Červencové novinky pro publishery

Červencové novinky pro publishery

Přišel červenec as ním oficiální léto, letní prázdniny, dovolené a vedra co e-commerci tedy vůbec neprospívá. Ale za to jsme zase o měsíc blíže k hlavní sezóně. Pojďme se tedy nyní společně podívat na to, jak to vypadá v Dognetu.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa ale také jako podcast. Květnové novinky pro publishery Vám ve videu přináší Julie a Šimon. 🙂

Zastoupení trhů v červnu 2022

Zastoupení podílů jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí v síti Dognet se v posledních měsících příliš nemění. Maďarský, polský i rumunský trh si drží stejný podíl a to 10, 5 a 2 % a jediná změna je -1 % na českém trhu a +1 % na slovenském trhu, tedy na 35 % a 48 %.

Shrnutí měsíce června 2022

  • Počet konverzí – 69 893
  • Vyplacené provize publisherem – 288 511 €
  • Celkový obrat e-shopů – 5 477 019 €

Zastoupení segmentů v červnu 2022

Bydlení a nábytek stále bez debaty vede, i když podíl tohoto segmentu na počtu konverzí i vyplacených provizích se mírně v červnu snížil.

Móda a krása, Zdraví a výživa, Sport a Finance zůstaly téměř beze změny a Elektro a Ostatní se mírně v obou ukazatelích zvýšily.

Změny v segmentech červen 2022 vs. květen 2022

Minulý měsíc jsme ještě zaznamenávali nárůst počtu konverzí ve většině segmentů, ale nyní se již naplno ukázalo, že je zde léto a ve většině segmentů už sledujeme mírný pokles. Výjimkou je segment Elektro a Ostatní. V Elektru sledujeme nárůst dokonce o téměř 6 %, k čemuž určitě přispěla zvýšená poptávka po klimatizacích, ventilátorech a jiných ochlazovacích prostředcích v těchto vedrech.

Průměrná hodnota objednávky podle segmentů

V segmentu Móda a krása průměrná hodnota objednávky vzrostla jen velmi mírně a to o 1 €, ale v segmentu financí vzrostla více než 2-násobně a to z 12 € až na 31 €.

V ostatních segmentech se průměrná hodnota objednávky mírně snížila.

Průměrná hodnota provize podle segmentů

Průměrná hodnota provize vzrostla nejen v segmentech Móda a krása a Finance, jak tomu bylo při průměrné hodnotě objednávky, ale také v segmentech Elektro a Ostatní.

Pokles průměrné hodnoty provize nastal pouze v segmentech Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Sport ai to jen o desetinky centů.

Skokani

Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání května s červnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v květnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. AXA-assistance.sk +215 %
  2. ENbook.cz +205 %
  3. Klarstein.hu +94 %
  4. Klarstein.sk +82 %
  5. EXIsport.cz +80 %
  6. Klarstein.cz +77 %
  7. Marimex.sk +72 %
  8. Puravia.cz +71 %
  9. Vsepropejska.cz +67 %
  10. Emobilshop.cz +52 %
  11. Sport365.cz +40 %
  12. Panalfred.cz +40 %
  13. Shirttuning.cz +39 %
  14. Vsechnonamobil.cz +38 %
  15. Electronicstar.hu +37 %
  16. Eyerim.sk +35%
  17. MasterSport.cz +32 %
  18. CCC.eu/hu +31 %
  19. Electronic-star.sk +29 %
  20. Svet-kupelne.sk +29 %

Na prvním místě se ocitla kampaň AXA-assistance.sk,, určitě i díky rekreantům, kteří hledají pojištění. V žebříčku se ocitly i kampaně Klarstein nabízející mimo jiné klima a ventilátory, kampaň s bazény Marimex.sk , ale například i kampaně jako ENbook.cz, EXISport.cz či Puravia.cz

Kampaně s největšími výdělky v červnu 2022

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Svetla24.cz
  4. Baumax.cz
  5. Decathlon.sk
  6. MerkuryMarket.sk
  7. 4home.cz
  8. Svetla.sk
  9. Blancheporte.cz
  10. 4home.sk

V žebříčku kampaní s největšími výdělky se udály minimální změny. První dvě místa stále patří kampani Moebelix.cz a Moebelix.sk. Na třetím místě je aktuálně kampaň Svetla24.cz.cz, která si vyměnila místa s aktuálně čtvrtou kampaní Baumax.cz a na páté místo se probojovala sportovní kampaň Decathlon.sk.

V žebříčku nepřibyla ani neodbyla oproti minulému měsíci žádná kampaň, akorát se mírně zpřehazovala místa, na kterých jsou jednotlivé kampaně.

Nejlepší výdělky publisherů za červen 2022

Typ Počet prodejů Provize
Obsah 3 730 23 083 €
Ostatní 1 910 15 633 €
Obsah 3 083 12 867 €
Ostatní 1 957 12 760 €
Obsah 4 626 11 453 €
Ostatní 3 474 10 353 €
Obsah 1 083 9 419 €
Obsah 1 392 7 845 €
Ostatní 2 526 6 759 €
Ostatní 2 479 6 576 €
Ostatní 467 5 384 €
Obsah 752 5 281 €
Obsah 638 4 144 €
Obsah 549 3 914 €
Obsah 461 3 797 €

“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”

Tip na červenec

Červencové, horké počasí je ideální čas k osvěžení se v bazénu na zahradě. K příjemnému relaxu v létě samozřejmě patří i posezení s přáteli, jehož neodmyslitelnou součástí je také grilovačka. Důležité je dbát také na svou pokožku a v letních dnech používat přípravky na opalování a také po opalování.

Které jsou naše horké tipy na kampaně na červenec? Pojďme se podívat na kampaně nabízející bazény, grily, příslušenství ke grilování a přípravky na opalování.

Pokud hledáte kvalitní bazény a bazénové příslušenství, Marimex.sk je pro Vás tím správným místem. Jsou profíci ve svém oboru. V jejich sortimentu najdete kromě bazénů také infrasauny vířivky, trampolíny a také dětské hrací sestavy na zahradu.

Grilovací sezóna je v plném proudu. Pořiďte si gril včetně grilovacího příslušenství v kampani 4home.sk / 4home.cz a udělejte si tu nejlepší grilovačku. 4Home je popularní kampaň, ve které naleznete potřeby pro domácnost a zahradu.

Při grilování i při užívání si bazénu nezapomeňte na ochranu své pokožky před sluncem. Kampaň Bioruza.sk / Bioruze.cz nabízí kvalitní přírodní a BIO kosmetiku z Bulharska. Hlavní účinné složky v kosmetice jsou růžový olej, růžová voda, probiotika Lactobacillus Bulgaricus a levandule. Výrobky dodávají ze společnosti Biofresh, Ikarov, Wooden Spoon, Alteya Organics, a od mnoha dalších.

Podrobné seznamy kampaní vhodných pro léto is bližšími informacemi naleznete v samostatném článku

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?