CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €

Připravili jsme pro vás case study o tom, jak kampaně 4Home cz&sk přinesly přes 30 tisíc konverzí s obratem bezmála 1 000 000 eur.

Ve spolupráci a s povolením inzerenta jsme připravili pár čísel, která jasně hovoří o efektivitě a potenciálu affiliate kampaní. Umíme podat kvalitní a profesionální službu jak na Slovensku, tak i v Česku. Cílem je ukázat potenciál, který affiliate má.

Case study jak PDF ve slovenštině a anglická verze


Efektivita kampaně v čase

Kolik konverzí přinášely kampaně 4Home sk a cz v průběhu roků? Kampaň 4Home cz&sk přinesla za méně než 2 roky 30 996 konverzí s obratem téměř 1 000 000 eur čistě provizní bázi.


Jak by to vypadalo v grafu?

Kampane mají jasný vrchol přes Vánoce, jako většina e-commerce projektů.


Prognóza pro rok 2017?

Růstový trend je zachovaný. Počet konverzí kampaní je v roce 2017 o 61 % vyšší než v roce 2016. Růst se týká jak CZ, tak SK kampaně. U české je to 57% nárůst a slovenská kampaň zaznamenala dokonce 70% meziroční nárůst.

Názor inzerenta

Kampaně v síti Dognet považujeme za jeden z nejdůležitějších zdrojů trafficu. Síť plně pokrývá jak slovenský a český trh, tak maďarský trh. Není důležité, jestli je součástí velké sítě. Mnohem důležitější je komunikace, proaktivní přístup a servis, který poskytují. Není to o tom, že by nám jen „dali přístup“, ale více méně všechno řeší za nás. Můžeme se na to spolehnout a řešit nákladnější marketingové kanály. Síť neposkytuje jen technické řešení, ale kampaň jako službu. Mnoho interních čísel „dát ven“ nemůžu, ale co můžu říct, je, že se nám affiliate podílí na přibližně 15–25 % ze všech konverzí.

Ing. Jan Skalický, Online Marketing Manager 4Home, a. s.


Chcete se přidat?

Stát se inzerentem

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €

Ohodnoťte tento příspěvek



Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?