
Cashbacky, které pomáhají, a jejich provizní hladina
Není cashback jako cashback. Pojďme se společně podívat na ty, které pomáhají a jak se dá s nimi pracovat.
Klasický systém na „vrácení části nákupu“ pracuje systémem vyplácení části z nákupu přímo nakupujícímu. Takto funguje například Tipli, Refundo, PlnáPeňaženka či VratnéPeníze.
Neziskové cashbacky v síti Dognet
Existují však ale také cashbacky, které vyplácejí část nákupu neziskové organizaci, charitě nebo jednotlivcům, kteří potřebují pomoc. Nakupující teda nešetří peníze, ale pomáhá lidem, kteří to potřebují.
Příkladem projektů na podporu neziskovek je GIVT, Dobromat či Nakupem.cz. Samozřejmě nemohou odevzdat celý „cashback“. Část si nechávají na provoz a zbytek odevzdají neziskové organizaci, kterou si kupující sám vybere.
Snížené provize
Protože jde technicky o „cashback“, mají většinou snížené provizní hladiny, a tedy umí odevzdat neziskovce méně peněz. Tento článek je pro inzerenty, kteří by chtěli víc podpořit podobné typy projektů. Co se dá dělat? No, je to vlastně jednoduché, přeřadit tyto projekty do vyšší provizní hladiny, a to hladiny, jakou mají obsahoví publisheři.
Výhody pre eshop:
- Podpoříte projekty, které pomáhají, a podpoříte tak svoji značku.
- Uživatelé cíleně nakupují tak, aby podpořili jim blízkou neziskovku.
- Pokud si mohou vybrat při nákupu, vyberou e-shop, který pomůže.
- Neziskovky samy propagují projekty a kampaně, které je podporují.
- Udržíte náklady na konverzi.
- Možnost komunikace a spolupráce s projekty.
- Nemusíte tomu dát žádný čas.
Stačí nám dát vědět a projekty přeřadíme do vyšší provizní hladiny. Je na vás, jak se rozhodnete. 🙂