
5+1 tipů na propagování kampaně inSPORTline.sk
Využíváte ve svých affiliate projektech kampaň inSPORTline.sk? V tom případě je tento článek právě pro vás.
Co je důležité vědět o kampani inSPORTline.sk?
inSPORTline.sk je jednička na slovenském trhu v oblasti fitness, sportu a motocyklových doplňků. Měsíčně vyřizují tisíce objednávek a na Heurece mají kvalitní recenze. Jejich konverzní poměr je 1,5 % až 2 % v závislosti na sezoně a průměrná výška objednávky se pohybuje v rozmezí 120-200 eur.
Je to ideální kampaň pro obsahové projekty ze segmentu zdraví a sportu.
Takže pokud používáte nebo chcete používat kampaň inSPORTline.sk, zde je pro vás pár tipů:
- pravidelně aktualizujte popisy, produkty, ceny a dostupnost. I pokud používáte inzerentův XML feed, nezapomeňte pravidelně aktualizovat data. Nezapomeňte ani na odstraňování nedostupných produktů, resp. v případě nedostupnosti jednoho produktu odkažte na náhradní. Toto by měla být samozřejmost při používání jakékoliv kampaně.
- inSPORTline je na Slovensku známý pojem, tak toho využijte a zviditelněte je. Využijte známé jméno a dobrou pověst.
- Propagujte v každé kategorii přednostně jejich nejprodávanější produkty. Pokud budete propagovat nejprodávanější produkty, můžete očekávat vyšší konverzní poměr. V inSPORTline si můžete velmi jednoduše zjistit nejprodávanější produkty v každé kategorii. Stačí využít na jejich stránce filtr a seřadit si produkty od nejžádanějších.
- Téměř ke každému produktu poskytuje inSPORTline nějaký dárek nebo benefit navíc, který konkurence nenabízí. Zákazníci rádi dostávají věci zdarma, takže toho nezapomínejte využívat.
- Nesměrujte odkazy na Heureku, ale raději přímo na inSPORTline.sk.
- Velkou konkurenční výhodou oproti podobným e-shopům je, že inSPORTline.sk poskytuje montáž, dopravu zdarma nad určitou částku, garanci vrácení peněz, a co je nejzajímavější, je záruka 10 roků a servis u zákazníka. Nebojte se to výrazně komunikovat u každého produktu. Doporučujeme k tomu využít tyto prvky:
Extra tip
Zaměřte se na moto segment v inSPORTline.sk, speciálně na jejich vlastní brand – značku W-tec a vytěžte z něho maximum. Značka W-tec má dokonce až 5% provizi. Aktuálně je téměř všechna aktivita v kampani zaměřená na fitness a přitom v moto segmentu je obrovský potenciál.
Pokud se tedy věnujete nebo byste se chtěli věnovat segmentu sportu, jednoznačně vsaďte na kampaň inSPORTline.sk, dejte na naše tipy a dělejte to poctivě. 🙂