Grizly.sk

Kampaň Grizly.sk

Provízia: 10 % a 2 % pre cashbackové portály. Kupónové weby sú zakázané.

  • Obsah – Premium 10 % / cookies 10 dní
  • Obsah – Katalogy 2 % / cookies 1 deň
  • Obsah – Default 5 % / cookies 10 dní
  • Cashbackové portály 2 % / cookies 1 deň

Grizly.sk je česká rodinná firma s kvalitními zdravými potravinami, především ořechy, sušeným ovocem, semínkyořechovými krémy, které si pod vlastní značkou GRIZLY sami vyrábí, stejně jako dalších 600 produktů. Z celkové nabídky více než 10 000 produktů si vybere úplně každý od sportovců, veganů, přes celiaky i milovníky mlsání. Grizly se řídí mottem “Zdravá cesta životem” a na českém trhu se pohybuje již 8 let a za tu dobu na e-shopu nakoupilo přes 500 tis. spokojených zákazníků. Aktuálně působí i na slovenském, polském i maďarském trhu.

Přečtěte si celý příběh Grizly.

Oblíbené značky, které jsou na webu Grizly.sk nabízené:

  • GRIZLY
  • Sonnentor
  • Countrylife
  • Mixit
  • Nutrend
  • Nominal

Konkurenční výhody e-shopu:

  • Vlastní potravinářská výroba splňující všechny hygienické normy, HACCP
  • BIO certifikace
  • Věrnostní program
  • Široký sortiment na trhu v oblasti zdravé výživy
  • Dárky k objednávkám
  • Rady, tipy a recepty v rámci magazínu na stránkách e-shopu
  • Certifikát „Ověřeno zákazníky“ od Heureka.cz
  • Vítěz Shop roku 2020 a 2021 v kategorii: Jídlo a nápoje (Heuréka)

V nabídce máme přes 10 000 výrobků z toho přes 600 vlastní značky GRIZLY. Pravidelně rozšiřujeme sortiment o nové dodavatele a stejně tak inovujeme výrobky naší vlastní značky.

TOP produkty:

Aktuální trend produktů:

    Prvky k dispozici

    • Bannery
    • XML feed
    • Kupóny
    • PR články
    • Extra spolupráce
    • E-mail šablóny
    • Influenceri
    • iFrame
    • Dognet Media
    • BANEA ?

    Povolení

    • Cash-back
    • Obsah
    • Kupónové weby
    • Emailing
    • Přímé PPC
    • Google CSS
    • Externí kupóny
    Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

    Články, které by tě mohly zajímat

    Které inzerenty u nás najdete?