Trime.cz

Kampaň Trime.cz

Provize: 28 %, 14 % pro cashbackové portály a 7 % pro kuponové weby

Trime je český výrobce doplňků stravy prémiové kvality, zaměřující se především na prevenci a vyvažování škodlivých vlivů moderního způsobu života na lidské zdraví. Značka Trime garantuje špičkovou kvalitu aktivních látek, které jsou vybírány a analyzovány těmi nejpřísnějšími standardy světové kvality, s důrazem na vysokou biodostupnost v lidském organismu.

Trime nepoužívá chemické antioxidanty, stabilizátory a pojiva. Otázka kvality se promítá také do obalových a kapslovacích technologií, pro zajištění maximální stability a účinnosti produktů. Při výběru vstupních surovin a obalových materiálů je kladen důraz také na minimalizaci environmentálních dopadů, garance netestování na zvířatech a dohled na etiku celého výrobního procesu.

Vize e-shopu:

Moderní svět přináší spousty nástrah, stresu a zátěží na naší fyzickou i psychickou část. Mnoho lidí řádně nepečuje ani o jednu z těchto svým propojených nádob. Existuje totiž mnoho variant, řešení a přístupů. Složité, jednoduché, drahé, levné, moderní či tradiční.

Rozhodli jsme se vzít ze všeho to nejlepší, podložit výzkumy a nabídnout to nejlepší v komplexním portfoliu doplňků stravy z těch nejkvalitnějších ingrediencí. Vše stavíme na základech vědeckých poznatků spojených s holistickým přístupem k lidskému zdraví.

Věříme, že každý člověk může využít svůj potenciál na maximum a žít dlouhodobě naplno a bez kompromisů.

Věříme, že každý člověk může žít lepší a zdravější život a využít svůj potenciál na maximum a žít dlouhodobě naplno a bez kompromisů.

      Prvky k dispozici

      • Bannery
      • iFrame
      • PR články
      • Kupóny
      • Influenceri
      • XML feed
      • E-mail šablóny
      • BANEA ?
      • Dognet Media


      Povolení

      • Cash-back
      • Obsah
      • Kupónové weby
      • Emailing
      • Přímé PPC
      • Google CSS
      • Externí kupóny
      Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


      Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

      Články, které by tě mohly zajímat

      Které inzerenty u nás najdete?