Stil.cz

Kampaň Stil.cz

Provize: 15 %, 6 % pro cashbackové systémy a 4 % pro kuponové weby (do 29.2.2020 9 %, 5 % pro cashbackové systémy a 3,5 % pro kuponové weby) (2 %, 1 % pro cashbackové systémy a kuponové weby pro partnera z B2B segmentu) 

2 %, 1 % pro cashbackové systémy a kuponové weby (B2B)

Snížená provize pro B2B je určená jedině v případě přivedení partnera, který operuje pod IČO a zároveň je dlouhodobým odběratelem Stil trade s.r.o.

Stil je ryze česká firma působící na českém a slovenském trhu od roku 2000. Především v posledních letech se soustředila na produkci školních tašek, aktovek a školních pomůcek a doplňků. Společně se zaměřením na děti a mládež se firma také chce posunout od prodeje v kamenných pobočkách na internet.

U produktů si Stil zakládá na ergonomických studentských batozích designovaných v České republice. To, že se batohy neskutečně dobře nosí, je největší výhodou Stilu. Vyrábíme aktovky a pomůcky pro děti od první třídy až po střední školu. Zákazníci nakupují pohodlně online, přičemž všechno zboží je na skladě. Rychlá expedice výrobků je pro nás samozřejmostí.

U Stil trade je ideální sezóna od konce května do 1. poloviny září a následně od listopadu do prosince. Cílovou skupinou jsou většinou maminky s dítětem od 6 do 18 let.

E-shop Stil se stále ještě rozbíhá a do budoucnosti připravujeme jeho upgrade do ještě jednodušší a více intuitivní podoby, která bude fungovat co nejlépe na mobilních zařízeních, jichž je mezi návštěvníky našeho e-shopu dnes kolem 45 %.

Co se týče sezónnosti produktů, tak ty jsou v zásadě tři:

  • hlavní jsou prodeje před začátkem školního roku (v srpnu, částečně už v červenci)
  • prodeje před Vánocemi
  • prodeje před školními zápisy a ukončením docházky do mateřské školky (týká se budoucích prvňáčků, kteří si pořizují první aktovku/batoh; letos tato sezóna kvůli koronaviru byla významně oslabena)

TOP 10 produktů (říjen – prosinec 2019)

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Pri používání PPC dosaďte prosím za utm_campaign (sklik, fb nebo gadgets) V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?