MobilMax.cz

Kampaň MobilMax.cz

Provize: 

  • obsahoví publisheři:
    • 3 % na mobily, wearables, projektory, herní ovladače, LCD displeje
    • 9 % na příslušenství a náhradní díly
    • 15 % na ostatní produkty
  • cashbackové portály
    • 2 % na mobily, wearables, projektory, herní ovladače, LCD displeje
    • 6 % na příslušenství a náhradní díly
    • 10 % na ostatní produkty
  • kuponové weby:
    • 1 % na mobily, wearables, projektory, herní ovladače, LCD displeje
    • 3 % na příslušenství a náhradní díly
    • 5 % na ostatní produkty

O e-shopu:

MobilMax je dynamická společnost s pouze českým kapitálem, která dlouhodobě působí na trhu mobilních telefonů v České republice, a to už od roku 2000. Společnost MobilMax provozuje 5 kamenných prodejen a také zavedený e-shop www.mobilmax.cz, který byl spuštěn již v roce 2006. Dlouhodobým cílem společnosti MobilMax je nabídnout zákazníkům nejen spolehlivé a kvalitní produkty, ale také kvalitní přímý prodejní a poprodejní servis.

O produktech:

V portfoliu společnosti MobilMax jsou nejen mobilní telefony, ale také chytré hodinky, fitness náramky nebo herní ovladače k telefonům. Ve své prodejní nabídce má samozřejmě i mnoho pouzder, krytů a ochranných skel nebo fólií pro mobilní telefony a také velké množství příslušenství a náhradních dílů k mobilním telefonům. Velký výběr nabízí i u náhradních LCD displejů, které patří mezi nejprodávanější zboží.

Značky:

Společnost MobilMax je autorizovaný prodejce značek Xiaomi, Realme, VIVO, Samsung, Huawei a další.

Výhody e-shopu:

Zákazníci společnosti MobilMax jistě ocení hlavně osobní přístup, příznivé ceny a rychlé vyřízení své objednávky.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media
  • BANEA ?


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?