Shrnutí měsíce duben 2024
Bláznivý duben si letos obhájil svou pověst – slunečné dny se střídali s těmi deštivými. Přestože nás nepotěšil pěkným počasím, potěšil nás dobrými výsledky. 😊 V dubnu si publisheři na provizích meziměsíčně vydělali o 9 % více a meziročně více až o 30,5 %.
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce duben 2024
- Počet konverzí: 73 263
- Provize publisherů: 372 933 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 521 022 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v dubnu 2024
Top 6 segmentů

Ostatní segmenty

Porovnání segmentů v měsících březen vs. duben 2024
Podle počtu konverzí
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Proměnlivé počasí vedlo k nákupům oblečení a doplňků. Nejvíce se dařilo kampaním ze segmentu Móda a doplňky, kde vidíme nárůst o 15 %. O ten se zasloužil zejména výrazný nárůst konverzí v kampaních eyerim.ro a chorvatské Sinsay.com. Mezi nejvýkonnější kampaně v tomto segmentu nadále patří i eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.pl, DobrýTextil.cz a Blancheporte.cz.
Segment Multishop si zažil 43 % pokles v počtu konverzí po ukončení kampaně Mall.sk, kterou však v síti nahradila kampaň Allegro.sk.
Více než 10 % poklesy vidíme i v segmentech Erotika, Zdraví a krása, Dětské zboží a hry a Finance a služby.
Podle průměrné hodnoty objednávky
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Průměrná hodnota objednávky rostla téměř ve všech segmentech. Největší nárůst vidíme v segmentu Dětské zboží a hry o 15 eur, v segmentu Auto-moto o 12 eur a Sport o 11 eur.
V rámci těchto segmentů si publisheři nejlépe vydělali v kampaních Regiojatek.hu, Pneumatiky.cz, Autohotarek.cz, Decathlon.sk, EXISport.com/sk, Exisport.cz, Sportby.sk a Proteinaco.sk.
Naopak, o 16 eur poklesla průměrná hodnota objednávky v segmentu Finance a služby a o 10 eur v segmentu Elektronika a světla.
Podle průměrné výše provize
TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

V segmentu Hobby a cestování významně vzrostla průměrná výše provize, a to až o 3,20 eur. V rámci tohoto segmentu si publisheři nejvíce vydělali v kampaních Shop.rukahore.sk, Voyo.cz a Voyo.sk.
O více než 1 euro narostla průměrná výše provize i v segmentu Multishop a Dětské zboží a hry.
Skokani dubna
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání března s dubnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v březnu alespoň 50 a více konverzí.
- Allegro.sk +292 %
- Born2Be.com.ro +242 %
- ProVysavace.cz +194 %
- eyerim.ro +158 %
- Roy.sk +122 %
Žebříčku dubnových skokanů kraluje kampaň Allegro.sk, která nahradila ukončenou kampaň Mall.sk. Věříme, že bude stejně oblíbená a přinese publisherům takové výdělky, jaké jim dlouhodobě přinášel její předchůdce. 😊
Nejlepší výdělky publisherů v dubnu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Shop.rukahore.sk
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Árukereső.hu
- Voyo.cz
- Planeo.sk
- eyerim.cz
- 4Home.cz
- Zdravestravovani.cz
- Wolt.com/cs/cze
V dubnu přinesla publisherům nejvyšší výdělky kampaň Shop.rukahore.sk, která tento měsíc předběhla i stálice tohoto žebříčku. Mimořádně se v ní daří zejména CSS partnerům.
V žebříčku se drží kampaň Voyo.cz, která se zde objevila minulý měsíc, a opět se do něj vrátila také kampaň Zdravestravovani.cz.
Publisheři s nejvyššími výdělky
|
Typ |
Provize |
|
Ostatní |
44 632 € |
|
Ostatní |
21 127 € |
|
Obsah |
17 879 € |
|
Ostatní |
15 657 € |
|
Ostatní |
15 618 € |
|
Ostatní |
10 566 € |
|
Ostatní |
9 293 € |
|
Obsah |
8 833 € |
|
Ostatní |
8 815 € |
|
Ostatní |
7 844 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Kampaně Sizeer: Jaro je ten správný čas na nové tenisky!
V kampaních Sizeer najdete širokou nabídku značkového streetwear oblečení, doplňků a obuvi pro muže, ženy a děti. Zákazníci si zde mohou nakoupit značky, jako Nike, Adidas, Puma, Reebok, Vans, New Balance, New Era nebo Jordan.
Kromě e-shopu má značka k dispozici také aplikaci SizeerApp, která díky využití funkcí založených na AI a AR dostává svět streetwearu zákazníkům blíže než kdykoli předtím.
Zapojte se do slovenské, české nebo maďarské kampaně, ve kterých pravidelně probíhají zajímavé promo akce, slevy a představení nových kolekcí.
Navíc je inzerent ochoten diskutovat o různé podpoře partnerů. 😊

