🚀 Objevte Dognet 2.0: Nejnovější affiliate systém již dostupný pro inzerenty! Více v článku

Věrnostní programy a mediální domy v affiliate marketingu

Věrnostní programy a mediální domy v affiliate marketingu

 

V Dognetu aktivně budujeme spolupráci s věrnostními programy i mediálními domy, protože víme, že právě tyto formáty mohou být pro značky silným prodejním i imageovým kanálem.

 Často se setkáváme s tvrzeními, kdy se komunikují věrnostní programy nebo mediální domy jako exkluzivní partneři konkrétních affiliate sítí. Exkluzivní publisheři neexistují, stačí si v krátkosti prohlédnout článek na Ecommerce Bridge, kde jsme se vyjádřili i my za Dognet.

 

Jak jsou na tom konkrétní věrnostní programy?

Na trhu najdete stovky věrnostních programů – nepočítáme do nich cashbackové systémy. Obvykle víme, že pro věrnostní programy je důležité získat výhodné nabídky pro své uživatele. A to umí splnit téměř každá affiliate síť.

Některé programy chtějí jen výhodu pro své uživatele, jiné profitují z propagace jako klasičtí affiliate publisheři. Naši kolegové na pozicích relationship managerů komunikují se správci a snaží se vybavit u klientů výhody, které umí zvýšit prodejnost i v samotném e-shopu.

V síti Dognet spolupracujeme s více věrnostními programy. Zmíníme například Dateio, Raiffeisen banka, Sphere nebo Kolegio, přičemž přibývají stále další.

Mediální domy si hledají cestu k affiliate marketingu

Pro velké mediální domy je hlavním úkolem prodej reklamních ploch na základě ceny za zobrazení, a to ať už formou RTB, nebo přímého prodeje. Nic to však nemění na tom, že v Dognetu spolupracujeme například s Denníkem N, Refresherem nebo s Czech News Center. Věříme, že atraktivita affiliate kampaní vzroste také pro mediální domy.

Pracujeme na tom, abychom v budoucnu mohli klientům sítě nabídnout stále více mediálních domů a také věrnostních programů. Už dnes přinášejí klientům nezanedbatelné procento z konverzí.

Spolupráce s věrnostními programy a mediálními domy přináší inzerentům několik výhod:

  • Zásah nových, často vysoce relevantních cílových skupin,
  • vyšší míra důvěry (např. pokud sleva přichází přes banku nebo známou redakci),
  • potenciál pro exkluzivní slevové akce, které zvyšují konverze,
  • možnost kombinace brandové viditelnosti s výkonnostním modelem.

Máte-li zájem zapojit se do spolupráce s věrnostními programy nebo mediálními domy, ozvěte se nám. Rádi prověříme možnosti a navrhneme vhodné formy spolupráce pro vaši značku.

Affiliate marketing pro e-shopy
E-book zdarma

Affiliate marketing pro e-shopy

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?