Poprázdninové novinky z Dognetu

Poprázdninové novinky z Dognetu

A jsme tu znovu s Novinkami z Dognetu. Po malé prázdninové pauze se znovu společně podívejme na to, co je v Dognetu nového.

Už standardně pokračujeme v představování našeho týmu a dnes se mi dokonce podařilo přesvědčit do Novinek zakladatele Dognetu a našeho Managing Directora- Štefana Polgáriho. Štefan Dognet založil a dosud se aktivně podílí na jeho chodu a vede ho. Od prázdného systému bez inzerentů a publisherů po dnešní fungující síť to byla dlouhá cesta. Štefan ale věří na férovost a otevřenost jak k partnerům v podnikání, tak také v rámci firemní kultury, což se odráží na celkovém fungování Dognetu. 

Noví kolegové

Od posledních Novinek se náš tým stihl rozrůst o tři nové členy a jeden nám ubyl. Od července u nás už nepracuje Katka Novotná, jeden z prvních zaměstnanců Dognetu. Rozhodla se vydat jiným kariérním směrem, a přestože nám bude chybět, držíme jí palce a přejeme mnoho úspěchů. Dokonce jsme jí připravili i rozlučkovou grill party. 🙂

Na její místo nastoupil Ondrej Takáč, kterého jsme uváděli už v posledních Novinkách. Ondrej se u nás velmi rychle usadil a je výbornou posilou našeho týmu.

Dalším přírůstkem je Tomáš Janč, který shodou okolností téměř 5 let pracoval spolu s Ondrejem v předešlé práci. Tomáš je náš nový developer a věříme, že i díky němu Dognet technologicky poroste ještě víc než dosud.

Nejnovějším přírůstkem je nová posila naší české pobočky – Vojtěch Bartoněk, který k nám nastoupil na pozici Affiliate Managera. Přidá se ke kolegovi Romanovi a spolu budou pracovat hlavně na rozvoji českého trhu.

Strategická spolupráce s Tradedoublerem

Velkým skokem pro affiliate síť Dognet bylo uzavření strategické spolupráce s affiliate sítí TradeDoubler, která působí hlavně v zemích západní Evropy. Tím můžeme otevřít cestu našim inzerentům na západ a také naopak – přivést k nám zajímavé kampaně velkých západních prodejců.

Spusťte Google shopping kampaň přes affil

Shopping kampaně jsou dostupné v našem regionu už více než rok a za tu dobu se řada publisherů naučila tento kanál efektivně využívat. Výhoda inzerce přes Google Shopping ve srovnání s klasickou PPC kampaní je v tom, že tu nehrozí kanibalizace trafficu – když někdo inzeruje vaším jménem, nenavyšuje se tím cena za kliknutí, takže můžete spolupracovat s více partnery. Aktuálně spouštíme v síti první shopping kampaně ve spolupráci s našimi inzerenty i publishery. Pokud byste měli zájem o spuštění shopping kampaně přes affil, stačí se nám ozvat.

Překvapivé výsledky anket mezi publishery

V nezávislé skupině na Facebooku – TOPaffilak.cz – Affiliate diskuze, sdružující české a slovenské affiliate publishery, probíhaly v poslední dobe dvě zajímavé ankety mezi publishery. V obou Dognet obstál výborně.

V první anketě se publisherů ptali “Pokud se Vás zeptá inzerent, o kterého máte zájem, do které sítě má jít, koho doporučíte?” Velmi nás těší, že naše snaha se očividně vyplácí a Dognet doporučilo nejvíc hlasujících publisherů.

Ve druhé anketě publisheři hodnotili Jakou affiliate platformu (software/síť) hodnotí jako NEJMÉNĚ přehlednou. K našemu mírnému překvapení pro řešení Post Affiliate Network, na kterém funguje Dognet, nepadl ani jediný hlas. My jsme si ale vědomí několika menších nedostatků, které náš systém má, ale v posledních měsících intenzívně pracujeme na jejich odstranění a na celkovém vylepšení systému, aby se vám, našim inzerentům, ale i našim publisherům pracovalo jednodušeji a přehledněji.

Akce a konference

Aktuální situace ohledně koronaviru příliš nepřeje shromažďování, a proto se téměř všechny konference a akce, kterých jsme se měli zúčastnit, zrušily.

Aspoň fotbalový turnaj Accomwaru o pohár Eshopisty se naštěstí mohl konat a naši kolegové se ho také zúčastnili.

Maďarsko je pro nás důležitý trh, a proto děláme všechno pro to, abychom ho rozvíjeli. Proto kolega Dávid nesměl chybět na konferenci Hungarian Ecommerce Summit 2020 ve Visegrádu.

Kuponové weby

V Dognetu jsme vyhlásili konec “SEO války“ kuponových webů. V posledních měsících se rozmohlo používání clickbaitových či vymyšlených akcí kuponovými weby ve smyslu čím víc akcí, tím lépe, čemuž chceme dát ráznou stopku.

Tyto praktiky zbytečně poškozují jméno affiliate marketingu jako takového, kazí pohled inzerentů na spolupráci s kuponovými weby a rozhodně to nechceme podporovat. Je to sice “běh na dlouhou trať”, ale snažíme se dělat všechno pro to, aby i spolupráce s kuponovými weby byla pro naše inzerenty férovou a přínosnou.

To od nás bude pro dnešní Novinky všechno. Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme, že jste tu s námi a těším se na Vás v dalších Novinkách. 🙂

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?