INFOGRAFIKA: výsledky průzkumu publisherů

INFOGRAFIKA: výsledky průzkumu publisherů

A je to tady! Máme výsledky velkého průzkumu publisherů. Uskutečnil se minulý měsíc, zúčastnilo se ho více než 130 publisherů. Měli vybrat, co je první, druhé a třetí nejdůležitější při výběru kampaně, jaký mají obrat z affiliate kampaní a nakonec jaké tematické oblasti používají. Děkujeme za spolupráci i sítím eSpolupráce a eHub, které rozeslaly dotazník svým publisherům. Nebudeme rozepisovat, co vidíte názorně v infografice, jen vypíchneme zajímavosti:
  • Provizi považujeme za nejdůležitější faktor výběru kampaně.
  • Segment Zdraví a výživa u publisherů jako téma nezaostává až tak hodně, jak jsme si mysleli.
  • Délka cookie, jako faktor, byla až na chvostu žebříčku důležitosti.
Postupně budeme odhalovat další výsledky výzkumu. Například se dozvíte i to, že nejvíce vydělávající publishery zajímá na kampaních něco úplně jiného, než málo vydělávající. 🙂 Budeme to doplňovat do tohoto článku, ale zejména to budeme  přidávat na náš Facebook profil, Twitter, LinkedIn a Google+. Tam se to dozvíte nejdříve. infografika

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?