
Shrnutí měsíce listopad 2024
Máme za sebou nejrušnější měsíc v roce. 😊 Listopad přinesl o 48 % více prodejů než předchozí měsíc a nárůst konverzí v téměř všech segmentech. 🚀
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce listopad 2024
- Počet konverzí: 109 429
- Provize publisherů: 489 125 €
- Celkový obrat e-shopů: 8 659 157 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Jak dopadl Black Friday?
Výsledky Black Friday týdne včetně Cyber Monday (25. 11. – 2. 12. 2024):
- Počet konverzí: 38 589
- Provize publisherů: 165 275 €
- Celkový obrat e-shopů: 3 152 735 €
Tak jako loni, i tentokrát byla nejúspěšnější Black Friday neděle (5 700 konverzí). Hned za ní následuje samotný pátek (4 981 konverzí).
Zastoupení segmentů v listopadu 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících říjen vs. listopad 2024
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Ani letos předvánoční nákupy nezklamaly a přinesly nárůst konverzí téměř ve všech segmentech.
Oblíbenými dárky jsou zejména hračky a spotřebiče. Svědčí o tom 97 % nárůst konverzí v segmentu Dětské zboží a hry a 92 % nárůst v segmentu Elektronika a světla.
V segmentu Dětské zboží a hry se s výrazným náskokem nejvíce nakupovalo v kampani Regiojatek.hu. V segmentu Elektronika a světla to bylo v kampani Planeo.sk.
Výrazné nárůsty vidíme také v segmentu Domácnost a zahrada (+63 %), Hobby a cestování (+55 %), Dárky a papírnictví (+52 %) nebo Sport (+47 %). Konverze poklesly jen v jednom segmentu, a to Auto-moto o 32 %.
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Lidé sice v listopadu nakupovali více, ale díky probíhajícím slevám za méně. Téměř ve všech segmentech pozorujeme poklesy v průměrné hodnotě objednávky, s výjimkou segmentu Multishop (+15 %), Zdraví a krása (+3 %) a Dětské zboží a hry (+2 %).
V segmentu Multishop si partneři nejlépe vydělali v kampaních Arukereso.hu, Pepita.hu, Tchibo.sk.
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
V segmentu Dětské zboží a hry také výrazně vzrostla průměrná výše provize, a to až o 22 %. Partneři si nejlépe vydělali v kampaních Regiojatek.hu, Lexibook.sk a RCprofi.cz.
O 3 % narostla průměrná výše provize iv segmentu Zdraví a krása, kde se nejvíce dařilo kampaním Vivantis.ro, Benulekaren.sk, Nutraceutics.sk, Puravia.cz a Vivantis.hu.
V ostatních segmentech pozorujeme poklesy nebo žádné změny.
Skokani listopadu
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání října s listopadem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v říjnu alespoň 50 a více konverzí.
- Tesla-electronics.eu +337 %
- Regiojatek.hu +231 %
- Dyson.cz +229 %
- PantaRhei.sk +220 %
- Jatekszallito.hu +202 %
Mezi skokany se umístily kampaně zaměřené na spotřebiče, hračky i knihy.
První místo obsadila kampaň Tesla-electronics.eu, kde se dařilo zejména obsahovým partnerům.
Nejlepší výdělky publisherů v listopadu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Planeo.sk
- Árukeresö.hu
- Moebelix.cz
- 4Home.cz
- Moebelix.sk
- 4Home.sk
- Voyo.cz
- HeavenShop.sk
- Helveti.cz
- Butor1.hu
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
53 032 € |
Ostatní |
22 724 € |
Ostatní |
16 428 € |
Ostatní |
15 426 € |
Obsah |
14 535 € |
Ostatní |
13 944 € |
Ostatní |
12 693 € |
Obsah |
12 125 € |
Obsah |
11 866 € |
Obsah |
11 306 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Tip na vánoční kampaň: Bellusia.sk 🎄
Vánoce se nezadržitelně blíží a lidé v těchto dnech nakupují vánoční stromky, osvětlení či jiné dekorace.
Právě tento sortiment najdete v kampaních Bellusia. Hlavní kategorií jsou kvalitní umělé vánoční stromky, ale najdete zde i vánoční girlandy a věnce, osvětlení, ozdoby, skřítky nebo anděly.
Kampaň Bellusia máme aktivní na 4 trzích: Bellusia.sk, Bellusia.cz, Bellusia.hu a Bellusia.ro.
Přejeme vám za celý Dognet tým krásné svátky a těšíme se na vás v roce 2025. 😊