Jak přesněji sledovat kliky a prodeje?
meranie klikov

Jak přesněji sledovat kliky a prodeje?

Jak v affiliate síti .dognet přesněji sledovat výkonnost ploch? Jednoduše, stačí přidat jeden parametr. Analytika je základ úspěšného publishera.  Klasické řešení přes kanály Pro jednoduché sledování stačí vložit za váš affiliate kód, ať už z banneru nebo klasického odkazu, tag „&chan=“. Následně si k „&chan=“ můžete přidat jakýkoliv váš identifikátor. Například: „&chan=banner_web1_160x600“. Následně uvidíte v provizích a klicích z dané plochy identifikátor „banner_web1_160x600“ a budete přesně vidět, kolik provizí z kterého kanálu pochází. Před nasazením kanálu je ale potřebné přidat v sekci „Propagace“ > „Reklamní kanály“ každý jeden kanál, který chcete používat. Položka „kanál“ může být libovolná, ale „kód“ musí být shodný s tím, který použijete při vkládání do affiliate linku. Kód je možné vložit i systémově, a to v sekci „Propagace“ > „Bannery a odkazy“. Tam si vyberete kampaň, dopředu definovaný kanál a při generování kódu banneru nebo odkazu už bude integrované i ID pro vámi vybraný kanál. Příklad výsledné URL: http://www.targetsite.com/?a_aid=testaff&a_bid=11110001&chan=testchnl Pokročilé sledování přes subID Pro pokročilejší sledování se dají nasadit dva „data“ parametry, kde si můžete libovolně nasadit sledovací ID. Za affiliate link stačí přidat „&data1=somedata&data2=even_more_data“. V tomto případě není potřebné dopředu definovat položky „data“. Příklad výsledné URL: ref=“http://www.targetsite.com/?a_aid=testaff&a_bid=11110001&data1=somedata&data2=even_more_data.
Štefan Polgári
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?