Provize: (v tabulce)
Provízie podľa programu
Program | € | % |
Photography with Stock yearly (monthly payment) | 0.0 | 85.0 |
Photography yearly (monthly payment) | 0.0 | 85.0 |
Photography yearly (one-time payment) | 0.0 | 8.33 |
Single product monthly – Individual | 0.0 | 85.0 |
Stock Subscription – 750 Images | 59.0 | 0.0 |
Stock Single Image – Video | 0.0 | 8.33 |
White Glove CC Photography Plan Monthly | 0.0 | 85.0 |
Creative Cloud Monthly | 0.0 | 85.0 |
Complete yearly (one-time payment) – Individual | 0.0 | 8.33 |
White Glove Acrobat Pro Monthly | 0.0 | 105 |
Stock Subscription – 350 Images | 59.0 | 0.0 |
Stock Subscription – 40 Images | 59.0 | 0.0 |
White Glove CC Individual Monthly | 0.0 | 80.0 |
Stock Subscription – 10 Images | 59.0 | 0.0 |
Single Stock Image or images Paid up front | 0.0 | 8.33 |
Document Cloud Monthly | 0.0 | 85.0 |
Creative Cloud Teams Paid up front | 0.0 | 8.33 |
Creative Cloud Paid up front | 0.0 | 8.33 |
Document Cloud Paid up front | 0.0 | 8.33 |
Creative Cloud Teams Monthly85 | 0.0 | 85.0 |
Stock Mini Sub | 0.0 | 85.0 |
Vítejte v partnerském programu Adobe! Toto je oficiální přidružený program společnosti Adobe. Nejnovější vydání služby Adobe Creative Cloud představuje novou éru tvořivosti tím, že poskytuje nejnovější verze nejlepších kreativních aplikací na světě – včetně Adobe Photoshop CC, Illustrator CC a InDesign CC – Plus, miliony aktiv Adobe Stock a nové prémiové obrázky, které jsou zabudované přímo do očí. Nemluvě o lídru v oblasti digitální komunikace s dokumenty, Adobe Document Cloud, který zahrnuje aplikace Acrobat DC a Adobe Sign. Všechny výrobky zakoupené prostřednictvím stránek https://creative.adobe.com/plans, https://acrobat.adobe.com, https://stock.adobe.com/ mají nárok na provizi.
Kromě široké nabídky produktů nabízí program Adobe Affiliate Program i atraktivní provize, velká okna na připisování kliknutí a nejnověji marketingové materiály, které vytvářejí pro naše partnery nejlepší hodnotu.
Důležité: Tvoření odkazů na podstránky:
použijte odkaz s názvem „Adobe.com/sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
Příklad:
Adobe.com/sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=2a626d9f
Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=2a626d9f&data2=
Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=852b71a0&data2=https://www.adobe.com/sk/creativecloud/plans.html
URL adresu je třeba před vložením encodnout
Prvky k dispozici
Bannery
iFrame
PR články
Kupóny
Influenceri
XML feed
E-mail šablóny
BANEA ?
Dognet Media
Povolení
Cash-back
Obsah
Kupónové weby
Emailing
Přímé PPC
Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.