ManuTea.cz

Kampaň ManuTea.cz

Provize: 8 %, 5 % pro cashbackové portály a 3 % pro kuponové weby

Ve štítu máme nyní nápis Manu, protože všechny čaje, které nabízíme, prošly lidskýma rukama. Sbíraly čajové lístky, byliny i ovoce. Sušily je a třídily. Žádné stroje, jen ruce mladých žen a zkušených mužů stojí za jemností a krásou každé sorty. Žádné automatizované skleníky, pouze prsty a dlaně farmářů z nejrůznějších koutů světa se postaraly o jedinečnost každé úrody.

Latina má pro „ruku“ slovo Manus. Pro „lidský“ slovo Germanus, pro „přátelský“ spojení Per humanus. My přidáváme už jen uManutost. S ní stále trváme na maximální kvalitě.
P. S: Tajemství nakonec: ManuTea má bratra…

Na e-shopu nabízíme 2 značky, a to ManuTea a ManuCafe, díky čemuž si můžeme hlídat všechno od surovin přes balení až po spokojenost zákazníka.

Novinky:

V rámci celého roku neustále dovážíme a vyrábíme nové čaje podle aktuálních trendů a situací na čajových plantážích. Aktuální novinky vždy najdete v sekci „Novinky na e-shopu„.

Akce:

Vždy první úterý v měsíci spouštíme měsíční slevy na vybrané čaje s 15% slevou. Čaje vybíráme pečlivě tak, aby nabídka odpovídala chutím a potřebám našich zákazníků.

Konkurenční výhody e-shopu:

  • vlastní potravinářská výroba splňující všechny hygienické normy, HACCP, BIO certifikace,
  • akce pro stálé zákazníky a zvýhodnění pro firemní zákazníky,
  • poštovné zdarma od 1000 Kč,
  • největší sortiment na trhu v oblasti sypaných čajů,
  • při přihlášení k newsletteru sleva na 1. nákup,
  • dárky k objednávkám,
  • zajímavosti a tipy v rámci magazínu na stránkách e-shopu,
  • obchodní podmínky s nejvyšší certifikací DTestu,
  • certifikát „Ověřeno zákazníky“ od Heureky,
  • shopRoku v roce 2017, finalista v letech 2016 a 2018.

TOP produkty (jaro):

TOP produkty (léto):

TOP produkty (podzim):

TOP produkty (zima):

Zajímavé trendy:

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?