
Červencové novinky pro publishery
Přišel červenec as ním oficiální léto, letní prázdniny, dovolené a vedra co e-commerci tedy vůbec neprospívá. Ale za to jsme zase o měsíc blíže k hlavní sezóně. Pojďme se tedy nyní společně podívat na to, jak to vypadá v Dognetu.
Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa ale také jako podcast. Květnové novinky pro publishery Vám ve videu přináší Julie a Šimon. 🙂
Zastoupení trhů v červnu 2022
Zastoupení podílů jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí v síti Dognet se v posledních měsících příliš nemění. Maďarský, polský i rumunský trh si drží stejný podíl a to 10, 5 a 2 % a jediná změna je -1 % na českém trhu a +1 % na slovenském trhu, tedy na 35 % a 48 %.
Shrnutí měsíce června 2022
- Počet konverzí – 69 893
- Vyplacené provize publisherem – 288 511 €
- Celkový obrat e-shopů – 5 477 019 €
Zastoupení segmentů v červnu 2022
Bydlení a nábytek stále bez debaty vede, i když podíl tohoto segmentu na počtu konverzí i vyplacených provizích se mírně v červnu snížil.
Móda a krása, Zdraví a výživa, Sport a Finance zůstaly téměř beze změny a Elektro a Ostatní se mírně v obou ukazatelích zvýšily.
Změny v segmentech červen 2022 vs. květen 2022
Minulý měsíc jsme ještě zaznamenávali nárůst počtu konverzí ve většině segmentů, ale nyní se již naplno ukázalo, že je zde léto a ve většině segmentů už sledujeme mírný pokles. Výjimkou je segment Elektro a Ostatní. V Elektru sledujeme nárůst dokonce o téměř 6 %, k čemuž určitě přispěla zvýšená poptávka po klimatizacích, ventilátorech a jiných ochlazovacích prostředcích v těchto vedrech.
Průměrná hodnota objednávky podle segmentů
V segmentu Móda a krása průměrná hodnota objednávky vzrostla jen velmi mírně a to o 1 €, ale v segmentu financí vzrostla více než 2-násobně a to z 12 € až na 31 €.
V ostatních segmentech se průměrná hodnota objednávky mírně snížila.
Průměrná hodnota provize podle segmentů
Průměrná hodnota provize vzrostla nejen v segmentech Móda a krása a Finance, jak tomu bylo při průměrné hodnotě objednávky, ale také v segmentech Elektro a Ostatní.
Pokles průměrné hodnoty provize nastal pouze v segmentech Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Sport ai to jen o desetinky centů.
Skokani
Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání května s červnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v květnu alespoň 50 a více konverzí.
- AXA-assistance.sk +215 %
- ENbook.cz +205 %
- Klarstein.hu +94 %
- Klarstein.sk +82 %
- EXIsport.cz +80 %
- Klarstein.cz +77 %
- Marimex.sk +72 %
- Puravia.cz +71 %
- Vsepropejska.cz +67 %
- Emobilshop.cz +52 %
- Sport365.cz +40 %
- Panalfred.cz +40 %
- Shirttuning.cz +39 %
- Vsechnonamobil.cz +38 %
- Electronicstar.hu +37 %
- Eyerim.sk +35%
- MasterSport.cz +32 %
- CCC.eu/hu +31 %
- Electronic-star.sk +29 %
- Svet-kupelne.sk +29 %
Na prvním místě se ocitla kampaň AXA-assistance.sk,, určitě i díky rekreantům, kteří hledají pojištění. V žebříčku se ocitly i kampaně Klarstein nabízející mimo jiné klima a ventilátory, kampaň s bazény Marimex.sk , ale například i kampaně jako ENbook.cz, EXISport.cz či Puravia.cz.
Kampaně s největšími výdělky v červnu 2022
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Svetla24.cz
- Baumax.cz
- Decathlon.sk
- MerkuryMarket.sk
- 4home.cz
- Svetla.sk
- Blancheporte.cz
- 4home.sk
V žebříčku kampaní s největšími výdělky se udály minimální změny. První dvě místa stále patří kampani Moebelix.cz a Moebelix.sk. Na třetím místě je aktuálně kampaň Svetla24.cz.cz, která si vyměnila místa s aktuálně čtvrtou kampaní Baumax.cz a na páté místo se probojovala sportovní kampaň Decathlon.sk.
V žebříčku nepřibyla ani neodbyla oproti minulému měsíci žádná kampaň, akorát se mírně zpřehazovala místa, na kterých jsou jednotlivé kampaně.
Nejlepší výdělky publisherů za červen 2022
Typ | Počet prodejů | Provize |
Obsah | 3 730 | 23 083 € |
Ostatní | 1 910 | 15 633 € |
Obsah | 3 083 | 12 867 € |
Ostatní | 1 957 | 12 760 € |
Obsah | 4 626 | 11 453 € |
Ostatní | 3 474 | 10 353 € |
Obsah | 1 083 | 9 419 € |
Obsah | 1 392 | 7 845 € |
Ostatní | 2 526 | 6 759 € |
Ostatní | 2 479 | 6 576 € |
Ostatní | 467 | 5 384 € |
Obsah | 752 | 5 281 € |
Obsah | 638 | 4 144 € |
Obsah | 549 | 3 914 € |
Obsah | 461 | 3 797 € |
“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”
Tip na červenec
Červencové, horké počasí je ideální čas k osvěžení se v bazénu na zahradě. K příjemnému relaxu v létě samozřejmě patří i posezení s přáteli, jehož neodmyslitelnou součástí je také grilovačka. Důležité je dbát také na svou pokožku a v letních dnech používat přípravky na opalování a také po opalování.
Které jsou naše horké tipy na kampaně na červenec? Pojďme se podívat na kampaně nabízející bazény, grily, příslušenství ke grilování a přípravky na opalování.
Pokud hledáte kvalitní bazény a bazénové příslušenství, Marimex.sk je pro Vás tím správným místem. Jsou profíci ve svém oboru. V jejich sortimentu najdete kromě bazénů také infrasauny vířivky, trampolíny a také dětské hrací sestavy na zahradu.
Grilovací sezóna je v plném proudu. Pořiďte si gril včetně grilovacího příslušenství v kampani 4home.sk / 4home.cz a udělejte si tu nejlepší grilovačku. 4Home je popularní kampaň, ve které naleznete potřeby pro domácnost a zahradu.
Při grilování i při užívání si bazénu nezapomeňte na ochranu své pokožky před sluncem. Kampaň Bioruza.sk / Bioruze.cz nabízí kvalitní přírodní a BIO kosmetiku z Bulharska. Hlavní účinné složky v kosmetice jsou růžový olej, růžová voda, probiotika Lactobacillus Bulgaricus a levandule. Výrobky dodávají ze společnosti Biofresh, Ikarov, Wooden Spoon, Alteya Organics, a od mnoha dalších.
Podrobné seznamy kampaní vhodných pro léto is bližšími informacemi naleznete v samostatném článku.