Jak přesněji sledovat kliky a prodeje?
Jak přesněji sledovat kliky a prodeje?
Jak v affiliate síti .dognet přesněji sledovat výkonnost ploch? Jednoduše, stačí přidat jeden parametr. Analytika je základ úspěšného publishera.
Klasické řešení přes kanály
Pro jednoduché sledování stačí vložit za váš affiliate kód, ať už z banneru nebo klasického odkazu, tag „&chan=“. Následně si k „&chan=“ můžete přidat jakýkoliv váš identifikátor.
Například: „&chan=banner_web1_160x600“. Následně uvidíte v provizích a klicích z dané plochy identifikátor „banner_web1_160x600“ a budete přesně vidět, kolik provizí z kterého kanálu pochází.
Před nasazením kanálu je ale potřebné přidat v sekci „Propagace“ > „Reklamní kanály“ každý jeden kanál, který chcete používat. Položka „kanál“ může být libovolná, ale „kód“ musí být shodný s tím, který použijete při vkládání do affiliate linku.
Kód je možné vložit i systémově, a to v sekci „Propagace“ > „Bannery a odkazy“. Tam si vyberete kampaň, dopředu definovaný kanál a při generování kódu banneru nebo odkazu už bude integrované i ID pro vámi vybraný kanál.
Příklad výsledné URL: http://www.targetsite.com/?a_aid=testaff&a_bid=11110001&chan=testchnl
Pokročilé sledování přes subID
Pro pokročilejší sledování se dají nasadit dva „data“ parametry, kde si můžete libovolně nasadit sledovací ID. Za affiliate link stačí přidat „&data1=somedata&data2=even_more_data“.
V tomto případě není potřebné dopředu definovat položky „data“.
Příklad výsledné URL: ref=“http://www.targetsite.com/?a_aid=testaff&a_bid=11110001&data1=somedata&data2=even_more_data.