Říjnové novinky pro publishery
Říjen je už tady as ním přichází podzim v plném proudu. Srpen byl překvapivě silný měsíc, tak se společně podívejme na to, jak dopadlo září v síti Dognet.
Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa, ale také jako podcast. Zářijové novinky pro publishery vám ve videu přináší Julie a Šimon. 🙂
Zastoupení trhů v září 2022
V září mírně poklesl poměr slovenského trhu na celkovém počtu konverzí v síti a to ze 47% na 46%. Naopak podíl českého trhu vzrostl z 37 % na 39 %. Maďarský trh zůstal beze změny, rumunský klesl na 2 % a polský stoupl na 5 %.
Shrnutí měsíce září 2022
Počet konverzí – 78 460
Vyplacené provize publisherem – 337 306 €
Celkový obrat e-shopů – 6 302 941 €
Zastoupení segmentů v září 2022
Je to neuvěřitelné, ale nejsilnější segment Bydlení a nábytek i tento měsíc o něco stoupl. V podílu na počtu konverzí o 2 % – na 35 % a ve výši vyplacených provizí také o 2 %, tedy na 54 %.
Na podílech ostatních segmentů se udály jen minimální změny.
Změny v segmentech srpen 2022 vs. září 2022
Uplynulý měsíc to bylo jako na kolotoči a můžeme v jednotlivých segmentech pozorovat poklesy i nárůsty. Celkově ale byly změny jen velmi mírné.
Poklesy sledujeme v segmentech Móda a krása, Sport, Finance a velmi malá změna směrem dolů se udála iv segmentu Elektro a Ostatní.
Naopak segmenty Bydlení a nábytek a Zdraví a výživa si polepšily.
Průměrná hodnota objednávky podle segmentů
Stejně jako tomu bylo ve změnách v počtu konverzí v předchozím grafu, i v průměrné hodnotě objednávky sledujeme poklesy i nárůsty napříč jednotlivými segmenty.
Průměrná hodnota provize vzrostla v segmentech Móda a krása, Finance i Ostatní. Poklesla v segmentech Bydlení a nábytek, Elektro, Sport a beze změny zůstala v segmentu Zdraví a výživa.
Průměrná hodnota provize podle segmentů
Stejně tomu bylo i ve změnách průměrné hodnoty provize v jednotlivých segmentech. Aktuálně nejvyšší průměrná provize je v segmentu Bydlení a nábytek, která je po mírném meziměsíčním poklesu aktuálně na 6,62 € za objednávku. V těsném závěsu je segment financí, kde byla v září průměrná výše provize až 6,40 €.
Průměrná provize v září v porovnání se srpnem poklesla v segmentech Móda a krása, Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Sport, ale ve všech jen o několik centů.
Naopak vzrostla v segmentech Elektro, Finance a Ostatní.
Skokani září
- Johnc.sk +281 %
- Booktook.cz +191 %
- CCC.eu/hu +160 %
- Expedo.cz +109 %
- Nike.com +103 %
- IronAesthetics.sk +93 %
- Kinekus.sk +92 %
- ManuTea.cz +81 %
- Stradivarius.com/ro +72 %
- BushcraftShop.cz +66 %
- 4home.pl +64 %
- Pneushop.cz +61 %
- Olšákovi.cz +58 %
- DobrýTextil.sk +55 %
- Vitalcountry.cz +53 %
- Heliumking.sk +51 %
- Botovo.cz +50 %
- Voyo.cz +49 %
- Zoohit.sk +46 %
- GymBeam.sk +46 %
Kampaně s největšími výdělky v září 2022
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- 4home.cz
- Baumax.cz
- MerkuryMarket.sk
- Svetla24.cz
- Svetla.sk
- 4home.sk
- Voyo.cz
- Planeo.sk
Tento měsíc se do seznamu top 10 nejlépe vydělávajících kampaní pro publishery v Dognetu dostaly i netradiční kampaně. A to konkrétně Voyo.cz a Planeo.sk na posledních dvou místech top 10. Vytiskly minuloměsíční kampaně Sinsay.com/ro a Decathlon.sk.
Jinak se v tomto žebříčku udály jen minimální změny.
Nejlepší výdělky publisherů za září 2022
Typ | Počet prodejů | Provize |
Ostatní | 4490 | 33329.02 € |
Obsah | 3980 | 24825.92 € |
Ostatní | 1968 | 18769.78 € |
Obsah | 3120 | 14558.08 € |
Ostatní | 4903 | 12774.08 € |
Obsah | 4425 | 10945.76 € |
Obsah | 1300 | 10647.81 € |
Obsah | 1701 | 9018.04 € |
Obsah | 1078 | 7608.97 € |
Ostatní | 2982 | 7022.87 € |
Ostatní | 2579 | 6077.52 € |
Ostatní | 423 | 5374.60 € |
Obsah | 464 | 3929.23 € |
Obsah | 622 | 3801.13 € |
Obsah | 530 | 3624.76 € |
“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”
Tip na říjen – podpora imunity a zdraví
Během chladnějších podzimních dnů se více zabýváme ochranou naší imunity, neboť v tomto období dostává nejvíce zabrat. K tomu, abychom svou obranyschopnost udrželi v plné síle, se můžeme ochránit několika způsoby. K podpoře imunity můžeme jednoznačně zařadit výživové doplňky a vitamíny, které pomohou ochránit náš organismus.
Které kampaně nabízejí výživové doplňky pro podporu imunity a vitamíny? V tomto článku jsme vám sepsali tipy na kampaně, které se vyplatí propagovat v následujícím období. V článku naleznete také tipy na lékárny, které nabízejí volně prodejné léky.
Jednou z oblíbených kampaní, které nabízejí kvalitní výživové doplňky, je kampaň Nutraceutics.sk. Sortiment kampaně nabízí na výběr ze 47 různých doplňků stravy, mezi nimiž najdete i Imunax, který slouží k podpoře imunity.
Kampaň Grizly.sk / Grizly.cz se zaměřuje i na prodej doplňků stravy. V kampani naleznete široký sortiment vitamínů pro udržení si zdravého a silného organismu.
Internetová lékárna Benulekaren.sk nabízí široký výběr produktů z kategorie léků, výživových doplňků, zdravé výživy a mnoho dalších.
Více tipů na zajímavé kampaně spolu s jejich klíčovými statistikami, ale také rady na propagování tohoto segmentu, naleznete v samostatném článku od kolegyně Veroniky.