REPORT: Letní HotDognet 2024 spolu s inzerenty sítě je za námi
Sklep na Karpatské 6 znovu ožil a voněl čerstvými hotdogy, které k affiliate meetupu HotDognet už neodmyslitelně patří. Tentokrát jsme ale program pojali jinak – nepředstavili jsme se jako síť nebo marketingoví experti, ale prostor jsme věnovali přímo našim dvěma inzerentům.
Decathlon a BBG
Naše pozvání přijali speciální hosté Tomáš Obal z Decathlon a Matej Tomašovský z Berlin Brands Group. Oba jsou našimi dlouhodobými klienty, přičemž BBG se značkami Klarstein a Electronic Star s námi dokonce působí v celé CEE a na Balkáně. Proto se velmi těšíme, že se přišli se svými affiliate partnery podělit o svůj pohled na spolupráci.
Oba si připravili speciální prezentace o tom, jak jim funguje affiliate kampaň, co od ní očekávají a návrhy, jak ji zlepšit. Desítky návštěvníků, kteří si přišli vyslechnout přednášky, a jejich množství otázek po prezentacích a v rámci panelové diskuse svědčí o zájmu publisherů rozvíjet spolupráci s inzerenty ke spokojenosti obou stran.
Co si z HotDognetu odnášejí publisheři?
- Inzerenti rádi zvýší provize nebo poskytnou produkty do recenze, pokud uvidí přidanou hodnotu spolupráce.
- Publisher má při přidání do kampaně co nejvíce a nejlépe popsat způsob propagace. Jinak může být zbytečně zamítnut.
- Inzerenti jsou otevřeni spolupráci s kuponovými a cashbackovými partnery, ocení však bližší informace k jejich strategii a práci se zákazníky.
Networking
Jako vždy, po oficiálním programu se networkovalo do pozdních nočních hodin. I o tom je HotDognet – o sdílení know-how a setkání s „kolegy“ z fachu.
Jelikož HotDognet v této podobě organizujeme již dlouhá léta, do budoucna uvažujeme o změně konceptu. Uvidíme, co přinese budoucnost, ale určitě se máte na co těšit! 💪