Tiskni-Online.cz

Provize: 20 %, 10 % pro cashbackové portály, 5 % pro kupónové weby

O e-shopu:

Obklopujte se tím, co máte rádi, to je naše motto. Někomu zvedne náladu fotka dětí, rodiny, jinému příroda či domácí mazlíčci, někdo jiný si zase nechá vyrobit fotoobraz se sportovním autem. Na webu www.tiskni-online.cz máme vlastní editor pro jednoduchou tvorbu fotoobrazů, velkých fotografií, fotokalendářů i fotosešitů. Máme pod palcem celou výrobu, takže dokážeme pohlídat kvalitu, cenu i rychlost dodání. Naše filosofie je nabízet ideální poměr cena a kvalita a odměňovat slevou naše pravidelné zákazníky.

Výhody e-shopu:

  • Na webu uvádíme dobu výroby 10 dnů, většinou však má zákazník do týdne výrobek již u sebe doma.
  • Pravidelně pořádáme různé slevové akce pro nové i stávající zákazníky, oblíbené akce jsou sleva 30 procent + poštovné zdarma nebo sleva 50 procent na celou objednávku.
  • Za jedno poštovné je možné poslat až 5 fotoobrazů různé velikosti, proto většina objednávek obsahuje 2-3 produkty.

O výkonu e-shopu:

  • Běžně se pohybujeme kolem 200 návštěv denně, před vánocemi to vyskočí přes 1000 návštěv za den tedy běžně cca 4-5 tis návštěv za měsíc v sezóně (listopad, prosinec) i 20tis /měsíc, průměr 7tis. Konverzní poměr máme kolem 10 procent.
  • Ročně vyřídíme přes 10 000 obejdnávek, mimo sezónu 600/měsíc, v sezóně 2500/měsíc.
  • Průměrná hodnota objednávky je 500 Kč.

Podpora publisherů:

  • Pravidelným partnerům jsme schopni poskytnout speciální slevový kód, který pak dává jejich zákazníkům exkluzivní slevu, která je vždy o něco výhodnější než plošná akce uvedená na webu. Slevový kód tak jednoznačně identifikuje partnera, který zákazníka přivedl.
  • Publisher si u nás může objednat produkty se slevou 50 procent proti základní ceně, aby si je sám otestoval.

Cílová skupina:

  • žena třicátnice
  • stará se o domácnost a děti
  • často je na mateřské dovolené
  • bydlí v bytě ve větším městě
  • snaží se to mít doma pěkné, ale má omezený rozpočet
  • je zvyklá nakupovat šetrně a využívat různé slevové akce
  • vybírá a nakupuje dárky na rodinné oslavy i Vánoce

O produktech:

Fotoobraz

  • Fotoplátno je materiál podobný malířskému plátnu se speciální povrchovou vrstvou, která je odolná proti rozmazávání a vhodná pro tisk. Na fotoplátno natiskneme Vaši fotografii a následně ho ručně napneme a upevníme na dřevěný MDF rám. Pak fotoobraz zabalíme do ochranné folie a kartonové krabice a je připraven k cestě k Vám. Fotoobraz pak bude zdobit Vaši domácnost či kancelář.
  • Standardní velikosti rámů jsou 30 × 20 cm, 40 × 30 cm, 60 × 40 cm, 60 × 60 cm, 80 × 60 cm, 90 × 60 cm, 130 × 87 cm. Obraz může být na výšku i na šířku. Na zakázku je možné vyrobit i jinou velikost rámu a obrazu.

Fotokalendář

  • Nástěnný fotokalendář se skládá ze 13 stran. První je titulní a pak následuje 12 měsíců. Vyberete si pozadí a jednoduše vložíte v online editoru své fotografie. Na každé stránce může být 1 velká fotografie nebo koláž až 9 fotografií. Vaše dílo natiskneme na digitálním tiskařském stroji na kvalitní křídový papír, a následně listy svážeme kovovou kroužkovou vazbou a přidáme háček na pověšení.
  • Kalendáře děláme ve velikosti A4, A3 a MAXI (45 × 32 cm), je možné si zvolit orientaci na šířku i výšku.

Fotosešit

  • Fotosešit má velikost 20×30 cm (cca A4), takže vám skvěle zapadne do knihovny. Vazba je sešitová, tedy jednotlivé listy se vkládají do sebe, a nakonec se ve hřbetu sešijí drátovými sponkami.
  • Fotosešit obsahuje 12-20 stran a může v něm být umístěno až 100 fotografií.

        Prvky k dispozici

        • Bannery
        • XML feed
        • Kupóny
        • PR články
        • Extra spolupráce
        • E-mail šablóny
        • Influenceri
        • iFrame
        • Dognet Media
        • BANEA ?


        Povolení

        • Cash-back
        • Obsah
        • Kupónové weby
        • Emailing
        • Přímé PPC
        • Google CSS
        • Externí kupóny
        Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


        Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

        Články, které by tě mohly zajímat

        Které inzerenty u nás najdete?