Shrnutí měsíce duben 2024

Shrnutí měsíce duben 2024

Bláznivý duben si letos obhájil svou pověst – slunečné dny se střídali s těmi deštivými. Přestože nás nepotěšil pěkným počasím, potěšil nás dobrými výsledky. 😊 V dubnu si publisheři na provizích meziměsíčně vydělali o 9 % více a meziročně více až o 30,5 %.

Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:

 

Výsledky měsíce duben 2024

  • Počet konverzí: 73 263
  • Provize publisherů: 372 933 €
  • Celkový obrat e-shopů: 5 521 022 €

Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.

 

Zastoupení segmentů v dubnu 2024

 

Top 6 segmentů      

Ostatní segmenty

 

Porovnání segmentů v měsících březen vs. duben 2024

 

Podle počtu konverzí

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Proměnlivé počasí vedlo k nákupům oblečení a doplňků. Nejvíce se dařilo kampaním ze segmentu Móda a doplňky, kde vidíme nárůst o 15 %. O ten se zasloužil zejména výrazný nárůst konverzí v kampaních eyerim.ro a chorvatské Sinsay.com. Mezi nejvýkonnější kampaně v tomto segmentu nadále patří i eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.pl, DobrýTextil.cz a Blancheporte.cz.

Segment Multishop si zažil 43 % pokles v počtu konverzí po ukončení kampaně Mall.sk, kterou však v síti nahradila kampaň Allegro.sk

Více než 10 % poklesy vidíme i v segmentech Erotika, Zdraví a krása, Dětské zboží a hry a Finance a služby.

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Průměrná hodnota objednávky rostla téměř ve všech segmentech. Největší nárůst vidíme v segmentu Dětské zboží a hry o 15 eur, v segmentu Auto-moto o 12 eur a Sport o 11 eur.

V rámci těchto segmentů si publisheři nejlépe vydělali v kampaních Regiojatek.hu, Pneumatiky.cz, Autohotarek.czDecathlon.sk, EXISport.com/sk, Exisport.cz, Sportby.sk a Proteinaco.sk.

Naopak, o 16 eur poklesla průměrná hodnota objednávky v segmentu Finance a služby a o 10 eur v segmentu Elektronika a světla.

 

Podle průměrné výše provize

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

V segmentu Hobby a cestování významně vzrostla průměrná výše provize, a to až o 3,20 eur. V rámci tohoto segmentu si publisheři nejvíce vydělali v kampaních Shop.rukahore.sk, Voyo.cz a Voyo.sk.

O více než 1 euro narostla průměrná výše provize i v segmentu Multishop a Dětské zboží a hry.

 

Skokani dubna

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání března s dubnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v březnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Allegro.sk +292 %
  2. Born2Be.com.ro +242 %
  3. ProVysavace.cz +194 %
  4. eyerim.ro +158 %
  5. Roy.sk +122 %

Žebříčku dubnových skokanů kraluje kampaň Allegro.sk, která nahradila ukončenou kampaň Mall.sk. Věříme, že bude stejně oblíbená a přinese publisherům takové výdělky, jaké jim dlouhodobě přinášel její předchůdce. 😊

 

Nejlepší výdělky publisherů v dubnu 2024

 

Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

  1. Shop.rukahore.sk
  2. Moebelix.cz
  3. Moebelix.sk
  4. Árukereső.hu
  5. Voyo.cz
  6. Planeo.sk
  7. eyerim.cz
  8. 4Home.cz
  9. Zdravestravovani.cz
  10. Wolt.com/cs/cze

V dubnu přinesla publisherům nejvyšší výdělky kampaň Shop.rukahore.sk, která tento měsíc předběhla i stálice tohoto žebříčku. Mimořádně se v ní daří zejména CSS partnerům.

V žebříčku se drží kampaň Voyo.cz, která se zde objevila minulý měsíc, a opět se do něj vrátila také kampaň Zdravestravovani.cz.

 

Publisheři s nejvyššími výdělky

Typ

Provize

Ostatní

44 632 €

Ostatní

21 127 €

Obsah

17 879 €

Ostatní

‎15 657 €

Ostatní

15 618 €

Ostatní

10 566 €

Ostatní

9 293 €

Obsah

8 833 €

Ostatní

8 815 €

Ostatní

‎7 844 €

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

 

Kampaně Sizeer: Jaro je ten správný čas na nové tenisky!

V kampaních Sizeer najdete širokou nabídku značkového streetwear oblečení, doplňků a obuvi pro muže, ženy a děti. Zákazníci si zde mohou nakoupit značky, jako Nike, Adidas, Puma, Reebok, Vans, New Balance, New Era nebo Jordan.

Kromě e-shopu má značka k dispozici také aplikaci SizeerApp, která díky využití funkcí založených na AI a AR dostává svět streetwearu zákazníkům blíže než kdykoli předtím.

Zapojte se do slovenské, české nebo maďarské kampaně, ve kterých pravidelně probíhají zajímavé promo akce, slevy a představení nových kolekcí.

Navíc je inzerent ochoten diskutovat o různé podpoře partnerů. 😊

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?