Propagace kampaně mezi publishery

Propagace kampaně mezi publishery

Spuštění kampaně je jen začátek. V síti Dognet dbáme na zastřešení kampaně jako služby, a nejen jako „technického řešení“. Co se tedy děje po spuštění kampaně?

Sociální sítě

Aktivně využíváme více sociálních sítí. Základem je Facebook, následně Twitter a nechybí ani Google+ a LinkedIn. Po spuštění kampaně komunikujeme kampaň na více než 10 místech, sítích a skupinách.

1. Facebook

Na Facebooku máme stránku affiliate sítě Dognet a také skupinu, kde komunikujeme s publishery a dáváme ji rychlé novinky. Stránka má přes 1300 fanoušků. Skupina přes 140 členů. Nezůstáváme jen u firemních profilů, ale přidáváme kampaň i do nezávislých skupin se stovkami členů.

2. Twitter

Sociální síť Twitter není u nás velmi rozšířená, ale v komunitě publisherů je hodně používaná. Aktivně používáme hash #hashtag-y #skaffil a #czaffil, které komunita pro novinky používá. Na Twitter profilu máme přes 400 sledujících.

3. Google+, LinkedIn a doplňkové kanály

Síť G+ používáme proto, že i na ní se vyskytují publisheři a stejně tak pomáhá při vyhledávání kampaně přes Google. Profesionálové a velká média používají LinkedIn na komunikaci. Proto kampaně propagujeme i tam, aby se dostaly k maximu lidí. Propagace kampaní probíhá i přes Super Affiliate Academy, což je kurz pro začátečníky s affiliate. Obsluhujeme také katalog kampaní Affiliate.sk a organizujeme event HotDognet, kde se o kampaních bavíme s publishery osobně.

4. Externí katalogy kampaní

Zařazením kampaně do affiliate.sk nekončíme. Zařazujeme je i do seznamů a katalogů kampaní. Všude, kde by na ně mohli publisheři narazit a hledat je.


E-mailing a direct mail

E-mail je velmi silná zbraň a víme to i v síti DOGNET. Proto máme dokonce vícero možností, jak kampaně propagujeme. Všechno řešíme my, interně, pro inzerenty. Bez jakýchkoliv poplatků.

5. Sumář kampaní

Každý měsíc rozesíláme publisherům seznam nových kampaní. Celková databáze je více než 1600 odběratelů a e-mail má téměř 30% open rate.

6. Horké denní novinky

Máme speciální automatický mailing. Jakmile je nová kampaň nebo článek online, ráno o tom publisheři vědí. V seznamu máme přes 100 aktivních publisherů, kteří si přejí mít novinky okamžitě.

7. Sumář novinek v notifikačních mailech

Většina publisherů odebírá notifikační maily o nových konverzích, denních přehledech a podobně. I tam se každá nová kampaň zobrazí. Takovýchto mailů odešleme ze sítě desítky tisíc měsíčně aktivním publisherům.


Placená propagace

I když je to v jiných sítích nevídané, utrácíme naše peníze na propagaci kampaní na externích stránkách. Proč? Aby byly účinné.

8. Facebook

Používáme inteligentní retargeting kde sledujeme, zda je návštěvník publisherem a jaké kampaně si prohlédl. Pokud ano, komunikujeme je na něj, aby se zapojil. Stejně tak to máme nastavené i akvizičně – představujeme publisherům nové kampaně.
via GIPHY
 

9. Bannerový retargeting

Publishery získáváme i přes RTB sítě a klasický bannerový retargeting. Na retargeting a aktivní akvizici posíláme měsíčně stovky € s cílem zapojit publishery.

10. Přímá a cílená akvizice

Publishery oslovujeme i osobně, když víme, že by o kampaň mohli mít zájem. Také používáme interní katalog, přes který oslovujeme přímo vybrané publishery pro konkrétní kampaň.


Affiliate jako služba

Protože my neprovozujeme technické řešení. Děláme maximum pro to, aby se kampaně i reálně rozběhly. Těšíme se na vás 🙂

CHCEM SA PRIDAŤ

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?