Březnové novinky z Dognetu

Březnové novinky z Dognetu

Je tady duben a s ním přinášíme i další část novinek z Dognetu. Podívejme se, co máme nového v Dognetu, jak fungujeme v aktuální “korona situaci” a jaký to má celé vliv na e-commerce trh a fungování affiliate sítě.

Protože celý tým makáme na home office, dnešní část novinek se bude muset obejít bez videa. Naštěstí máme na práci z domu dobrý trénink, neboť i v běžných týdnech jsme zvyklí pracovat 2 dny v týdnu z domu. Každý má doma stejné vybavení na práci jako v kanceláři, s kolegy máme pravidelné online porady a na denní bázi komunikujeme přes Slack, takže nás nějaká karanténa nezastaví a makáme na 100 %.

Affiliate kampaně v době koronakrize

V těchto dnech vnímáme v Dognetu 2 trendy. Na jedné straně vnímáme extrémní poptávku po urychleném zapnutí kampaní inzerentů, se kterými jsme ve stadiu spouštění kampaně. Vnímají, že affiliate marketing je aktuálně jediný kvalitní čistě performance kanál, který může e-shopu pomoci.

Na druhé straně se ale ozývají také inzerenti, kteří mají problémy s naskladněním některých druhů zboží, mají problémy s dodáním zboží a kapacitou expedice. Častokrát tedy management začíná řešit různá opatření, zahrnující snižování nákladů, které se logicky dotýká i investicí do online reklamy, a tedy také jejich affiliate kampaní.

Ať už chcete nárůst poptávky ještě víc využít, nebo naopak, máte problémy se sortimentem či logistikou, v obou případech vám právě affiliate marketing přináší ideální možnosti řešení a jistotu kontroly nákladů.

Více o tom, jak k této výzvě přistupovat a proč právě affiliate marketing je pro vás v této chvíli správným kanálem, se dočtete v článku od kolegy Romana Dobiáše.

Pokud máte jakékoliv obavy, nebo řešíte jakoukoliv situaci a chcete se poradit, jak ohledně affiliate kampaně postupovat, obraťte se na nás. Máme promyšlených a připravených několik scénářů, abychom vám co nejvíc vyhověli.

A jiné téma by nebylo?

Vím, teď se z každé strany řeší jen jedno téma dokola. Není se ale asi čemu divit, protože jsme v situaci, jakou si většina z nás nemůže pamatovat. My to bereme zodpovědně a sedíme doma, takže moc novinek aktuálně nemáme.

Za zmínku ale určitě stojí, že kolega Dávid Puha, s našim chorvatským kolegou Čedem Velaševićem se stihli zúčastnit konference CRO Commerce2020 v chorvatském Záhřebu.

Na konferenci přednášelo více než 30 odborníků z různých oblastí jako budoucnost obchodu, UX, logistika i trendy v platebních metodách.

Dávid s Čedem byli mezi vystavovateli a s návštěvníky konference se podělili s informacemi o affiliate síti Dognet. Chorvatský affiliate trh je ve svých počátcích, a tedy to pro nás byla výborná příležitost představit naše služby a důležitost affiliate marketingu v jejich e-commerce projektech.

Na závěr už jen zopakuji, že pokud máte jakékoliv otázky, problémy či pochybnosti v souvislosti s aktuální situací kvůli koronaviru COVID-19, neváhejte se na nás obrátit a společně přijdeme na nejlepší řešení.

Pokud je to možné, tak buďme doma a hlavně ať jsme zdraví! 🙂

Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?