Květnové novinky pro publishery

Květnové novinky pro publishery

Květen, lásky čas, venku je cítit jarní počasí. Pojďme se podívat v další části novinek pro publishery na data a statistiky ze sítě Dognet.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa ale také jako podcast. Květnové novinky pro publishery Vám ve videu přináší Veronika a Juraj. 🙂

V Dognetu máme novou posilu

Juraj Čupáni je náš nový kolega, který do Dognetu nastoupil jako Junior Relationship Manager pro spolupráci s influencery. Na starosti má akvizici nových influencerů, ale také péči o stávající, kterým pomáhá a radí při propagaci kampaní a jak vytěžit z jejich sociálních sítí maximum.

Zastoupení trhů v dubnu 2022

Na zastoupení trhů se v dubnu udály malé změny. Slovenský a maďarský trh v dubnu oproti březnu klesly o 1% na celkovém počtu konverzí, český a polský trh naopak narostly o 1%. Rumunský trh zůstal beze změny.

Shrnutí měsíce duben 2022

  • Počet konverzí – 69 314
    Vyplacené provize publisherem – 317 303 €
    Celkový obrat e-shopů – 6 307 813 €
  •  

Zastoupení segmentů v dubnu 2022

Nejsilnějším lídrem mezi segmenty je dlouhodobě segment Bydlení a nábytek, který si v dubnu oproti březnu polepšil na podíly na celkovém počtu konverzí i výši provizí. V dubnu má zásluhu až na 54 % na celkové výši vyplacených provizí.

Ve všech ostatních segmentech se uskutečnily jen mírné změny.


Změny v segmentech duben 2022 vs. březen 2022

V dubnu jsme zaznamenali každoroční standardní pokles výkonu. Je to způsobeno jarním teplejším počasím, ve kterém lidé přirozeně nakupují méně a spíše tráví čas venku, což se samozřejmě odráží i v affilu.

Segment, který si v dubnu polepšil je Bydlení a nábytek. Všechny ostatní segmenty si jemně pohoršily, ale tento pokles není dramatický.

Průměrná hodnota objednávky podle segmentů

Průměrná hodnota objednávky v dubnu nadále napříč většině segmentů nadále roste.

Nejvýrazněji v segmentech Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Elektro, ve kterém narostla až o 13 €. S minimálním poklesem je v segmentech Móda a krása, Sport a Ostatní a v segmentu Finance zůstala beze změny.

Průměrná hodnota provize podle segmentů


Společně s nárůstem průměrné hodnoty objednávky, roste také průměrná hodnota provize, která nejvíce narostla v segmentu Bydlení a nábytku.

Skokani

Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání dubna s březnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v březnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Kinekus.sk +147 %
  2. Alensa.sk + 78 %
  3. Sportby.sk + 73 %
  4. Mobilfox.sk + 67 %
  5. Miadresses.sk + 67 %
  6. eFarby.sk + 63 %
  7. Blancheporte.cz +62 %
  8. Moebelix.sk + 60 %
  9. Butorpiac.hu + 59 %
  10. Mobilfox.hu + 54 %
  11. Blancheporte.sk + 54 %
  12. Nessisport.cz + 49 %
  13. Moebelix.cz + 43 %
  14. Rovus.sk +40 %
  15. Alensa.hu + 38 %
  16. ENdisc.cz + 34 %
  17. CZ – Sinsay.com 31 %
  18. SklenenyShop.cz +28 %
  19. Kokiskashop.cz + 27 %
  20. Klarstein.sk +27 %

Na prvním místě v žebříčku Skokanů se umístila slovenská kampaň Kinekus.sk ze segmentu Bydlení a nábytek, která si polepšila o 147 %.

Druhé místo obsadila kampaň Alensa.sk, Alensa.sk, která nabízí sortiment kontaktních čoček a polepšila si o 78 % a na třetím místě je sportovní kampaň Sportby.sk, která si polepšila o 73 %.

Kampaně s největšími výdělky v dubnu 2022

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Baumax.cz
  4. Svetla24.cz
  5. MerkuryMarket.sk
  6. 4home.cz
  7. Svetla.sk
  8. Decathlon.sk
  9. 4home.sk
  10. Andreashop.sk

V seznamu TOP kampaní s největšími výdělky se v dubnu udály jen malé změny pořadí. Prvních šest míst v žebříčku zůstaly beze změny a obsadily je stejné kampaně jako v březnu.

Kampaň Svetla.sk, která v březnu obsadila 9. místo, se v dubnu posunula na 7. místo, a tím předběhla kampaně Decathlon.sk a 4home.sk, které se pohoršily pozice o jedno místo.

Na 10. místě se nachází kampaň AndreaShop.sk, která ze seznamu vyřadila kampaň Euronics.hu a obsadila její místo.

Nejlepší výdělky publisherů za duben 2022

Typ Počet prodejů Provize
Obsah 3987 26 760 €
Ostatní 2523 21 840 €
Obsah 3649 17 146 €
Ostatní 1746 16 103 €
Ostatní 3843 11 498 €
Obsah 1302 10 656 €
Obsah 3864 10 321 €
Obsah 1531 9 355 €
Ostatní 2636 7 446 €
Ostatní 676 6 500 €
Ostatní 2069 5 993 €
Ostatní 1494 4 499 €
Obsah 482 4 347 €
Obsah 638 3 856 €
Obsah 475 3 775 €

“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”

Tip na květen

Outdoorové sporty jsou v teplejším období mimořádně oblíbenou sportovní aktivitou. Užíváte si pohledu na krásnou barevnou přírodu, čerstvý vzduch, odreagujete se od svých povinností a budete se cítit lépe.

Přinášíme Vám tipy na kampaně nabízející sportovní potřeby pro cyklistiku, turistiku, sportovní oblečení, ale také sportovní elektroniku.

Sportovní potřeby pro venkovní sporty naleznete v oblíbené kampani Mastersport.sk / Mastersport.cz nebo Exisport.com/sk.

Funkční oblečení a doplňky naleznete v kampaních Sportby.sk / Sportby.cz nebo Gamisport.sk / Gamisport.cz.

Zaměřte se na sportovní elektroniku, držáky na kolo, sluchátka, a také na smart hodinky, které nabízejí kampaně Mobilego.sk / Mobilego.cz, Mobilonline.ska další, které naleznete v samostatném článku v našem magazínu spolu s dalšími informacemi o kampaních.

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?