Dubnové novinky pro publishery
Březen uběhl jako voda a právě té nás čeká víc než dost během blížících se velikonočních svátků. 🙂 Věříme, že nám přinesou pěkné počasí, které nás potěší nejen kvůli oblévačce a pomlázce, ale také kvůli předpokládanému nárůstu objednávek v e-shopech se sportovními potřebami, zahradním nábytkem či přechodnou módou a obuví.
Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Dubnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Veronika. 🙂
Shrnutí měsíce březen 2023
- Počet konverzí – 73 417
- Vyplacené provize publisherem – 290 742 €
- Celkový obrat e-shopů – 5 284 225 €
V březnu pozorujeme nárůst ve všech sledovaných ukazatelích. Překročili jsme také další magickou milionovou hranici v rámci provizí, na kterých jsme publisherům vyplatili již přes 14 milionů eur.
Zastoupení segmentů v březnu 2023
V březnu vidíme nejvýraznější nárůst v segmentu Móda a krása. Jeho podíl na celkovém počtu konverzí v síti vzrostl o 2 % a na celkové výši provizí o 3 %.
V segmentu Bydlení a nábytek pozorujeme pokračující pokles z února, ale tentokrát mnohem mírnější. Malý pokles vidíme také v segmentu Elektro, a to v obou ukazatelích. Podíl segmentu Ostatní poklesl o 1 % na počtu konverzí, avšak jeho podíl na výši provizí vzrostl o 2 %.
Kampaně ze segmentu Ostatní, které publisherům přinesly v březnu největší výdělek:
Porovnání segmentů v měsících únor vs. březen 2023
Podle počtu konverzí
Nejvýrazněji vzrostl počet konverzí v segmentu Móda a krása, a to až o 24 %. Za ním následuje segment Ostatní s nárůstem o 14 %.
Kampaně ze segmentu Ostatní s nejvyšším počtem konverzí:
Podle průměrné hodnoty objednávky
Po výrazném únorovém nárůstu v segmentu Financí o 27 €, v březnu průměrná hodnota objednávky v tomto segmentu poklesla o 19 €.
Podle průměrné hodnoty provize
Skokani března
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání února s březnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v únoru alespoň 50 a více konverzí.
- Bezvaplenky.cz +214 %
- Voton.cz +182 %
- eyerim.cz +80 %
- Olsakovi.cz +78 %
- Velkykosik.sk +75 %
Nejlepší výdělky publisherů v březnu 2023
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Voyo.cz
- 4Home.cz
- 4Home.sk
- Moebelix.sk
- Venira.cz
- MerkuryMarket.sk
- Mall.sk
- Svetla24.cz
- Kondela.sk
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Počet prodejů |
Provize |
Ostatní |
2 101 |
16 073 € |
Obsah |
2 370 |
13 682 € |
Obsah |
2 319 |
12 220 € |
Ostatní |
3 855 |
9 850 € |
Ostatní |
3 161 |
9 432 € |
Ostatní |
3 119 |
7 488 € |
Obsah |
4 286 |
7 381 € |
Obsah |
929 |
7 204 € |
Obsah |
862 |
6 519 € |
Obsah |
1 203 |
6 481 € |
“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”
Tipy na duben
V březnu jsme spustili až 31 nových kampaní, což je pro síť rekordní počet za posledních 9 měsíců. Nepochybně si proto tento měsíc je z čeho vybírat. 🙂
Tchibo.sk
Nepřehlédněte novou kampaň Tchibo.sk, značku, kterou určitě není třeba představovat. Kromě kvalitní kávy na tomto e-shopu najdete každé úterý novou tematicky zaměřenou kolekci výrobků. Aktuálně jsou to inspirace pro velikonoční svátky, zahradní nábytek, elegantní jarní móda, funkční oblečení a pomůcky pro fitness a běh, doplňky pro domácí mazlíčky a mnohé další. Tchibo.sk nabízí zajímavý sortiment pro vaše projekty z téměř jakéhokoli segmentu, a to za lákavé provize až do 9,2 %.
bonprix.sk / bonprix.cz / bonprix.hu / bonprix.ro
Provize: až 7 %
Máme důležitou novinku pro všechny publishery zaměřující se na segment módy. Kampaně bonprix.sk, bonprix.cz, bonprix.hu a bonprix.ro najdete nyní výhradně v síti Dognet, a to díky naší strategické spolupráci se sítí Tradedoubler, která má od 1. 4. 2023 na starosti výhradní správu Bonprix kampaní v celé střední a východní Evropě. Kampaně v ostatních sítích byly nebo v nejbližším období budou vypnuty. Pokud chcete v propagaci těchto oblíbených kampaní pokračovat, můžete tak udělat přes Dognet již nyní. 🙂
Môjnábytok.sk / Můjnábytek.cz
Provize: SK až 5 % / CZ až 7 %
Chtěli bychom zaměřit vaši pozornost na kampaně Môjnábytok.sk a Můjnábytek.cz, které rozšířily svůj sortiment o širokou nabídku zahradního nábytku a doplňků – od altánů a slunečníků přes sestavy na sezení a zahradní domky až po houpačky či dětská hřiště.
Croatiarevealed.com
Provize: až 6 %
Jak si lépe užít hezký víkendový večer na zahradě či terase než s lahví kvalitního vína? Nová kampaň Croatiarevealed.com je v Dognetu dostupná v 8 zemích a stojí za ní parta nadšenců pro originální chorvatské produkty. Přesně ty zde najdete – nejen vína, ale také pivo, olivový olej nebo jiné domácí pochutiny. Kampaň má navíc platnost cookies až 365 dní.
Dormeo.sk
Provize: až 12 %
Pokud patříte k lidem, kteří pociťují jarní únavu, určitě vás nepřekvapí, že se v dubnových tipech na kampaně nachází také Dormeo.sk. Produkty Dormeo pomáhají lidem spát lépe a kvalitněji, přičemž se neustále zaměřují na další inovace v oblasti zdravého spánku. Do propagace doporučujeme zahrnout jejich novinku, plně personalizovanou DNA matraci, kterou zhotovují zákazníkům na míru.