Shrnutí měsíce září 2024
Do letošní sezóny jsme vykročili s meziročním nárůstem na provizích publisherů o 8 % a novou relationship manažerkou pro český trh. 😊 Ve srovnání se srpnem jste si vydělali více o téměř 10 000 eur. 🚀
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce září 2024
- Počet konverzí: 67 159
- Provize publisherů: 317 802 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 161 965 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Poznejte Míšu, relationship manažerku pro český trh
Dognet tým se v září rozrostl o novou relationship manažerku pro český trh.
Míša bude zastřešovat veškeré extra spolupráce týkající se našich českých kampaní a kontaktovat vás s novými návrhy a nápady. Rovněž je pro vás k dispozici v případě vašich nabídek pro inzerenty nebo jakýchkoli otázek.
Jelikož už má předchozí zkušenosti z affiliate marketingu, nepochybujeme, že jí to půjde skvěle. Možná vás v e-mailové schránce čeká zpráva od ní již nyní. 😊
Zastoupení segmentů v září 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících srpen vs. září 2024
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Meziměsíčně nejvýrazněji rostl počet konverzí v segmentu Auto-moto, a to až o 33 %. Nejvíce konverzí publisheři přinesli do kampaní Pneumatiky.cz a Autodielygafa.sk.
Dařilo se i segmentu Sport (+31 %), především kampaním GymBeam.sk a Decathlon.sk.
Naopak, výraznější pokles vidíme v segmentech Finance a služby (-42 %), Potraviny a nápoje (-39 %) a Dětské zboží a hry (-36 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V segmentu Auto-moto s počtem konverzí rostla také průměrná hodnota objednávky, a to meziměsíčně až o 82 eur. Výrazný nárůst pozorujeme i v segmentu Finance a služby (+67 eur) a Potraviny a nápoje (+10 eur).
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V segmentu Finance a služby rostla i průměrná výše provize, a to až o 5,02 eur. Naopak, nejvýrazněji poklesla v segmentu Hobby a cestování, a to o 2 eura.
Skokani září
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání srpna se zářím. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v srpnu alespoň 50 a více konverzí.
- Aliexpress.com +478 %
- BushcraftShop.cz +187 %
- Pneumatiky.cz +152 %
- ENbook.cz +144 %
- Vsepropejska.cz +130 %
Nejlepší výdělky publisherů v září 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Arukereso.hu
- Moebelix.sk
- Planeo.sk
- Voyo.cz
- 4Home.cz
- 4Home.sk
- Helveti.cz
- Voyo.sk
- Zdravestravovani.cz
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
23 186 € |
Ostatní |
17 385 € |
Ostatní |
16 819 € |
Ostatní |
15 696 € |
Obsah |
7 806 € |
Obsah |
7 591 € |
Obsah |
6 931 € |
Obsah |
6 522 € |
Ostatní |
6 163 € |
Ostatní |
6 086 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Na sezónu jsme pro vás spustili:
Dedoles na 8 trzích 🚀
E-shop Dedoles ani není třeba představovat. 😊 Značka známá veselými ponožkami má v současnosti více než 4 miliony zákazníků a nabízí široký sortiment originálního barevného oblečení, doplňků a dárkových produktů.
V kampani vás čeká provize až 7 % a je dostupná nejen na Slovensku a v Česku, ale dohromady na 8 trzích.
Music-City.cz
Music-City.cz je jeden z největších obchodů s hudebními nástroji s více než 10 000 produkty. V jejich sortimentu najdete kytary, klávesy, bicí nástroje, ale také sluchátka, reproduktory a jiné lifestyle produkty.
Cílovou skupinou kampaně jsou začínající i profesionální hudebníci, rodiče nakupující hudební nástroje pro své děti, DJ i audiofilové.
V kampani vás čeká provize až do 14 % a možnost získat produkty bartrem na recenzi.