Červnové novinky pro publishery

Červnové novinky pro publishery

Léto nás připravuje na svůj příchod nádherným počasím, a proto nepochybujeme, že mnozí z vás už vycestovali na výlety a dovolené. Ať už sedíte na terase dobré kavárny, doma na zahradě, nebo nás posloucháte jako podcast u bazénu, jsme rádi, že jste tady opět s námi. Pojďme se spolu podívat na nejnovější výsledky z Dognetu.

Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Červnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Veronika. 🙂

 

Shrnutí měsíce květen 2023

  • Počet konverzí – 76 205
  • Vyplacené provize publisherem297 272 
  • Celkový obrat e-shopů – 5 518 682 €

V květnu pozorujeme nárůst v celkovém počtu konverzí o téměř 11 %.
Společně jste přinesli 76 205 konverzí, což je nejvyšší počet za poslední 4 měsíce. 🙂

 

Zastoupení segmentů v květnu 2023

Podíl jednotlivých segmentů na celkovém počtu konverzí v síti nepřinesl v květnu velká překvapení. Nadále dominuje segment Bydlení a nábytek, i když jeho podíl na celkové výši provizí klesl o 4 procentní body.

Naopak, o 4 procentní body narostl podíl na celkové výši provizí v segmentu Ostatní. K tomu přispělo dubnové spuštění kampaně Voyo.sk, která se hned umístila mezi TOP 10 nejlépe vydělávajících kampaní v tomto segmentu. Není se čemu divit, nakolik žebříčku dlouhodobě kraluje oblíbená kampaň Voyo.cz.

 

Porovnání segmentů v měsících duben vs. květen 2023

 

Podle počtu konverzí

Počet konverzí nejvýrazněji vzrostl v segmentu Elektro, a to až o 25 % ve srovnání s dubnem. Nejoblíbenějšími byly kampaně AndreaShop.sk, kde vzrostl počet konverzí o více než 40 %, a Planeo.sk, kde evidujeme nárůst o více než 50%.

Nezaostával ani segment Ostatní s nárůstem o 23 %, kde neustále dominují v počtu konverzí oblíbené kampaně Mall.sk, AutoHotarek.cz a Pepita.hu.

Naopak, sportovní vybavení po jarních měsících ztrácí na popularitě, což se odrazilo v 19 % poklesu počtu konverzí v segmentu Sport.

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

V květnu se zastavil několikaměsíční trend rostoucí průměrné hodnoty objednávky. Přestože počet objednávek v síti vzrostl, průměrná hodnota objednávky v některých segmentech klesla, a to o 7 eur v segmentu Bydlení a nábytek a o 6 eur v segmentu Elektro.

Lidé tedy nakupovali více elektroniky a nábytku, ale za nižší částky, nebo si vybírali levnější produkty. To může být způsobeno nejistotou z dalšího zdražování, ale také šetřením na letní dovolené.

 

Podle průměrné výše provize

Nižší hodnoty objednávek se odrážejí i v nižší výši vydělaných provizí. Pokles, naštěstí, není dramatický a ani v jednom segmentu nepřekročil 1 euro.

 

Skokani května

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání dubna s květnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v dubnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Kinekus.sk +141 %
  2. Marimex.sk +119 %
  3. RO – Sinsay.com +87 %
  4. Blancheporte.sk +83 %
  5. Svet-kupelne.sk +81 %

Nejšikovnějšími květnovými skokany jsou kampaně Kinekus.sk a Marimex.sk s nárůstem v počtu konverzí o více než 100 %.

Obě kampaně nabízejí zahradní nábytek, bazény, vířivky a další produkty, které jsou neoddělitelně spjaty s pěkným počasím. Není proto překvapením, že je lidé nakupují právě v tomto období, aby si následně mohli plnohodnotně užít léto na svých zahradách.

 

Nejlepší výdělky publisherů v květnu 2023

 

Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

    1. Moebelix.cz
    2. Moebelix.sk
    3. 4Home.cz
    4. Voyo.cz
    5. 4Home.sk
    6. Mall.sk
    7. Zdravestravovani.cz
    8. Svetla24.cz
    9. MerkuryMarket.sk
    10. Planeo.sk

    V květnu vám opětovně přinesly největší výdělky stálice tohoto žebříčku – Moebelix.cz, Moebelix.sk, 4Home.cz, Voyo.cz a 4Home.sk.

    Spolu s poklesem konverzí ve sportovním segmentu se z žebříčku vytratila kampaň Gymbeam.sk, ale také Venira.cz. Naopak se sem probojovaly kampaně Planeo.sk a Zdravestravovani.cz – ta se dokonce ocitla hned na sedmém místě.

     

    Publisheři s nejvyššími výdělky

    Typ

    Počet prodejů

    Provize

    Ostatní

    2 133

    15 348 €

    Obsah

    2 124

    13 320 €

    Ostatní

    4 105

    10 503 €

    Obsah

    2 045

    9 815 €

    Obsah

    5 821

    9 572 €

    Ostatní

    1 059

    8 947 €

    Ostatní

    3 081

    8 776 €

    Obsah

    1 215

    7 581 €

    Ostatní

    2 746

    7 410 €

    Obsah

    968

    7 219 €

    Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
    „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

     

    Tipy na červen

     

    Mall.sk

    Provize: až 5 %    

    Do kampaně Mall.sk se mohou nyní hlásit kuponoví a cashbackoví publisheři. Navíc se mění proces schvalování, díky kterému se při dodržení podmínek zvyšují šance na spolupráci také u obsahových partnerů.

    Pokud jste měli v minulosti o propagaci kampaně Mall.sk zájem, ale nebyli jste schváleni nebo o jejím nasazení teprve uvažujete, nyní je ta nejlepší příležitost. 🙂

    Šance na schválení si zvýšíte co nejkonkrétnějším popsáním způsobu, jakým chcete kampaň propagovat (např. „Plánuji propagovat kupony, slevy a akce na kuponovém webu www.nazovmojhowebu.cz, prostřednictvím newsletteru a na podpůrných sociálních sítích). Způsob propagace uveďte do administrace o přidání do kampaně nebo nám napište na riglerova@dognet.sk.

     

    Rucni-naradi.cz

    Provize: až 3 %

    Hezké počasí láká na zahrady a do zahradních dílen. Na e-shopu Rucni-naradi.cz najdete vše pro domácí i profesionální mistry – ruční a elektrické nářadí, zahradní, měřící i čistící techniku a mnoho dalšího.

    V kampani je pro vás připravena speciální odměna – navýšení provize o 1 % pro všechny typy publisherů během celého června.

     

    Emos.sk / Emos.cz

    Provize: až 5,2 %    

    Léto je čas, kdy své příbytky na kratší či delší dobu opouštíme, a proto je třeba dbát zvýšené bezpečnosti domů a bytů. Širokou nabídku elektroniky do domácnosti včetně zabezpečovacích systémů najdete v kampani Emos.

    Emos patří k největším firmám v České republice v oblasti elektro. V jejich nabídce najdete širokou nabídku svítidel, meteostanice, zvonky, antény a mnoho dalšího. Nabízejí odborné poradenství při nákupu, dopravu zdarma bez ohledu na výši objednávky a každých 14 dní nové slevové akce. Tato kampaň je k dispozici také pro maďarský, polský a slovinský trh.

         

        Shop.rukahore.sk / Merch.sk

        Provize: až 10 % 

        Mnoho lidí se kromě dovolených těší také na letní hudební festivaly, se kterými se neodmyslitelně spojují kampaně Rukahore.sk a Merch.sk. Kromě široké nabídky CD a vinylů nabízí také exkluzivní merch slovenských, českých i zahraničních interpretů, díky čemuž se mohou fanoušci na oblíbené koncerty patřičně připravit.

         

        Puaree.cz

        Provize: až 16 %

        Při dlouhém pobytu na slunci bychom neměli zapomínat ani na zvýšenou péči o svoji pleť a kůži. Doporučujeme kampaň Puaree.cz, která nabízí přírodní pleťovou, tělovou i vlasovou kosmetiku vyrobenou v České republice. V kampani jsou povoleny všechny typy publisherů a v administraci najdete slevový kupón.

        Doporučujeme se zaměřit na jejich bestsellery:

        Červnové novinky máme za sebou a nám na závěr nezbývá nic jiného, než vám popřát krásné léto plné odpočinku a zážitků. 🙂

        Vydělávající affiliate web
        E-book zdarma

        Vydělávající affiliate web

        Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

        Další články, které by tě mohly zajímat

        Které inzerenty u nás najdete?