Březnové novinky pro inzerenty

Březnové novinky pro inzerenty

Od posledních novinek jsme zde měli Vánoce, Nový rok a za námi jsou první dva rušné měsíce nového roku, které popravdě ani nevíme, jak uběhly. 🙂

Podívejme se tedy na úvod prvních Novinek pro inzerenty v roce 2022 na stručné shrnutí klíčového roku 2021.

Dognet rostl meziročně o:

  • 48 % v počtu konverzí,
  • 55 % v provizích vyplacených publisherům,
  • o 71 % v obratu, který jsme přinesli klientům.

Samozřejmě, růst nebyl tak výrazný jako loni. Když se však podíváme na to, že pořád všechno děláme férově as čistým štítem, tak je to super výsledek.

  • Inzerentům jsme přinesli více než 1,2 milionu konverzí,
  • celkový obrat, který jsme donesli e-shopem byl skoro 94 milionů eur,
  • partneři na provizích vydělali přes 4 miliony eur.

První milník roku 2022

Už 8. února 2022 se nám podařilo překonat magickou hranici 10 milionů eur, které jsme vyplatili publisherům. 10 milionů eur už věru není málo a obrovská díky patří všem publisherům, kteří se o to přičinili, ale samozřejmě i Vám, našim inzerentům za to, že nám se správou Vašich affiliate kampaní důvěřujete.

Napsali o nás

Affiliate síť Dognet společně s e-shopy roste. Klientům v loňském roce přinesla 2,3 miliardy (českých korun), letos se zaměří na větší efektivitu.

Tak začíná článek, který o Dognetu napsali na známý český magazín Czech Crunch, který si můžete v původním znění přečíst zde.

Mimo jiné se v něm dočtete novinky ze zákulisí Dognetu i to, že naší prioritou pro letošní rok bude expanze na Balkán, uvedení nové technologické platformy a samozřejmě pokračování v neustálé aktivní spolupráci s našimi publishery i inzerenty.

První velké expo po 2 letech

V polovině února se část týmu Dognetu zúčastnila skvělého Czech On-line Expo v Praze, které se naštěstí po několika odkladech letos už podařilo uskutečnit. Po dlouhé době jsme tak měli možnost rozbalit náš Dognet stánek a osobně si popovídat a přiblížit affiliate marketing a jeho využití pro e-shopy návštěvníků expa.

Řešíme i zachování férové ​​spolupráce v rámci legislativních změn

Určitě jste zaregistrovali legislativní změnu, která se týká schvalování cookies jak v ČR, tak v SR. Aktuálně je zapotřebí, aby zákazník vědomě po příchodu do e-shopu schválil a povolil rozšířené cookies, mezi které patří ať už analytické nebo marketingové.

Pokud zákazník takový souhlas neudělí, v eshopu jeho činnost budou sledovat pouze základní cookies, které slouží k technickému fungování e-shopu.

Pokud zprostředkovaný zákazník odmítne rozšířené cookies a přece v e-shopu nakoupí, publisher přichází o provizi za dodanou objednávku. Míra nesouhlasu se pohybuje individuálně. Jsou e-shopy, kde se blíží k nule, ale také e-shopy, kde může narůst i na 40% .

Již několik měsíců se snažíme našim inzerentům přinášet řešení, která udrží publishery motivované zůstat v kampani i přes snížený výkon a tedy i výdělek. Jednou z možností je implementovat server-2-server tracking, který není v rozporu s legislativou, nebo zvýšení provizí, které vykompenzuje nezatrackované zprostředkované objednávky.

Samozřejmě, jsou e-shopy, kde je míra schvalování rozšířených cookies na úrovní 95-100% a proto není třeba provádět jakékoli podpůrné aktivity. Pokud byste měli otázky k tomuto tématu, prosím ozvěte se nám.

Pozvánka na závěr

23. a 24. března se na pražském hradě bude konat International E-commerce Summit 2022, který se již konal i loni a je to setkání a prezentace těch nejlepších z e-commerce v rámci Česka a Slovenska.

Bude tam přednášet i náš Country manager pro Česko – Roman Dobiáš a proto bychom Vás chtěli na tuto akci srdečně pozvat. Jako partner summitu, máme pro Vás připraven i 20% slevový kód pro vstup. Máte-li o slevu zájem, stačí se nám ozvat. 🙂

Affiliate marketing pro e-shopy
E-book zdarma

Affiliate marketing pro e-shopy

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?