Připravte návštěvníka na dražší nákup
Připravte návštěvníka na dražší nákup
Dobře to znáte. Existuje affiliate kampaň na určitý eshop nebo produkt. Sami víte, že to zboží na cílovém eshopu nemusí být nejlacinější, a tak de facto můžete posílat návštěvnost, která sice nakoupí, ale ne tam, kde by měla. Návštěvníka sice produkt zaujme, přečte si o něm, ale nakonec ho hodí do Heuréky a koupí jinde. Sám to tak často dělám. Každopádně, dá se proti tomu bojovat?
Připravte návštěvníka na dražší nákup
Návštěvník se nerozhoduje jen podle ceny, ale také podle přidané hodnoty a subjektivního pocitu „bezpečného a ověřeného nákupu“. Teda i když kampaň není na eshop, který je nejlacinější, dá se s tím pracovat v procesu, když se návštěvník „překlikne“.
Je to tedy jakási předpříprava. Nedáme tam jen tlačítko „koupit“, ale přidáme pár věcí, které návštěvníka přesvědčí, že má nakoupit PRÁVĚ a jedině tam. Přidat můžeme více prvků, které mu odkomunikujeme a budeme doufat, že na ně nezapomene.
Pokud tedy propagujete eshop nebo přímo zboží z eshopu, nezapomeňte myslet na to, že návštěvníka je potřebné připravit na nákup. Ukázat mu, že eshopu důvěřujete a tak by měl i on. Že ho doporučujete. Známe to i ze života. Když si jdete něco koupit, tak nakoupíte tam, kde to je ověřené a bezpečné.
Zamyslete se, jak a kam posíláte návštěvnost. Dramaticky si můžete zvýšit konverzní poměr.
Pripájame pár nápadov: