Spustili jsme prvních 9 mediálních kampaní
Spustili jsme prvních 9 mediálních kampaní
Pro publishery sítě jsme připravili novinku, kdy mohou vydělávat i jinak než formou provizí. Mohou získat extra provizi za mediální obsah a pomoc, která není měřitelná přes „provize“.
O co mají inzerenti zájem?
Standardně jsou to PR články, spolupráce na sociálních sítích nebo odkazy. Mediální kampaň stále přísluší k nějaké klasické affiliate kampani. Právě u ní najdete i popis, s čím potřebuje inzerent pomoci, co požaduje a přibližně kolik nabízí. Popis najdete na konci popisu affiliate kampaně.
Které kampaně jsou zapojené a mají media kampaň, najdete v katalogu kampaní. Stačí kliknout ve filtru „Media“.
Jak to funguje?
- Vyberete si media kampaň
- Podíváte se, zda splňujete požadavky
- Pokud ano, požádáte o přidání do kampaně
- Napíšete, jak můžete inzerentovi pomoci
- Dohodnete se formou e-mailu
- Odměnu vám inzerent připíše do media kampaně a uvidíte ji mezi klasickými provizemi
Síť Dognet funguje jako „dohazovač“ spolupráce a „peněženka“. Inzerent získá mediální partnery a publisher další zdroj příjmů. Nezasahujeme a ani negarantujeme dohody mezi inzerentem a publisherem. Musí si to dohodnout a uhlídat samostatně.
Na co si dát pozor?
- V žádosti o přidání do media kampaně popište, co nabízíte, co nejdetailněji. Čísla, sumy, dosah. Prostě všechno, aby inzerent věděl, co nabízíte.
- Při spolupráci se jasně dohodněte, co má být výstup a jaký proces. Co, kdy, za kolik. Dognet je zprostředkovatel vztahu a systém na vyplacení. Ne policajt 🙂
- Mějte reálná očekávání a vystupujte jako dobrý partner. Inzerenti to ocení.
Těšíme se na vás 🙂