NÁPAD NA AFFILIATE PROJEKT #7: Poradenský web

NÁPAD NA AFFILIATE PROJEKT #7: Poradenský web

Rádi vám dáváme nápady, jak využít affiliate marketing. Dnes tady máme jeden nestandardní a možná úplně mimo. Ale možná si někdo z toho něco vezme. 🙂

Rada nad zlato

Minule jsem na jednom webu publishera viděl online chat. Říkám si, že to je super přidaná hodnota k webu. Zabere to ale asi vcelku hodně času si jen tak psát. Proč tomu ale nedat koncept?

Poradenský web

Co tak udělat web čistě o tom, že je to online poradna? Úzce zaměřená. Budete radit a následně člověka zkonvertujete přes affiliate link. Stačí správně vybrat. Například „sekačky“. Je to drahý segment s vysokou provizí. Uděláte landing page o tom, že pomáháte s výběrem sekačky. Což také budete reálně dělat – googlit za člověka a nakonec mu poradíte.  Doporučíte mu nákup například na TPD, pro jejich super služby, rychlé dodání a jiné benefity. A vida, hned máte i několik desítek € na provizích.

Pro lidi, co mají čas

Samozřejmě, tento způsob má od zázračného „pasivního příjmu“ hodně daleko. Ale je to dobrý start. Pokud máte čas a vědomosti z oblasti, která má „obchodní model“, tak je to super. Mohou to být pračky, TV, vrtačky, plenky, knížky, cokoliv. Že to „neprodáte“ během první komunikace? Nevadí. Napište člověku znovu, jestli si to už koupil, nebo ne. Přes online chat system je možné komunikaci „oživit“. Stačí si jako první vyžádat mail.

Technická stránka

Landing page si můžete „vyklikať“ přes Instapage – mají i hotové šablony. Jestli jste zvládli registrovat se na Facebook, zvládnete i toto. Online chat můžete mít přes Live Agent, který vyvíjejí hoši z Bratislavy. Proto je i ve slovenštině.

Pro začátečníka to může být výzva, ale určitě lépe investovaný čas než lamentování nad tím, jak je svět nespravedlivý.
Jak dostat lidí na web Ideální je to přes Adwords a cílené reklamy na klíčová slova vzhledem k vaší oblasti. Ano, podle všeho se do Adwords nedostanete jinak než přes firmu a firemní účet. Kdo však chce, cestu si najde. Každý má v rodině nebo známého, který má firmu a může se do Adwords registrovat. Zase to je jen o tom, jestli to reálně chcete dělat nebo o tom jen vyprávět. Běžte do toho, držíme palce. :)

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?