5+1 tipů na propagování kampaně inSPORTline.sk

5+1 tipů na propagování kampaně inSPORTline.sk

Využíváte ve svých affiliate projektech kampaň inSPORTline.sk? V tom případě je tento článek právě pro vás.

Co je důležité vědět o kampani inSPORTline.sk?

inSPORTline.sk je jednička na slovenském trhu v oblasti fitness, sportu a motocyklových doplňků. Měsíčně vyřizují tisíce objednávek a na Heurece mají kvalitní recenze. Jejich konverzní poměr je 1,5 % až 2 % v závislosti na sezoně a průměrná výška objednávky se pohybuje v rozmezí 120-200 eur.

Je to ideální kampaň pro obsahové projekty ze segmentu zdraví a sportu.

Takže pokud používáte nebo chcete používat kampaň inSPORTline.sk, zde je pro vás pár tipů:

  1. pravidelně aktualizujte popisy, produkty, ceny a dostupnost. I pokud používáte inzerentův XML feed, nezapomeňte pravidelně aktualizovat data. Nezapomeňte ani na odstraňování nedostupných produktů, resp. v případě nedostupnosti jednoho produktu odkažte na náhradní. Toto by měla být samozřejmost při používání jakékoliv kampaně.
  2. inSPORTline je na Slovensku známý pojem, tak toho využijte a zviditelněte je. Využijte známé jméno a dobrou pověst.
  3. Propagujte v každé kategorii přednostně jejich nejprodávanější produkty. Pokud budete propagovat nejprodávanější produkty, můžete očekávat vyšší konverzní poměr. V inSPORTline si můžete velmi jednoduše zjistit nejprodávanější produkty v každé kategorii. Stačí využít na jejich stránce filtr a seřadit si produkty od nejžádanějších.

  4. Téměř ke každému produktu poskytuje inSPORTline nějaký dárek nebo benefit navíc, který konkurence nenabízí. Zákazníci rádi dostávají věci zdarma, takže toho nezapomínejte využívat.
  5. Nesměrujte odkazy na Heureku, ale raději přímo na inSPORTline.sk.
  6. Velkou konkurenční výhodou oproti podobným e-shopům je, že inSPORTline.sk poskytuje montáž, dopravu zdarma nad určitou částku, garanci vrácení peněz, a co je nejzajímavější, je záruka 10 roků a servis u zákazníka. Nebojte se to výrazně komunikovat u každého produktu. Doporučujeme k tomu využít tyto prvky:

Extra tip

Zaměřte se na moto segment v inSPORTline.sk, speciálně na jejich vlastní brand – značku W-tec a vytěžte z něho maximum. Značka W-tec má dokonce až 5% provizi. Aktuálně je téměř všechna aktivita v kampani zaměřená na fitness a přitom v moto segmentu je obrovský potenciál.

Pokud se tedy věnujete nebo byste se chtěli věnovat segmentu sportu, jednoznačně vsaďte na kampaň inSPORTline.sk, dejte na naše tipy a dělejte to poctivě. 🙂

5+1 tipů na propagování kampaně inSPORTline.sk

Líbil se ti článek?



Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?