KnihyKazda.cz

Kampaň KnihyKazda.cz

Provize: 15 %, 10 % pro cashbackové systémy a 5 % kuponové weby (Do 31.10. 2020 – 10 % a 7 % pro cashbackové systémy a kupónové weby)

Nakladatelství KAZDA přináší čtenářům výjimečné knihy o přírodě, udržitelnosti, netradičním cestování a umění. Filozofií nakladatelství je přinášet kvalitní české a zahraniční tituly, které zajímavým obsahem čtenáře vnitřně obohatí, podpoří jejich vztah k přírodě a přispějí k formování udržitelnější budoucnosti.

V nabídce najdete populárně-naučné knihy pro všechny generace – od leporel přes příběhy inspirované přírodou, osudy zvířat i lidí, cestopisy, inspiromaty či atlasy, až po náročnější čtení od předních světových biologů, jakými jsou britský ornitolog Tim Birkhead nebo mykolog Merlin Sheldrake. Nejoblíbenějším autorem nakladatelství je známý německý lesník a ochránce přírody Peter Wohlleben. Knihy, které mají smysl, v Nakladatelství KAZDA vycházejí od roku 2014.

Možnosti spolupráce:

  • inzerent může nabídnout zaslání vzorků knih zdarma a informace předem o jejich akcích. Pokud byste potřebovali nějakou další konkrétní podporu (např. obálky knih nebo autorů), ozvěte se nám.

Seznam TOP produktů:

  1. Peter Wohllebem – Tajný život stromů
  2. Ulrich Schmid – Poznáte ptáky našich zahrad?
  3. Merlin Sheldrake – Propletený život
  4. Dave Goulson – Divočina v zahradě
  5. Smarticular: Pět domácích prostředků nahradí celou drogerii
  6. Andrea Schütze – Kamarádi z Medového lesa
  7. Peter Wohlleben – Přírodě na stopě
  8. Eva-Maria a Wolfgang Dreyerovi – Velký průvodce lesem
  9. Ernsten, J. Walczyk – Moje ptačí knížka
  10. Peter Wohlleben – Slyšíš, jak mluví stromy?

    Prvky k dispozici

    • Bannery
    • iFrame
    • PR články
    • Kupóny
    • Influenceri
    • XML feed
    • E-mail šablóny
    • BANEA ?
    • Dognet Media

    Povolení

    • Cash-back
    • Obsah
    • Kupónové weby
    • Emailing
    • Přímé PPC
    • Google CSS
    • Externí kupóny
    Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

    Články, které by tě mohly zajímat

    Které inzerenty u nás najdete?