Získejte velký boost prodejů během pár minut
S posledními měsíci roku přichází také čas rekordních tržeb v e-commerce. Zákazníci nakupují častěji a jsou připraveni i více utratit.
Každoročně pomáháme našim klientům vytěžit ze sezóny maximum prostřednictvím spolupráce s affiliate partnery. Od několikanásobně vyššího počtu konverzí vás přitom dělí jen pár minut vašeho času. Inspirujte se, jak na to.
Listopad – král e-commerce
Listopad je díky Black Friday akcím a předvánočním nákupům nejočekávanějším měsícem hlavní nákupní sezóny. Každoročně obhajuje titul krále e-commerce, přičemž v roce 2023 publisheři přinesli inzerentům až o 75 % více objednávek a o 52 % vyšší obrat v porovnání s předchozím měsícem.
Meziroční výsledky z Black Friday týdne také ukazují o 26 % více konverzí, což je jasným důkazem toho, že neztrácí na popularitě, a my se už nyní těšíme na výsledky, které přinese letos.
„Minulý rok jsme pro zákazníky přichystali na e-shopu Black Friday slevy do 50 %. Dali jsme o tom vědět dívkám v Dognetu, které se postaraly o to, aby naše akce komunikovali všichni relevantní publisheři. Ve výsledku jsme získali v listopadu prostřednictvím naší affiliate kampaně o 200 % více objednávek ve srovnání s předchozím měsícem.“ Ing. Barbora Hriňová, marketingové oddělení, Sofia Jewelry, a. s.
Black Friday připadá v roce 2024 na 29. listopad.
Neinformovali jste nás ještě o vašich Black Friday akcích? Nevadí, nikdy není pozdě! Kontaktujte naši Míšu, která se postará o to, aby se vaše akce dostala na webové stránky publisherů právě včas. 🙂
Zákazníci jsou připraveni nakupovat – získejte jejich pozornost
V předvánočním období se setkáváme se zvýšeným zájmem o online nákupy.
Vynikněte v moři konkurenčních akcí díky spolupráci s vašimi affiliate partnery a využijte sezónu na maximum.
„Během sezóny jsme se zapojili do týdenní vánoční kampaně u našeho nejsilnějšího kuponového partnera. Vytvořili jsme mu 10 % slevový kupon, který nebyl komunikován na žádném jiném místě. Dokázali nám díky němu přinést 8x více prodejů ve srovnání s předchozím rokem, kdy jsme do akce zapojeni nebyli.“ Bc. Kateřina Šinková, marketingový specialista junior, Dual Trade, s. r. o. (DobryTextil.cz)
Zvyšte viditelnost
Otestujte sílu partnerů, se kterými jste dosud nespolupracovali. CSS partneři, kuponoví a cashbackoví publisheři zajistí větší viditelnost vašim produktům i akcím.
Představte svůj bestseller
Vidíte zvýšený počet prodejů u konkrétních produktů? Dejte nám vědět, které produkty z vašeho sortimentu mají potenciál stát se bestsellery této sezóny, a inspirujte své affiliate partnery, na co se mají v rámci své propagace zaměřovat.
Zkuste adventní kalendář
Zapojte se do kampaní u cashbackových a kuponových publisherů. Tito partneři mají loajální publikum uživatelů, které se každoročně těší na jejich předvánoční kampaně. Zákazníci mohou vaši akci najít za okénkem adventního kalendáře, zapojit se do soutěže o produkty nebo do mnoha dalších zábavných aktivit, které je motivují k nákupu.
Připravte inspirace na dárky
Vytvořte pro vaše partnery seznam produktů, které jsou vhodné jako dárky pod stromeček. Zaměřte se na různé cílové skupiny, které můžete produkty z vašeho e-shopu obdarovat. Zaujměte i méně tradičními kategoriemi, jako například Dárky pro Gen Z, Dárky pro minimalisty, Dárky pro ty, co už všechno mají, a pod.
Vánocemi to nekončí
Tak, jak se liší chování jednotlivých zákazníků během roku, liší se také během sezóny. Mnoho lidí čeká na výprodeje, které začínají většinou 26. prosince (Boxing day) a pokračují až do konce ledna. Zachyťte během tohoto období zákazníky, kteří čekají na vyhlédnuté produkty za zvýhodněnou cenu.
Nezaměřujte se proto pouze na Black Friday nebo na Vánoce.
Odstartujte nový rok strategickou spoluprací s nejvýkonnějšími partnery ve vaší kampani a připravte pro zákazníky zajímavou akci či slevový kupon i v povánočním období.
Rozšiřte vaše akce mezi statisíce nových zákazníků
Připravili jste na svém e-shopu zajímavé slevy? Nenechte náhodě, jestli je u vás zákazníci objeví. Vaši affiliate partneři vám pomohou rozšířit informace o vašich akcích mezi statisícové databáze jejich uživatelů – vašich nových potenciálních zákazníků.
Stačí nás informovat o tom, jaké akce na sezónu plánujete – ať už jde o slevy, výprodeje, slevové kupony, dopravu zdarma, nebo dárky k nákupům.