Kampaň ChutMoravy.cz
Provize: 15 % a 7 % pro cashbackové portály. Kupónové weby jsou zakázané
O Chuti Moravy
Firmu Chuť Moravy založili dva dlouholetí kamarádi Martin Jokver a Vlastimil Sapák, oba původně z IT oboru. Martin grafik a Vlastimil programátor. Z počátku se věnovali prodeji moravských dárkových vín a postupně s potřebou rozšířit sortiment o něco k zakousnutí, vznikla značka delikates Chuť Moravy. Nejprve si nechali vyrábět do jednotných obalů produkty od místních malovýrobců a farmářů, ale postupně začali s vlastní výrobou. Inspiraci na produkty často hledají ve starých kuchařkách, na cestách nebo v zapomenutých starých plodinách a ovocných odrůdách. V současné chvíli má firma 6 stálých zaměstnanců a další tým sezonních spolupracovníků se kterými vyrábí přes 100 000 produktů ročně. Ty nabízíme prostřednictvím našeho e-shopu a v síti partnerských kamenných farmářských a lokálních prodejen.
Filosofie značky
Hlavní myšlenkou značky Chuť Moravy je to aby vždy hlavní surovina (a ideálně i maximum možných) pocházela od lokálních pěstitelů a z místních zdrojů z Moravy. Samozřejmostí je kvalita produktů, kterou potvrzují i četná ocenění získaná u nás i ve světě. Některé z delikates také vznikly jako druhotný produkt z nevyužitých surovin, jako je například čatní ze zelných meruněk, Chmelíček, nebo česnekové štangle. Delikatesy Chuť Moravy si také díky své jedinečnosti a kvalitě oblíbili někteří čeští šéfkuchaři, kteří s nimi vaří ve svých restauracích. Jsou to například Radek Kašpárek (Field), Tomáš Levý, Marek Fichtner (Červený jelen) nebo Zdeněk Pohlreich (Next Door by Imperial)
Cílové skupiny:
1. Dárkaři
Delikatesy Chuť Moravy vznikly již na počátku jako doplněk k dárkovým vínům, tudíž i jejich balení je hodně koncipováno jako dárkové a ať už samostatně nebo v četných dárkových baleních jsou vhodné jako dárek pro všechny příležitosti. K Vánocům, narozeninám, svátkům, ke dni otců, Valentýnovi atd. Zhruba 70% nakupujících jsou ženy, které velmi často kupují produkty jako dárek pro muže.
Samostatnou zákaznickou skupinou jsou pak firmy, které často využívají dárkové balení našich produktů jako dárek pro své obchodní partnery nebo zaměstnance.
2. Gurmáni, kuchaři a experimentátoři
Druhou samostatnou skupinou nakupujících jsou lidé, kteří naše produkty kupují pro vlastní využití a to ať jednoduše k snědku nebo pro druhotné využití například jako neobvyklé a chuťově překvapivé ingredience při vaření, grilování nebo třeba pro přípravu slavnostního občerstvení či chuťovek k vínu. Pro tyto zákazníky, ke konci srpna 2024, vypouštíme novou „nedárkovou“ řadu RYNK, pod kterou budou produkty v pratičtějším balení, za výhodnější cenu určené právě pro běžnou spotřebu.
Naše výhody oproti konkurenci:
-
Díky surovinám i chutím neobvyklé často i ojedinělé produkty z lokálních surovin
-
Ručně vyráběné produkty, u kterých máme celý proces výroby od sběru surovina až po finální expedici k zákazníkovi plně pod kontrolou
-
Vysoká kvalita produktů doložená četnými oceněními: 4x regionální potravina Jihomoravského kraje, Great Taste Awards, Zlatá Salima, International gourmet….
-
Skvělé reference nejen od našich zákazníků, ale i od těch nejlepších šéfkuchařů
Naše nejprodávanější produkty:
- Slanináda
- Svatojánské ořechy
- Smrkové želé
- Česnekové štangle
- Višně z Líšně
- Olej z vlašských ořechů – čerstvě získané ocenění Great Taste 2024 3-Star
- Kdoulová vejmrda
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.