meziměsíčním poklesu aktuálně na 6,62 € za objednávku. V těsném závěsu je segment financí, kde byla v září průměrná výše provize až 6,40 €.

Průměrná provize v září v porovnání se srpnem poklesla v segmentech Móda a krása, Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Sport, ale ve všech jen o několik centů.

Naopak vzrostla v segmentech Elektro, Finance a Ostatní.

 

Skokani září

  1. Johnc.sk +281 %
  2. Booktook.cz +191 %
  3. CCC.eu/hu +160 %
  4. Expedo.cz +109 %
  5. Nike.com +103 %
  6. IronAesthetics.sk +93 %
  7. Kinekus.sk +92 %
  8. ManuTea.cz +81 %
  9. Stradivarius.com/ro +72 %
  10. BushcraftShop.cz +66 %
  11. 4home.pl +64 %
  12. Pneushop.cz +61 %
  13. Olšákovi.cz +58 %
  14. DobrýTextil.sk +55 %
  15. Vitalcountry.cz +53 %
  16. Heliumking.sk +51 %
  17. Botovo.cz +50 %
  18. Voyo.cz +49 %
  19. Zoohit.sk +46 %
  20. GymBeam.sk +46 %

 

Kampaně s největšími výdělky v září 2022

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. 4home.cz
  4. Baumax.cz
  5. MerkuryMarket.sk
  6. Svetla24.cz
  7. Svetla.sk
  8. 4home.sk
  9. Voyo.cz
  10. Planeo.sk

Tento měsíc se do seznamu top 10 nejlépe vydělávajících kampaní pro publishery v Dognetu dostaly i netradiční kampaně. A to konkrétně Voyo.cz a Planeo.sk  na posledních dvou místech top 10. Vytiskly minuloměsíční kampaně Sinsay.com/ro a Decathlon.sk

Jinak se v tomto žebříčku udály jen minimální změny.

 

Nejlepší výdělky publisherů za září 2022

Typ Počet prodejů Provize
Ostatní 4490 33329.02 €
Obsah 3980 24825.92 €
Ostatní 1968 18769.78 €
Obsah 3120 14558.08 €
Ostatní 4903 12774.08 €
Obsah 4425 10945.76 €
Obsah 1300 10647.81 €
Obsah 1701 9018.04 €
Obsah 1078 7608.97 €
Ostatní 2982 7022.87 €
Ostatní 2579 6077.52 €
Ostatní 423 5374.60 €
Obsah 464 ‎3929.23 €
Obsah 622 3801.13 €
Obsah 530 3624.76 €

“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”

 

Tip na říjen – podpora imunity a zdraví

Během chladnějších podzimních dnů se více zabýváme ochranou naší imunity, neboť v tomto období dostává nejvíce zabrat. K tomu, abychom svou obranyschopnost udrželi v plné síle, se můžeme ochránit několika způsoby. K podpoře imunity můžeme jednoznačně zařadit výživové doplňky a vitamíny, které pomohou ochránit náš organismus.

Které kampaně nabízejí výživové doplňky pro podporu imunity a vitamíny? V tomto článku jsme vám sepsali tipy na kampaně, které se vyplatí propagovat v následujícím období. V článku naleznete také tipy na lékárny, které nabízejí volně prodejné léky.

Jednou z oblíbených kampaní, které nabízejí kvalitní výživové doplňky, je kampaň Nutraceutics.sk. Sortiment kampaně nabízí na výběr ze 47 různých doplňků stravy, mezi nimiž najdete i Imunax, který slouží k podpoře imunity.

Kampaň Grizly.sk / Grizly.cz se zaměřuje i na prodej doplňků stravy. V kampani naleznete široký sortiment vitamínů pro udržení si zdravého a silného organismu.

Internetová lékárna Benulekaren.sk nabízí široký výběr produktů z kategorie léků, výživových doplňků, zdravé výživy a mnoho dalších.

Více tipů na zajímavé kampaně spolu s jejich klíčovými statistikami, ale také rady na propagování tohoto segmentu, naleznete v samostatném článku od kolegyně Veroniky.

Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?