Dubnové novinky pro publishery

Dubnové novinky pro publishery

Březen uběhl jako voda a právě té nás čeká víc než dost během blížících se velikonočních svátků. 🙂 Věříme, že nám přinesou pěkné počasí, které nás potěší nejen kvůli oblévačce a pomlázce, ale také kvůli předpokládanému nárůstu objednávek v e-shopech se sportovními potřebami, zahradním nábytkem či přechodnou módou a obuví.

Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Dubnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Veronika. 🙂

 

Shrnutí měsíce březen 2023

  • Počet konverzí – 73 417
  • Vyplacené provize publisherem290 742
  • Celkový obrat e-shopů5 284 225 

V březnu pozorujeme nárůst ve všech sledovaných ukazatelích. Překročili jsme také další magickou milionovou hranici v rámci provizí, na kterých jsme publisherům vyplatili již přes 14 milionů eur.

 

Zastoupení segmentů v březnu 2023

V březnu vidíme nejvýraznější nárůst v segmentu Móda a krása. Jeho podíl na celkovém počtu konverzí v síti vzrostl o 2 % a na celkové výši provizí o 3 %.

V segmentu Bydlení a nábytek pozorujeme pokračující pokles z února, ale tentokrát mnohem mírnější. Malý pokles vidíme také v segmentu Elektro, a to v obou ukazatelích. Podíl segmentu Ostatní poklesl o 1 % na počtu konverzí, avšak jeho podíl na výši provizí vzrostl o 2 %.

Kampaně ze segmentu Ostatní, které publisherům přinesly v březnu největší výdělek:

  1. Voyo.cz
  2. Wolt.com/cs/cze
  3. Autohotarek.cz
  4. Pepita.hu
  5. Wolt.com/sk/svk

 

Porovnání segmentů v měsících únor vs. březen 2023

 

Podle počtu konverzí

Nejvýrazněji vzrostl počet konverzí v segmentu Móda a krása, a to až o 24 %. Za ním následuje segment Ostatní s nárůstem o 14 %.

Kampaně ze segmentu Ostatní s nejvyšším počtem konverzí:

  1. Mall.sk
  2. Autohotarek.cz
  3. Pepita.hu
  4. Voyo.cz
  5. Wolt.com/cs/cze

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

Po výrazném únorovém nárůstu v segmentu Financí o 27 €, v březnu průměrná hodnota objednávky v tomto segmentu poklesla o 19 €.

 

Podle průměrné hodnoty provize

 

Skokani března

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání února s březnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v únoru alespoň 50 a více konverzí.

  1. Bezvaplenky.cz +214 %
  2. Voton.cz +182 %
  3. eyerim.cz +80 %
  4. Olsakovi.cz +78 %
  5. Velkykosik.sk +75 %

 

Nejlepší výdělky publisherů v březnu 2023

 

Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

  1. Moebelix.cz
  2. Voyo.cz
  3. 4Home.cz
  4. 4Home.sk
  5. Moebelix.sk
  6. Venira.cz
  7. MerkuryMarket.sk
  8. Mall.sk
  9. Svetla24.cz
  10. Kondela.sk

 

Publisheři s nejvyššími výdělky

Typ

Počet prodejů

Provize

Ostatní

2 101

16 073 €

Obsah

2 370

13 682 €

Obsah

2 319

12 220 €

Ostatní

3 855

9 850 €

Ostatní

3 161

9 432 €

Ostatní

3 119

7 488 €

Obsah

4 286

7 381 €

Obsah

929

7 204 €

Obsah

862

6 519 €

Obsah

1 203

6 481 €

“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”

 

Tipy na duben

V březnu jsme spustili až 31 nových kampaní, což je pro síť rekordní počet za posledních 9 měsíců. Nepochybně si proto tento měsíc je z čeho vybírat. 🙂 

 

Tchibo.sk

Provize: až 9,2 %    

Nepřehlédněte novou kampaň Tchibo.sk, značku, kterou určitě není třeba představovat. Kromě kvalitní kávy na tomto e-shopu najdete každé úterý novou tematicky zaměřenou kolekci výrobků. Aktuálně jsou to inspirace pro velikonoční svátky, zahradní nábytek, elegantní jarní móda, funkční oblečení a pomůcky pro fitness a běh, doplňky pro domácí mazlíčky a mnohé další. Tchibo.sk nabízí zajímavý sortiment pro vaše projekty z téměř jakéhokoli segmentu, a to za lákavé provize až do 9,2 %.

       

      bonprix.sk / bonprix.cz / bonprix.hu / bonprix.ro

      Provize: až 7 %

      Máme důležitou novinku pro všechny publishery zaměřující se na segment módy. Kampaně bonprix.sk, bonprix.cz, bonprix.hu a bonprix.ro najdete nyní výhradně v síti Dognet, a to díky naší strategické spolupráci se sítí Tradedoubler, která má od 1. 4. 2023 na starosti výhradní správu Bonprix kampaní v celé střední a východní Evropě. Kampaně v ostatních sítích byly nebo v nejbližším období budou vypnuty. Pokud chcete v propagaci těchto oblíbených kampaní pokračovat, můžete tak udělat přes Dognet již nyní. 🙂 

       

      Môjnábytok.sk / Můjnábytek.cz

      Provize: SK až 5 % / CZ až 7 %

      Chtěli bychom zaměřit vaši pozornost na kampaně Môjnábytok.sk a Můjnábytek.cz, které rozšířily svůj sortiment o širokou nabídku zahradního nábytku a doplňků – od altánů a slunečníků přes sestavy na sezení a zahradní domky až po houpačky či dětská hřiště.

       

      Croatiarevealed.com

      Provize: až 6 %

      Jak si lépe užít hezký víkendový večer na zahradě či terase než s lahví kvalitního vína? Nová kampaň Croatiarevealed.com je v Dognetu dostupná v 8 zemích a stojí za ní parta nadšenců pro originální chorvatské produkty. Přesně ty zde najdete – nejen vína, ale také pivo, olivový olej nebo jiné domácí pochutiny. Kampaň má navíc platnost cookies až 365 dní.

       

      Dormeo.sk

      Provize: až 12 %

      Pokud patříte k lidem, kteří pociťují jarní únavu, určitě vás nepřekvapí, že se v dubnových tipech na kampaně nachází také Dormeo.sk. Produkty Dormeo pomáhají lidem spát lépe a kvalitněji, přičemž se neustále zaměřují na další inovace v oblasti zdravého spánku. Do propagace doporučujeme zahrnout jejich novinku, plně personalizovanou DNA matraci, kterou zhotovují zákazníkům na míru.

       

      Vydělávající affiliate web
      E-book zdarma

      Vydělávající affiliate web

      Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

      Další články, které by tě mohly zajímat

      Které inzerenty u nás najdete?