
Dognet na balkánské konferenci Konverzija podporuje expanzi klientů i publisherů
Dognet se již několik let soustřeďuje na rozvoj balkánského trhu. Publisheři mají k dispozici více než 100 kampaní z Chorvatska, Slovinska, Rumunska, ale i Bulharska či Srbska. Našim klientům přinášíme v tomto regionu tisíce konverzí měsíčně. I proto se náš kolega Čedo zúčastnil konference Konverzija 2024, kde jsme zastupovali jak Dognet, tak affiliate marketing.
6. ročník
Konference se uskutečnila 27. a 28. dubna 2024. Byla zaměřena na digitální marketing a zúčastnilo se jí přes 500 účastníků + 20 řečníků. Mezi nimi nechyběly ani nové tváře, které dosud na konferencích nevystupovaly. Letos jsme měli nosné téma v podobě AI v digitálním marketingu. Novinkou bylo i to, že samo publikum hlasovalo o tom, jaké přednášky zazní. Tento koncept znáte z Barcamp nebo Shopcamp.
Dognet jako partner konference
Je pro nás přirozené účastnit se podobných konferencí nejen na Balkáně, ale také v Česku, na Slovensku či v Maďarsku. Je pro nás důležité setkávat se s partnery – jak s inzerenty, tak s publishery. Proto jsme se zúčastnili i letošní Konverzije. Témata, jako SEO, social media nebo branding, jsou velmi blízko k affiliate marketingu. Kolegové využili také prostor pro networking nebo feedback k našim produktům.
Jsme velmi rádi, že konferenci podpořil i velký balkánský hráč Shoppster, se kterým dlouhodobě spolupracujeme. I díky naší spolupráci jsme získali na Balkáně více než 100 nových partnerů.
Vidíme se za rok
Balkánský trh je pro nás velkou prioritou. Chceme pro naše publishery a inzerenty neustále otevírat nové možnosti spolupráce.
A proto se na konferenci Konverzija vidíme i za rok. 👍