![](https://www.dognet.cz/wp-content/uploads/2023/05/Maj_clanok-752x392.jpg)
Květnové novinky pro publishery
Další měsíc je za námi a my jsme tady opět s novinkami pro publishery. Před sebou máme květen, lásky čas, který je podle mnohých tím nejkrásnějším měsícem z celého roku. Pojďme se podívat na to, jestli nám kromě slunečného počasí a rozkvetlé přírody vykouzlí úsměv na tváři i výsledky z uplynulého měsíce.
Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Květnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Štefan. 🙂
Shrnutí měsíce duben 2023
- Počet konverzí – 68 716
- Vyplacené provize publisherem – 285 869 €
- Celkový obrat e-shopů – 5 182 762 €
Zastoupení segmentů v dubnu 2023
Duben nám konečně ukázal, jak má vypadat pravé jaro. 🙂 Přinesl se sebou několik krásných dní, které lidi motivovaly k nákupu sportovních potřeb a oblečení. Není proto žádným překvapením, že tento měsíc na celkovém počtu konverzí v síti nejvýrazněji vzrostl podíl segmentu Sport.
Porovnání segmentů v měsících březen vs. duben 2023
Podle počtu konverzí
Nejvýraznější nárůst na počtu konverzí pozorujeme v již zmiňovaném segmentu Sport, a to až o 15 %. Naopak, po nárůstech v předchozích měsících poklesl v dubnu počet prodejů v segmentu Zdraví a výživa o 20 %.
Podle průměrné hodnoty objednávky
V dubnu nadále s probíhající inflací a zdražováním cen roste i průměrná hodnota objednávky v síti, a to téměř ve všech segmentech.
V segmentu Bydlení a nábytku vzrostla průměrná hodnota objednávky o 10 eur, což představuje v porovnání s lednem nárůst průměrné výše objednávky v tomto segmentu za první kvartál téměř o 19 %.
Podle průměrné výše provize
Skokani dubna
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání března s dubnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v březnu alespoň 50 a více konverzí.
- Bonprix.cz + 375 %
- Intímnenákupy.sk + 165 %
- Fuego.sk + 99 %
- EXIsport.cz + 79 %
- Nike.com + 71 %
Žebříčku dubnových skokanů dominuje kampaň Bonprix.cz, což je výsledkem naší spolupráce se sítí Tradedoubler, díky které najdete od dubna Bonprix kampaně pro český, slovenský, maďarský a rumunský trh výlučně v síti Dognet.
Na druhém místě se umístila kampaň Intímnenákupy.sk, ve které se mimořádně daří zejména obsahovým publisherům, kteří ji propagují na sociálních sítích. Využijte i vy marketingový prostor, který sociální sítě nabízejí, k propagaci tohoto nebo jiných segmentů.
Zbytek žebříčku obsadily kampaně, které nabízejí (mimo jiné) sportovní oblečení a výbavu.
Nejlepší výdělky publisherů v březnu 2023
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- GymBeam.sk
- 4Home.cz
- Voyo.cz
- 4Home.sk
- Venira.cz
- MerkuryMarket.sk
- Mall.sk
- Svetla24.cz
Třetí místo obsadila kampaň Gymbeam.sk, kterou jsme v žebříčku v předchozích měsících neviděli. Vzhledem k ostatním dubnovým statistikám však není překvapením, že se takto vysoko umístila kampaň zaměřená na doplňky výživy pro sportovce. Pro všechny fanoušky kampaně máme zároveň dobrou zprávu – v dubnu jsme spustili GymBeam kampaň i pro slovinský, rumunský a bulharský trh.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Počet prodejů |
Provize |
Ostatní |
2 506 |
23 837 € |
Obsah |
2 059 |
13 312 € |
Obsah |
2 086 |
9 499 € |
Ostatné |
3 914 |
9 014 € |
Ostatní |
3 034 |
8 243 € |
Ostatní |
2 555 |
7 113 € |
Obsah |
879 |
6 521 € |
Obsah |
3 328 |
6 112 € |
Ostatní |
451 |
5 996 € |
Obsah |
944 |
5 605 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Tipy na květen
eyerim.sk / eyerim.cz
Provize: až 7,5 %
K slunečným květnovým dnům neodmyslitelně patří také stylové sluneční brýle. Širokou nabídku od světoznámých značek najdete v kampani eyerim. Doporučujeme se zaměřit také na jejich vlastní značky – Kohe by eyerim a OiO by eyerim. V Kohe kolekci najdete jedinečné designy s možností provedení v nedioptrické i dioptrické verzi s certifikovanými skly od společnosti EssilorLuxottica. OiO kolekce zase nabízí cenově dostupné modely slunečních a dioptrických brýlí plné barev, které dotvoří každý outfit.
V Dognetu najdete nejen slovenskou a českou eyerim kampaň, ale také maďarskou, polskou, chorvatskou, slovinskou, rumunskou a bulharskou.
Všepropejska.cz
Provize: až 11 %
Všem, kterým dělá společnost na procházkách a výletech jejich čtyřnohý kamarád, určitě udělá radost sortiment kampaně Všepropejska.cz. V e-shopu najdete kromě vodítek, oblečení, doplňků na cesty a hraček také pamlsky a pomůcky pro péči o psy a kočky, ale i jiná zvířátka. V kampani jsou povoleny všechny typy publisherů a navíc nabízí možnost dohodnout se na rozšířené spolupráci, např. obdržet produkty na recenzi.
MyProtein.sk / MyProtein.cz
Provize: až 9 %
Pro projekty zaměřené na sportovní segment doporučujeme kampaň MyProtein, která nabízí produkty z oblasti sportovní výživy, potraviny s vysokým obsahem bílkovin, zdravé sladkosti a sportovní oděvy. Všechny jejich výrobky přitom podstupují přísné evropské a globální standardy. V této kampani jsou povoleny všechny typy publisherů a kromě slovenské a české MyProtein kampaně najdete v Dognetu i maďarskou a rumunskou.
Sofia.sk / Sofia.cz / Szofia.hu
Provize: až 10 %
Na závěr malá připomínka – nezapomeňte poděkovat vašim maminkám na Den matek již 14. května. 🙂
Chcete-li tento svátek využít i v rámci vašich projektů, doporučujeme kampaň Sofia.sk, kde najdete širokou nabídku šperků ze stříbra a zlata, známou značku Pandora a spoustu šperků určených přímo pro maminky.