Prosincové novinky pro inzerenty
Máme tu pro vás nejnovější díl novinek z Dognetu pro inzerenty. Dnešní část ve videu Vám přinášíme já Júlia a kolega Dávid Puha.
Aktuálně tu máme poslední silné dny hlavní e-commerce sezóny 2021 a my věříme, že toto období je pro vás úspěšné a vašim e-shopům se daří. Máme za sebou první vrchol sezóny, kterým je už tradičně Black Friday, nebo jak to pojímá většina e-shopů u nás – Black week, tedy celý týden akcí a slev. Nejsilnějším dnem dokonce nebyl samotný pátek, ale neděle.
Vyhodnocení Black Friday
Během Black week padlo tento rok více než 56 tisíc konverzí a publisheři vydělali na provizích téměř 183 tisíc eur. V porovnání s loňským Black week je to o 15 % víc v počtu konverzí.
Nejsilnějším dnem byla už uvedená neděle, kdy padlo 12 101 konverzí a publisheři vydělali na provizích téměř 40 tisíc eur. V porovnání s loňskou nedělí po Black Friday, která byla také nejsilnějším dnem, to bylo o 39 % víc.
Novinka v komunikaci
V posledních novinkách jsme avizovali očekávané spuštění naší novinky – komunikačního modulu přímo v administraci, pomocí kterého se můžete přímo přes naši administraci spojit s publishery a publisheři mohou kontaktovat vás.
Tato možnost je samozřejmě dostupná jen u inzerentů, kteří nám ji vysloveně povolili. Pokud komunikační modul stále spuštěný nemáte, ale chtěli byste ho mít, napište nám prosím na bacikova@dognet.sk a pošlu vám k tomu potřebné informace.
Nová hranice překonaná
Teprve před 5 měsíci jsme překonali hranici 8 milionů eur vyplacených publisherům a už se nám v listopadu, dokonce ještě před Black Friday, podařilo překonat hranici 9 milionů eur vyplacených našim publisherům. Jsme velmi zvědaví na vyhodnocení celého roku 2021 a těšíme se, co přinese ešte závěr sezóny.
Jaké konference jsme stihli?
V listopadu se naši čeští kolegové Roman a Vojta zúčastnili skvělé konference WebTop100. Jsme rádi, že Dognet mohl být jako hlavní partner součástí tohoto inspirativního projektu v oblasti digitálního marketingu.
V trochu širší sestavě jsme se zúčastnili skvělé konference Marketing Rulezz 2021 o trendech v marketingu a digitálním světě reklam, která se konala v Bratislavě a byla plná zajímavých přednášek a workshopů.
Všimli si nás v zahraničí – rozhovor o Dognetu
Náš kolega Dávid Puha se ve známém podcastu Affiliate Insider rozhovořil na téma rozvoje affiliate marketingu ve střední Evropě.
V září se Dognet zúčastnil konference AffiliateHuddle v Brighton UK, kde naše síť zaujala známou Lee-Ann Johnstone, která je oceněným stratégem v oblasti digitálního a affiliate marketingu.
Ta v rozhovoru vyzpovídala Dávida, Head of Business Development v Dognetu. Odbornici Lee-Ann nadchly výsledky, které dosahujeme prostřednictvím segmentace jednotlivých trhů a porozumění jejich potřeb. Kontinuální vzdělávání a podpora publisherů je pro nás klíčová, protože každý trh je specifický a tomu musíme přizpůsobit i naše aktivity. Do toho spadá i budování komunit publisherů, kteří se mohou na nás obrátit a vědí, že jsme pro ně podporou v jakémkoliv směru. Těšíme se, že náš přístup oceňují nejen naši publisheři, ale i zahraniční, uznávaní specialisté.
Tady si můžete vyslechnout celý podcast nebo přečíst rozhovor.
Připravuje se nová identita sítě
Ve spolupráci s agenturou Galton Brands jsme měli příjemný workshop, na kterém jsme pracovali na nové identitě sítě Dognet. Po Novém roce budeme zapracovávat výstupy, které od nich získáme, a těšíme se na pozitivní změny. 🙂
Nová posila týmu Dognet
V listopadu se do našeho týmu připojila nová kolegyně – Marketingová manažerka Andrea Horečná.
Andrea má dlouholeté zkušenosti z retailu z celosvětově působících známých společností jako Calzedonia Group nebo Swarovski. Postupně se z retailu propracovala k online marketingu a svoje zkušenosti nyní zúročuje jako marketingová manažerka v Dognetu. Tato pozice nám už skutečně chyběla a těšíme se, že i díky ní se v Dognetu budou dít velké věci.
To bude od nás pro dnešní novinky všechno. Chci vám ještě jménem celého týmu Dognet popřát šťastné a veselé Vánoce, vše nejlepší do nového roku a aby se vám dařilo nejen v byznysu, ale i v osobním životě.
Děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na spolupráci v dalším roce.