Získejte větší dosah a víc konverzí díky CSS partnerům

Získejte větší dosah a víc konverzí díky CSS partnerům

Google Shopping je služba, díky které si mohou návštěvníci zobrazit ve výsledcích vyhledávání konkrétní produkty a přímo ve vyhledávači vidí kromě malé ilustrace i ceny daných produktů, takže se mohou rozhodnout rychleji a efektivněji. Hodně e-shopů inzeruje přes Google Shopping ve vlastní režii, ale málo z nich využívá služby i externích CSS partnerů. Zkratka CSS je odvozená od výrazu Comparison Shopping Service (CSS), jsou to stránky porovnávající produkty jednotlivých e-shopů podle jejich ceny a dalších parametrů. Návštěvníci těchto stránek jsou potom směrovaní na web inzerenta. Tito CSS partneři mohou Shopping kampaně vytvořit za vás a získat pro vás dodatečný zdroj návštěvnosti.

Proč bych měl povolit externího CSS partnera?
Je hned několik důvodů, proč přidat externího CSS partnera:

  • Externí CSS partner dokáže zajistit větší viditelnost vašich produktů. CSS partneři si přizpůsobí tituly a popisy reklam, takže nejde jen o jednoduché duplicity.
  • Při spolupráci s CSS partnery přes affiliate síť platíte jen za konverzi, takže si můžete být jistí, že platíte jen za výsledky, a ne za kliknutí.
  • Máte větší šanci, že návštěvník klikne na vaši reklamu nebo na reklamu partnera namísto reklamy vaší konkurence.
  • Dokážete získat víc zobrazení, kliknutí a tím pádem i větší obrat díky dodatečnému trafficu.

Kolik stojí spolupráce s externím CSS partnerem?
Většina firem nabízejících služby CSS partnera si účtuje nějaký měsíční poplatek za službu, cenu si však stanovuje každý partner individuálně. Avšak při spolupráci přes affiliate síť stačí dát jen povolení a naši partneři se pustí do práce. Platíte jedině za konverzi, takže jako inzerent nenesete žádné riziko.

Neprodraží tato spolupráce moji existující Google Shopping kampaň?
Ne, v případě Google Shopping nehrozí zdražení bidu jako v případě klasického PPC, protože Google nevnímá reklamy CSS partnerů jako konkurenční nabídky. Pokud například uživatel vyhledává běžecké boty, jeden konkrétní model nabízený daným e-shopem se může zobrazit v reklamní službě A a druhý model v reklamní službě B. CPC zaplacená vítěznou službou CSS se ani v tomto případě nezvýší, obchodníkovi totiž nikdy není účtovaná cena ve výšce vlastní nabídky postavené proti druhé vlastní nabídce vlastního e-shopu. Partneři vám tím pádem nezvyšují cenu za kliknutí, jedině konkurenční e-shopy mohou zvýšit cenu. Detailní vysvětlení bidding modelu v shopping kampaních najdete v tomto videu přímo od Google

Můžu povolit více CSS partnerů?
Ano, neboť tím získáte větší zásah a platíte vždy jen za konverzi!

Pokud byste chtěli zapojit CSS partnery přes Dognet, napište nám na hello@dognet.com a rádi vám poradíme ohledně dalších kroků.

Profilový obrázek
Dávid Puha

Head Of Business Development

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?