
Vylepšujeme kontrolu bidování na značková slova ve vyhledávačích
V síti Dognet dlouhodobě dbáme na to, aby publisheři dodržovali pravidla a propagovali inzerenty férově. Také proto máme už několik let přísně zakázané cílení na značková klíčová slova ve vyhledávačích, která by parazitovala na inzerentech sítě.
Jde jednak o ochranu před tím, aby publisheři parazitovali na slovech jako “EshopABC.sk kupón” nebo “EshopABC.sk slevový kód” ale také před Ad Hijacking. Je to taktika, kdy publisher inzeruje ve vyhledávačích na značková klíčová slova a nakupuje návštěvnost přímo na web inzerenta. V mnoha případech doslova simuluje a kopíruje reklamu inzerenta.
Automatizovaná kontrola
Pro vylepšení kontroly jsme do procesů zapojili i nástroj Adpolice. Ten na kontrolu bidování na značková slova ve vyhledávačích používají i firmy jako Zalando, Trivago, Adobe či SEPHORA.
Proces, který v síti máme:
- Nástroj Adpolice v pravidelných intervalech (několikrát denně) kontroluje definovaná klíčová slova
- V případě, že najde anomálii, informuje affiliate manažery
- Ti to okamžitě řeší a v případě pochybení publishera přistupujeme k jeho penalizaci, resp. po opakovaném nebo hrubém porušení až k trvalému vyloučení ze sítě.
Cílem je maximálně ochránit naše inzerenty. Je pravdou, že publisheři v síti Dognet vědí, že dodržování pravidel je u nás, na rozdíl od jiných sítí, proaktivně kontrolované. Nečekáme, až si problému všimne klient. Nástroj Adpolice nám vylepšil naše procesy a tak můžeme dát našim klientům ještě víc péče, kterou si zaslouží.
Jsme tu pro vás a vaše kampaně. V případě jakýchkoliv otázek se na nás neváhejte obrátit.