
Tipy na využití kampaní Dormeo a Delimano
V rámci sítě máme pětici nových kampaní, které poznáte z TV. Jak je propagovat a využít?
Jedná se o kampane Dormeo, Delimano, LiveActive, Walkmaxx a Top Shop. Mají výborné odměňování, známý brand a jasně definovanou cílovou skupinu. Značkám se úspěšně podařilo otevřít online prodejní kanál a aktuálně většina zákazníků nakupuje na internetu a v kamenných prodejnách.
Získejte produkty na recenzi
Inzerent je ochotný dát zkušeným publisherů produkty bezplatně na recenzi. Stačí se ozvat. Upozorňujeme však, že nejde o produkty „len tak“ zdarma. Inzerent musí dostat kvalitní obsah a výkon, který rád tímto způsobem podpoří. Vyplňte prosím tento formulár v prípade záujmu.
Nápady na využití kampaní
- Obsahové články a recenze – v kombinaci s možností získat produkt máte jedinečnou možnost dělat recenze vyhledávaných a oblíbených produktů a ještě za to získat provizi.
- Sociální sítě – odkazujte a propagujte výrobek vaší cílové skupině – ať už přímo, nebo formou článku a následného prokliku.
- Mailing – máte legálně získanou a zdravou mailovou databázi? Kontaktujte nás – zkusíme to nějak společně vymyslet.
- Kupónové weby a cashbacky – máte možnost získat vyšší provizi – stačí dát kampaním přidanou hodnotu.
5 e-shopů = 1 košík
Kampaně mají velký potenciál a určitě budou úspěšné ať již konverzním poměrem, tak i počtem konverzí.
Tyto kampaně mají zároveň sdílený košík. To znamená, že v jedné objednávce zákazníka mohou figurovat produkty ze všech pěti kampaní (víc produktů = vyšší hodnota objednávky = vyšší provize). Přitom vám stačí jeden proklik na kteroukoliv z těchto pěti kampaní a připíše se vám prodej ze všech pěti!
Využijte to. 🙂