ChutMoravy.cz

Kampaň ChutMoravy.cz

Provize: 15 % a 7 % pro cashbackové portály. Kupónové weby jsou zakázané

O Chuti Moravy

Firmu Chuť Moravy založili dva dlouholetí kamarádi Martin Jokver a Vlastimil Sapák, oba původně z IT oboru. Martin grafik a Vlastimil programátor. Z počátku se věnovali prodeji moravských dárkových vín a postupně s potřebou rozšířit sortiment o něco k zakousnutí, vznikla značka delikates Chuť Moravy. Nejprve si nechali vyrábět do jednotných obalů produkty od místních malovýrobců a farmářů, ale postupně začali s vlastní výrobou. Inspiraci na produkty často hledají ve starých kuchařkách, na cestách nebo v zapomenutých starých plodinách a ovocných odrůdách. V současné chvíli má firma 6 stálých zaměstnanců a další tým sezonních spolupracovníků se kterými vyrábí přes 100 000 produktů ročně. Ty nabízíme prostřednictvím našeho e-shopu a v síti partnerských kamenných farmářských a lokálních prodejen.

Filosofie značky

Hlavní myšlenkou značky Chuť Moravy je to aby vždy hlavní surovina (a ideálně i maximum možných) pocházela od lokálních pěstitelů a z místních zdrojů z Moravy. Samozřejmostí je kvalita produktů, kterou potvrzují i četná ocenění získaná u nás i ve světě. Některé z delikates také vznikly jako druhotný produkt z nevyužitých surovin, jako je například čatní ze zelných meruněk, Chmelíček, nebo česnekové štangle. Delikatesy Chuť Moravy si také díky své jedinečnosti a kvalitě oblíbili někteří čeští šéfkuchaři, kteří s nimi vaří ve svých restauracích. Jsou to například Radek Kašpárek (Field), Tomáš Levý, Marek Fichtner (Červený jelen) nebo Zdeněk Pohlreich (Next Door by Imperial)

Cílové skupiny:

1. Dárkaři

Delikatesy Chuť Moravy vznikly již na počátku jako doplněk k dárkovým vínům, tudíž i jejich balení je hodně koncipováno jako dárkové a ať už samostatně nebo v četných dárkových baleních jsou vhodné jako dárek pro všechny příležitosti. K Vánocům, narozeninám, svátkům, ke dni otců, Valentýnovi atd. Zhruba 70% nakupujících jsou ženy, které velmi často kupují produkty jako dárek pro muže.

Samostatnou zákaznickou skupinou jsou pak firmy, které často využívají dárkové balení našich produktů jako dárek pro své obchodní partnery nebo zaměstnance.

2. Gurmáni, kuchaři a experimentátoři

Druhou samostatnou skupinou nakupujících jsou lidé, kteří naše produkty kupují pro vlastní využití a to ať jednoduše k snědku nebo pro druhotné využití například jako neobvyklé a chuťově překvapivé ingredience při vaření, grilování nebo třeba pro přípravu slavnostního občerstvení či chuťovek k vínu. Pro tyto zákazníky, ke konci srpna 2024, vypouštíme novou „nedárkovou“ řadu RYNK, pod kterou budou produkty v pratičtějším balení, za výhodnější cenu určené právě pro běžnou spotřebu.

Naše výhody oproti konkurenci:

  • Díky surovinám i chutím neobvyklé často i ojedinělé produkty z lokálních surovin

  • Ručně vyráběné produkty, u kterých máme celý proces výroby od sběru surovina až po finální expedici k zákazníkovi plně pod kontrolou

  • Vysoká kvalita produktů doložená četnými oceněními: 4x regionální potravina Jihomoravského kraje, Great Taste Awards, Zlatá Salima, International gourmet….

  • Skvělé reference nejen od našich zákazníků, ale i od těch nejlepších šéfkuchařů

Naše nejprodávanější produkty:

  1. Slanináda
  2. Svatojánské ořechy
  3. Smrkové želé
  4. Česnekové štangle
  5. Višně z Líšně
  6. Olej z vlašských ořechů – čerstvě získané ocenění Great Taste 2024  Star rating 3-Star
  7. Kdoulová vejmrda

          Prvky k dispozici

          • Bannery
          • XML feed
          • Kupóny
          • PR články
          • Extra spolupráce
          • E-mail šablóny
          • Influenceri
          • iFrame
          • Dognet Media


          Povolení

          • Cash-back
          • Obsah
          • Kupónové weby
          • Emailing
          • Přímé PPC
          • Google CSS
          • Externí kupóny
          Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


          Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

          Články, které by tě mohly zajímat

          Které inzerenty u nás najdete?