Nová funkce pro komunikování mezi publishery a inzerenty

Nová funkce pro komunikování mezi publishery a inzerenty

Nedávno jsme spustili novinku – komunikační modul, který slouží pro přímou komunikaci mezi publishery a inzerenty. Funguje to velmi jednoduše, podobně jako jakýkoliv messenger, a publisheři i inzerenti ho nejdou přímo ve své administraci. Primárně je určený pro vykomunikování speciálních spoluprací a zefektivnění procesů v rámci affiliate kampaně.

Komunikační modul pro inzerenty

Modul je možné nastavit pro inzerenta dvěma způsoby:

  1. Inzerent může kontaktovat publishery. 
  2. Inzerent i publisher může vytvořit novou komunikaci

Komunikační modul je v kampani spuštěný až potom, co nám inzerent povolí jeho spuštění. Není automaticky k dispozici u všech. Proto když o to budete mít po přečtení tohoto článku zájem, napište prosím na bacikova@dognet.sk. 

Co přinese komunikační modul inzerentům?

Pro inzerenty je komunikační modul skvělý nástroj, jak mohou využít svoje interní kapacity na zvýšení výkonu, zefektivnění a rozvoj svého affiliate programu. Najdete ho ve své administraci v menu Nástroje / Komunikační modul. Tento modul se skládá ze dvou částí – Inbox a Publisheři – které je možné přepínat v pravém horním rohu.

Jako první se vám zobrazí inbox, kde vidíte všechny konverzace, které se týkají vašich kampaní. Tyto konverzace je možné filtrovat podle kampaně nebo publishera. Kliknutím na jednu z konverzací se zobrazí její obsah.

V části publisheři můžete vidět přehled publisherů a jejich výkon ve vaší kampani. Pro zobrazení je potřebné ve filtru zvolit kampaň a období, za které chcete vidět přehled. Výsledky jsou seřazené podle celkové ceny prodejů, a tedy publisher, který vám přinesl nejvíc tržeb za dané období, je vždy na prvním místě. 

Co inzerenti získají používáním komunikačního modulu?

  • možnost filtrovat publishery podle výkonu
  • spojit se s vybranými publishery přímo
  • individuálně pracovat s top publishery
  • aktivizovat a podporovat méně aktivní publishery
  • věnovat interní kapacity rozvoji svého affiliate programu

Komunikační modul doporučujeme používat hlavně na dohadování individuálních spoluprací s publishery. Ať už chcete podpořit top publishery vyšší provizí, máte zájem o recenzi nebo článek na jejich webu, chcete jim poskytnout exkluzívní kupon a podobně. Nedoporučujeme posílat hromadné zprávy všem publisherům bez rozdílu.

Výsledek této komunikace je následně potřebné oznámit affiliate manažerovi, který zařídí správné nastavení v případě například zvýšení odměny a podobně. 

Samozřejmě celý tým Dognetu je tu stále pro vás, a pokud nemáte kapacitu věnovat se individuální komunikaci s partnery, můžete se vždy obrátit na nás a my vám s tím rádi pomůžeme. 

Komunikační modul pro publishery

Díky této novince můžete už efektivně komunikovat přímo s vybranými kampaněmi, kde má inzerent zájem být s publishery v kontaktu. Komunikační modul ale nemají automaticky spuštěný všechny kampaně. Musí nám jeho zapnutí odsouhlasit samotní inzerenti. Postupně se snažíme spojit se všemi, aby se mohli rozhodnout, zda chtějí mít komunikační modul ve svých kampaních přístupný. Brzy bude tato informace dostupná i v popisu kampaně.

Aktuálně to můžete zjistit tak, že půjdete do svojí administrace, v levém panelu otevřete “komunikační modul” a kliknete na tlačítko “Přidat novou zprávu”. Otevře se vám nová zpráva a v oknu kampaně si můžete vybrat jen kampaně, ve kterých jste schválení a které mají zároveň aktivovaný komunikační modul. 

Tipy pro publishery na používání komunikačního modulu

  • Napište do kampaně, pokud potřebujete získat podklady, grafiky, speciální rozměry bannerů a podobně.
  • Máte možnost vyjednat si lepší podmínky v kampani, ať už dočasně, nebo trvale výměnou za extra promo.
  • Zkuste oslovit kampaň se zájmem o napsání recenze na jejich produkty. Buď vám budou moci poslat produkty, nebo aspoň víc informací a detailnější fotografie. 
  • Pokud umíte pracovat se slevovými kódy, vyzkoušejte získat exkluzívní kód, který nikdo jiný nebude mít k dispozici.

Možností je samozřejmě mnohem víc a je jen na vás, jak komunikační modul budete využívat. Zdůrazňuji ale, že komunikační modul nemá sloužit pro spamování inzerentů. Využívejte ho jen v relevantních případech a vždy se snažte co nejlépe popsat nejen to, co od kampaně vyžadujete, ale i to, co to dané kampani přinese. 

Věříme, že komunikační modul bude velkým přínosem jak pro naše inzerenty, tak pro naše publishery a přispěje k zefektivnění spolupráce na všech stranách. Pokud chcete komunikační modul ve svých kampaních spustit nebo máte jakékoliv jiné otázky, jsem tu pro vás na bacikova@dognet.sk.
Júlia Bačíková
Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?