Delší cross-device IP tracking ve vybraných kampaních!
Pokud zákazník klikne na odkaz publishera přes mobil a potom se přesune na počítač, kde udělá nákup, provize by se správně zapsat neměla. Ale v Dognetu se zapíše! Proč?
24 hodin od prokliku sledujeme totiž také IP adresu. Pokud jsou mobil i počítač na té samé síti a tedy mají stejnou vnější IP adresu, prodej zapíšeme poslednímu prokliku ze stejné IP adresy během období 24 hodin.
Delší IP tracking
Nedávno jsme spustili možnost delšího IP trackingu v kampaních. Mnozí inzerenti se ji rozhodli využít a posunout IP tracking z 24 hodin až na několik dní. Pokud tedy zákazník klikne na mobilu/tabletu na odkaz publishera a o pár dní později vytvoří objednávku přes počítač, provize se zapíše!
Kampaně s 3denním IP trackingem:
- Attractiv.sk
- Dormeo.sk
- Delimano.sk
- Herbatica.sk
- Herbatica.cz
- TPD.sk
- Topshop.sk
- Walkmaxx.sk
- Wellneo.sk
- Superprsia.sk
Kampaně s 5denním IP trackingem:
- Aphrodisia.sk
- Aphrodisie.cz
Kampaně se 7denním IP trackingem:
- Ajprodukty.sk
- Bigon.sk
- Bionatural.sk
- Dobrapriroda.cz
- FASARDIofficial.cz
- FASARDIofficial.sk
- Granulebardog.cz
- Granulebardog.sk
- INCAcollagen.cz
- INCAcollagen.sk
- Krasotika.sk
- NajlepsiaModa.sk
- nabbi.sk
- Protein.cz
- Protein.sk
Kampaně s ještě delším IP trackingem:
- Bestcena.sk (30 dní)
- iSEXshop.sk (15 dní)
Informaci o délce trackingu najdete také na detailu kampaně na stránce dognet.sk/kampane