
Propagace kampaní na leden
Do nového roku si mnoho lidí dává různá předsevzetí, na základě jejich vlastních priorit. Častým tématem je sport a hubnutí.
V tomto článku Vám přinášíme tipy na kampaně z oblasti sportu, sportovních potřeb, zdravých potravin, diet či doplňků pro redukci hmotnosti, které se vyplatí propagovat. Pokud tedy disponujete weby, které se zabývají sportem, fitnessem, hubnutím nebo zdravým stravováním, určitě byste měli svou pozornost zaměřit na následující kampaně.
Sport – fitness a sportovní potřeby a vybavení
Decathlon.sk
Kampaň Decathlon.sk patří do žebříčku nejoblíbenějších kampaní v oblasti sportu. Díky jejich konceptu, který je založen na nabídce všech sportů pod jednou střechou, je prvním výběrem u mnoha zákazníků. Proto byste se i vy měli zaměřit na tuto kampaň.
V popise kampane naleznete k dispozici TOP10 produktů, které můžete na svém webu o sportu využít.
- Provize je až 6 %
- Konverzní poměr činí 5,86 %
- Průměrná provize je 2,74 €
- K dispozici SK trh
GymBeam.sk
Dalším favoritem v oblasti sportu a fitness je jednoznačně GymBeam.sk. V kampani je možné si zvolit výběr produktů na základě cíle, ať už se jedná o hubnutí, budování svalové hmoty, podporu regenerace nebo zlepšení výkonu. V kampani také naleznete sportovní příslušenství nejen pro domácí trénink.
- Provize je až 8 %
- Konverzní poměr činí 5,34 %
- Průměrná provize dosahuje 1,66 €
- K dispozici SK trh
MyProtein
Když se řekne fitness oblečení, doplňky a sportovní výživa, mnoho lidí napadne právě MyProtein.sk a MyProtein.cz. Tato kampaň patří také mezi naše TOP kampaně, což se odráží i na jejím konverzním poměru a výši průměrné provize.
Kampaň má povolenou propagaci i pro kupónové weby a cashbackové portály. Také má povoleno přímé PPC.
MyProtein.sk
- Provize je až 8 %
- Konverzní poměr činí 5,34 %
- Průměrná provize dosahuje 3,38 €
MyProtein.cz
- Provízia je až 8%
- Konverzný pomer predstavuje 9,90 %
- Průměrná provize je 3,46 €
Kampaň je v Dognetu k dispozici na více trzích – SK, CZ, HU a RO.
Všechny další kampaně s jejich parametry z oblasti sportu a sportovního vybavení naleznete v tabulce níže.
Kampaň | Odkaz na produkty | Provize | Detail kampaně | Konverzní poměr | Průměrná provize |
BiotechUSA.sk | Produkty | 8 % | Zobrazit | 7,98 % | 3,24€ |
eFitness.sk | Produkty | 7 % | Zobrazit | 0,97 % | 15,56€ |
eFitness.cz | Produkty | 7 % | Zobrazit | 1,52 % | 7,68€ |
Eshop.cvicte.sk | Produkty | až 25 % | Zobrazit | 2,6 % | 6,17€ |
Exisport.com/sk | Produkty | až 7,5 % | Zobrazit | 2,77 % | 0,76€ |
Exisport.cz | Produkty | až 7,5 % | Zobrazit | 1,17 % | 2,66€ |
Fitvýživa.cz | Produkty | 7 % | Zobrazit | 3,67 % | 8,35€ |
Gamisport.sk | Produkty | až 6 % | Zobrazit | 0,90 % | 3,67€ |
Gamisport.cz | Produkty | až 6 % | Zobrazit | 1,71 % | 3,71€ |
GIVsport.sk | Produkty | až 5 % | Zobrazit | 5,41 % | 1,53€ |
inSPORTline.sk | Produkty | až 5 % | Zobrazit | 1,00 % | 7,51€ |
Mastersport.sk | Produkty | 7 % | Zobrazit | 0,79 % | 6,06€ |
Mastersport.cz | Produkty | až 5 % | Zobrazit | 0,65 % | 4,13€ |
Neonutrition.sk | Produkty | 10 % | Zobrazit | 6,09 % | 3,03€ |
Neonutrition.cz | Produkty | 10 % | Zobrazit | 0,57 % | 3,12€ |
NessiSport.cz | Produkty | až 14 % | Zobrazit | 8,36 % | 9,81€ |
NewBalance.sk | Produkty | 7,7 % | Zobrazit | Nová kampaň | |
NewBalance.cz | Produkty | 7,7 % | Zobrazit | Nová kampaň | |
Nike.com | Produkty | až 3,5 % | Zobrazit | 3,98 % | 3,22€ |
Protein.sk | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 2,21 % | 1,77€ |
Protein.cz | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 1,41 % | 2,38€ |
Proteinaco.sk | Produkty | až 8 % | Zobrazit | 23,58 % | 1,08€ |
Proteinaco.cz | Produkty | až 8 % | Zobrazit | 26,11 % | 1,53€ |
Sport365.cz | Produkty | až 6 % | Zobrazit | 2,53 % | 2,91€ |
Sportby.sk | Produkty | až 8 % | Zobrazit | 2,00 % | 6,29€ |
Sportby.cz | Produkty | až 8 % | Zobrazit | 1,92 % | 5,25€ |
Sportofino.com/sk | Produkty | až 12 % | Zobrazit | 11,04 % | 13,42€ |
Sportofino.com/cz | Produkty | až 12 % | Zobrazit | 2,30 % | 16,98€ |
TeamStore.sk | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 5,07 % | 2,63€ |
TeamStore.cz | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 12,46 % | 2,63€ |
*Data ve sloupcích „Konverzní poměr“ a „Průměrná provize“ jsou za období 1.7.2021 – 31.12.2021
Zdravé potraviny, diety a doplňky stravy na podporu redukce hmotnosti
ADVANCE Nutraceutics.sk
V seznamu kampaní s výživovými doplňky je neodmyslitelnou součástí také kampaň Nutraceutics.sk. V kampani naleznete více než 45 různých produktů, mezi kterými najdete i doplněk, který vám pomůže s redukcí hmotnosti.
Produkty jsou u zákazníků žádané a kampaň celkově velmi dobře konvertuje, což je vidět i na jejím konverzním poměru a výši průměrné provize.
Propagace je povolena i na kupónových a casbackových webech.
- Provize je až 30 %
- Konverzní poměr představuje 5,37 %
- Průměrná provize je 6,83 €
- K dispozici SK trh
Grizly
Kvalitní a zdravé potraviny naleznete v jedné z našich oblíbených kampaní Grizly.sk a Grizly.cz. Kampaň disponuje vlastní potravinářskou výrobou, která splňuje veškeré hygienické normy.
U objednávek nad 60 € je doprava zdarma a také získáte dárky k objednávkám.
V popisu kampaně naleznete také TOP nejprodávanější produkty, které můžete propagovat na webu o zdravé výživě. Kampaň má povolenou propagaci na cashbackových portálech.
Grizly.sk
- Provize je až 10 %
- Konverzní poměr představuje 2,43 %
- Průměrná provize je 1,72 €
Grizly.cz
- Provize je až 10 %
- Konverzní poměr představuje 8,63 %
- Průměrná provize dosahuje 1,57 €
Kampaň je v Dognetu k dispozici na SK a CZ trhu
Zdravestravovanie.sk / Zdravestravovani.cz
Během každodenního shonu se stává, že si zapomeneme připravit zdravý snack nebo oběd do práce. Častokrát následně jíme jídla, která nám dodávají minimum výživové hodnoty.
Kampaň Zdravestravovanie.sk a Zdravestravovani.cz nám zajistí jídelníček dle výběru programu, které obsahuje čerstvé jídlo pro zdravé a vyvážené stravování. Nabízí programy pro dietu, výživnou stravu a aktivní život pro všechny klienty od dětského do seniorského věku.
V Dognet patří mezi oblíbené a dobře fungující kampaně. Povolena je propagace i na kupónových a cashbackových portálech.
Zdravestravovanie.sk
- Provize je 4 %
- Konverzní poměr představuje 8,31 %
- Průměrná provize dosahuje 4,77 €
Zdravestravovani.cz
- Provize je 4 %
- Konverzní poměr představuje 14,09 %
- Průměrná provize je 6,25 €
Kampaň je v Dognetu k dispozici na SK a CZ trhu.
Další seznam kampaní s jejich parametry z oblasti zdravé výživy a doplňků na podporu hubnutí naleznete v tabulce.
Kampaň | Odkaz na produkty | Provize | Detail kampaně | Konverzní poměr | Průměrná provize |
BabičkinaZáhrada.sk | Produkty | 8 % | Zobrazit | 2,15 % | 1,96 € |
Bioland.sk | Produkty | až 15 % | Zobrazit | 4,754 % | 4,06 € |
Bohatstvo-prírody.sk | Produkty | až 20 % | Zobrazit | 2,54 % | 2,70 € |
Dobrapriroda.cz | Produkty | 20 % | Zobrazit | 2,00 % | 10,23 € |
eSlim.sk | Produkty | 25 % | Zobrazit | 0,93 % | 10,10 € |
eSlim.cz | Produkty | 25 % | Zobrazit | 1,87 % | 10,64 € |
Fitstream.eu | Produkty | až 5 % | Zobrazitt | 11,69 % | 0,81 € |
Gams-shop.com | Produkty | až 15 % | Zobrazit | 10,9 % | 1,89 € |
Inkospor.cz | Produkty | až 26 % | Zobrazit | 2,59 % | 5,14 € |
KetoMix.sk | Produkty | 8-20 % | Zobrazit | 0,31 % | 6,23 € |
KetoMix.cz | Produkty | 8-20 % | Zobrazit | 0,43 % | 4,48 € |
Kompava.sk | Produkty | až 12 % | Zobrazit | 9,68 % | 3,39 € |
Maxsport.sk | Produkty | až 12 % | Zobrazit | 4,25 % | 2,23 € |
Maxsport.cz | Produkty | až 12 % | Zobrazit | 1,79 % | 2,00 € |
MojaLinia.sk | Produkty | 15 % | Zobrazit | 4,17 % | 3,82 € |
Ochutnejorech.cz | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 4,49 % | 2,32 € |
Prezdravie.sk | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 1,89 % | 2,34 € |
Profidiet.net | Produkty | 20 % | Zobrazit | 0,75 % | 11,90 € |
Prozdravi.cz | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 2,93 % | 1,90 € |
Vitalcountry.cz | Produkty | až 11 % | Zobrazit | 16,31 % | 1,68 € |
Vitaminyprezdravie.sk | Produkty | až 10 % | Zobrazit | 6,80 % | 2,36 € |
Vitanella.sk | Produkty | 12 % | Zobrazit | 1,35 % | 2,61 € |
*Data ve sloupcích „Konverzní poměr“ a „Průměrná provize“ jsou za období 1.7.2021 – 31.12.2021
Jakým způsobem kampaně nejlépe propagovat?
Zákazník se při prohlížení vašich článků rozhoduje pro výběr produktu. Důležité je mu poskytnout všechny potřebné a chybějící informace, utvrdit jej ve výběru. Výsledkem, čeho je, že dokončí nákupní proces a nakoupí produkt.
Články formou recenzí, návody “Jak na to…”, doporučení, srovnání vybraných produktů nejlépe konvertují.
Můžete vytvořit článek s tipy, například „5 tipů na domácí tréninky“, srovnání doplňků na podporu hubnutí nebo návody na přípravu zdravých jídel s odkazy na potřebné ingredience. Na svém blogu či magazínu můžete udělat článek s recenzemi na produkty, se kterými máte vlastní zkušenost. Do článků přidejte obrázky, které zaujmou čtenáře a CTA (call to action) tlačítka do kampaně nebo na konkrétní produkty.
Díky dostupnosti XML feedů u všech kampaní se můžete zaměřit také na tvorbu katalogu produktů.
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně kampaní, klidně nás kontaktujte a rádi Vám poradíme 🙂