
Jaké kampaně se vyplatí propagovat v lednu?
Znáte to. “New year, new me”. V lednu, po svátcích, jsou všichni unavení z nakupování, ale zato mají plno předsevzetí. Asi nejčastěji se opakují předsevzetí ohledně hubnutí, lepšího stravování, sportu a celkově lepší životosprávy. Toho je třeba využít a zaměřit se právě na ty kampaně, které pomáhají lidem s plněním těchto nejčastějších předsevzetí. Jaké to tedy jsou?
Tento rok určitě zhubnu
- ADVANCEnutraceutics – Advance prodává několik přípravků, které pomáhají lidem zhubnout. Zaměřte se tedy hlavně na Garsin či KetoSlim. Kampaň má dlouhodobě slušný cca 6% konverzní poměr a průměrná cena za konverzi je až 6 €.
- Bohatstvo-prirody.sk – E-shop také nabízí širokou nabídku produktů na hubnutí a diety. Konverzní poměr v kampani za poslední rok byl 2,2 % a průměrná výška provize je 2,26 €. Zajímavé je, že během ledna 2019 se konverzní poměr v kampani zvýšil až na téměř 3 %.
- E-slim.sk/cz – kampaň zaměřená vysloveně na hubnutí. V Dognetu je poměrně krátce, ale je to přesně ten typ kampaně, která půjde právě v tomto období.
- KetoDiet.sk / cz – ryze česká značka nabízející chutná proteinová jídla, zaměřená na lidi, kteří se snaží zhubnout. Propagováním této kampaně, která teprve nedávno přibyla do Dognetu, uděláte určitě dobře. Je to, i díky rozhlasové a televizní reklamě, známá značka, proteinové diety jsou oblíbené a je vysoký předpoklad, že kampaň bude dobře konvertovat.
- Mojalinia.sk – je známá kampaň v segmentu hubnutí. Konverzní poměr je více než 5,4 % a průměrná výška konverze je 3,7 €.
Začnu cvičit / chci zdravěji žít
Častokrát se spojuje s hubnutím, takže doporučujeme kampaně kombinovat. Můžete propagovat různé výživové doplňky pro sportovce, sportovní náčiní, ale také sportovní oblečení. Lidé rozhodnutí začít se víc věnovat sportu budou právě v tomto období nakupovat vybavení.
- BiotechUSA – kampaň s kvalitními výživovými doplňky pro sportovce. Má zajímavý sortiment pro lidi, kteří chtějí zhubnout, zlepšit svoji výkonnost, či nabrat svalovou hmotu. Konverzní poměr v kampani je téměř 7 % a průměrná cena za konverzi více než 3 €.
- FitVyziva.cz – tato česká kampaň poskytuje nejen doplňkové výživy, ale také všechno potřebné pro sport – sportovní potřeby, nástroje i oblečení. Konverzní poměr je necelá 3 % a průměrná cena za konverzi více než 6 €.
- Gymbeam.sk – oblíbená a známá kampaň GymBeam nabízí kvalitní výživové doplňky pro sportovce, ale mají i vlastní řadu oblečení a prodávají také pomůcky na cvičení. Konverzní poměr je více než 5,5 % (v lednu až téměř 9 %) a průměrná cena za konverzi je 2,5 €.
- InSPORTline.sk – jeden z nejznámějších e-shopů se sportovními potřebami na Slovensku. Mají široký sortiment vybavení na různé druhy sportů. Konverzní poměr je sice jen cca 1 %, ale průměrná odměna za jednu konverzi je více než 7 €.
- MyProtein – kampaň má mutace až ve 4 jazycích (SK, CZ, RO, HU). Nabízejí doplňky výživy, vitamíny i oblečení. Konverzní poměr v kampaních je cca 1–1,5 % a za jednu konverzi dostanete v průměru 3–4 €.
- Top4 kampaně – zaměřit se můžete na různé sporty. Např. na běžce s kampaní top4running.sk / cz / hu, fotbalisty s top4football.sk / cz / hu, na crossfit, fitness či posilování s kampaněmi top4fitness.sk / cz / hu.
V segmentu zdraví, výživy a sportu máme mnohem víc kampaní. Pokud byste chtěli zjistit např. konverzní poměr, nebo jiné údaje některé z těch, které v článku obsažené nejsou, neváhejte se na mě obrátit. 🙂