
Shrnutí měsíce květen 2025
Květen nás překvapil množstvím zamračených dnů, na které v tomto měsíci nejsme zvyklí. Ani chladnější počasí ale nezastavilo trend klesajících prodejů, který v síti každoročně pozorujeme před létem. Potěšily nás však segmenty Sport a Dárky a papírnictví. 🙂
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Od 1. 7. 2025 naplno přecházíme na novou administraci 🚀
Přišel čas rozloučit se s původní Dognet administrací a přemístit se do modernějšího, příjemnějšího a stabilnějšího systému.
Začátkem letošního roku jsme představili nový systém Dognet 2.0 a díky spolupráci našich skvělých publisherů můžeme postupně uzavřít původní administraci. 🙂 Publishery čeká od 1. 7. 2025 důležitá změna – původní systém už nebude dostupný.
K tomu patří i nové podmínky vyplácení, o které bude možné požádat v případě 90 % konverzí z posledních dnů přicházejících z nových odkazů s reklamním kanálem.
👉 Více informací najdete v článku.
Výsledky měsíce květen 2025
- Počet konverzí: 48 631
- Provize publisherů: 212 853 €
- Celkový obrat e-shopů: 3 606 642 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v květnu 2025
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících duben vs. květen 2025
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V květnu slaví nejen všichni zamilovaní, ale také maminky, a dárky se nakupují i k červnovému Dni dětí. Není proto překvapením, že největší nárůst konverzí zaznamenáváme v segmentu Dárky a papírnictví – a to až o 28 %. Publisherům se nejvíce dařilo v kampani Faxcopy.sk, která nabízí široký výběr personalizovaných dárků.
Nárůsty zaznamenáváme také v segmentech Finance a služby (+20 %) a Multishop (+18 %).
Naopak, výrazný pokles počtu konverzí vidíme v segmentu Elektronika a světla (-40 %), a to především z důvodu ukončení dlouhodobě oblíbené kampaně Planeo.sk.
Poklesy zaznamenáváme také v segmentech Auto-moto (-29 %), kterému v květnu končí jedna z hlavních sezón, a dále Dětské zboží a hry (-22 %) a Sport (-17 %).
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná hodnota objednávky vzrostla zejména v segmentu Sport, a to až o 19 eur.
Publisheři si nejvíce vydělali v kampani Decathlon.sk, ve které pozorujeme meziměsíčně o 78 % více konverzí, a EXIsport.com/sk, ve které jde o meziměsíční nárůst konverzí až o 237 %.
Průměrná hodnota objednávky vzrostla také v segmentech Dětské zboží a hry (+9 eur) a Potraviny a nápoje (+8 eur).
Naopak, nejvýrazněji poklesla v již zmiňovaných segmentech Elektronika a světla (-47 eur) a Auto-moto (-30 eur).
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Skokani května
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání dubna s květnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v dubnu alespoň 50 a více konverzí.
- EXIsport.com/sk +237 %
- Aliexpress.com +207 %
- Sperky-eshop.sk +156 %
- Hevisleep.sk +110 %
- Jozanek.cz +84 %
Nejlepší výdělky publisherů v květnu 2025
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
18 123 € |
Ostatní |
11 010 € |
Ostatní |
10 318 € |
Ostatní |
7 940 € |
Obsah |
5 886 € |
Ostatní |
5 816 € |
Obsah |
5 723 € |
Obsah |
4 514 € |
Ostatní |
4 263 € |
Ostatní |
3 913 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Nový český E-commerce Bridge časopis zcela zdarma 🔥
Náš sesterský projekt E-commerce Bridge přichází s horkou novinkou. Po slovenském časopisu přichází také český tištěný magazín, přičemž nejde pouze o překlad slovenské verze.
Nový magazín s exkluzivními informacemi a průzkumy zaměřenými přímo na český e-commerce je pro vás k dispozici v digitální i tištěné verzi – a to zcela zdarma.