Jaké kampaně se vyplatí propagovat v lednu?

Jaké kampaně se vyplatí propagovat v lednu?

Znáte to. “New year, new me”. V lednu, po svátcích, jsou všichni unavení z nakupování, ale zato mají plno předsevzetí. Asi nejčastěji se opakují předsevzetí ohledně hubnutí, lepšího stravování, sportu a celkově lepší životosprávy. Toho je třeba využít a zaměřit se právě na ty kampaně, které pomáhají lidem s plněním těchto nejčastějších předsevzetí. Jaké to tedy jsou?

Tento rok určitě zhubnu 

  • ADVANCEnutraceutics – Advance prodává několik přípravků, které pomáhají lidem zhubnout. Zaměřte se tedy hlavně na Garsin či KetoSlim. Kampaň má dlouhodobě slušný cca 6% konverzní poměr a průměrná cena za konverzi je až 6 €.
  • Bohatstvo-prirody.sk – E-shop také nabízí širokou nabídku produktů na hubnutí a diety. Konverzní poměr v kampani za poslední rok byl 2,2 % a průměrná výška provize je 2,26 €. Zajímavé je, že během ledna 2019 se konverzní poměr v kampani zvýšil až na téměř 3 %.
  • E-slim.sk/cz – kampaň zaměřená vysloveně na hubnutí. V Dognetu je poměrně krátce, ale je to přesně ten typ kampaně, která půjde právě v tomto období.
  • KetoDiet.sk / cz – ryze česká značka nabízející chutná proteinová jídla, zaměřená na lidi, kteří se snaží zhubnout. Propagováním této kampaně, která teprve nedávno přibyla do Dognetu, uděláte určitě dobře. Je to, i díky rozhlasové a televizní reklamě, známá značka, proteinové diety jsou oblíbené a je vysoký předpoklad, že kampaň bude dobře konvertovat. 
  • Mojalinia.sk – je známá kampaň v segmentu hubnutí. Konverzní poměr je více než 5,4 % a průměrná výška konverze je 3,7 €.

Začnu cvičit / chci zdravěji žít

Častokrát se spojuje s hubnutím, takže doporučujeme kampaně kombinovat. Můžete propagovat různé výživové doplňky pro sportovce, sportovní náčiní, ale také sportovní oblečení. Lidé rozhodnutí začít se víc věnovat sportu budou právě v tomto období nakupovat vybavení. 

  • BiotechUSA – kampaň s kvalitními výživovými doplňky pro sportovce. Má zajímavý sortiment pro lidi, kteří chtějí zhubnout, zlepšit svoji výkonnost, či nabrat svalovou hmotu. Konverzní poměr v kampani je téměř 7 % a průměrná cena za konverzi více než 3 €.
  • FitVyziva.cz – tato česká kampaň poskytuje nejen doplňkové výživy, ale také všechno potřebné pro sport – sportovní potřeby, nástroje i oblečení. Konverzní poměr je necelá 3 % a průměrná cena za konverzi více než 6 €.
  • Gymbeam.sk – oblíbená a známá kampaň GymBeam nabízí kvalitní výživové doplňky pro sportovce, ale mají i vlastní řadu oblečení a prodávají také pomůcky na cvičení. Konverzní poměr je více než 5,5 % (v lednu až téměř 9 %) a průměrná cena za konverzi je 2,5 €. 
  • InSPORTline.sk – jeden z nejznámějších e-shopů se sportovními potřebami na Slovensku. Mají široký sortiment vybavení na různé druhy sportů. Konverzní poměr je sice jen cca 1 %, ale průměrná odměna za jednu konverzi je více než 7 €.
  • MyProtein – kampaň má mutace až ve 4 jazycích (SK, CZ, RO, HU). Nabízejí doplňky výživy, vitamíny i oblečení. Konverzní poměr v kampaních je cca 1–1,5 % a za jednu konverzi dostanete v průměru 3–4 €. 
  • Top4 kampaně – zaměřit se můžete na různé sporty. Např. na běžce s kampaní top4running.sk / cz / hu, fotbalisty s top4football.sk / cz / hu, na crossfit, fitness či posilování s kampaněmi top4fitness.sk / cz / hu.

V segmentu zdraví, výživy a sportu máme mnohem víc kampaní. Pokud byste chtěli zjistit např. konverzní poměr, nebo jiné údaje některé z těch, které v článku obsažené nejsou, neváhejte se na mě obrátit. 🙂

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?